Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jildau schreef:Ooh ik! Ik neem dinsdag altijd de laatste pil en donderdag begint het gedonder ongeveer. Gadverdamme voel me nu ook zwaar stinkmodder. Gisteren zei vriend van me die ik leuk vind dan dat hij dit weekend niet kon (had me er vet op verheugd) en toen later beneden begon ik gewoon vet te janken. Slaat echt nergens op.. Begon ook meteen te denken dat hij me niet leuk meer vind, terwijl hij er zelf ook flink van baalde.Ik heb het pas sinds ik aan de pil ben eigenlijks..
Roosmarijn schreef:Ik had dat heel erg toen ik nog de Diane35 slikte; ik kon gedurende mijn menstruatie echt niets hebben, kon overal om huilen (niet ten gevolge van films oid maar gewoon als iemand overdreven aardig deed of juist onaardig) en voelde me ook miskend om niets eigenlijk. Vreselijk. En nu ik er zo over na denk heb ik daar eigenlijk sinds eind vorig jaar geen last meer van hoewel ik die pil al sinds juli vorig jaar niet meer slik.
terorita schreef:ooo is dat het mootje
Jildau schreef:Jaa? Ook sinds de pil bedoel je? Of dat hele gezeik over die jonge?
mariellexxx schreef:Jeetje dan heb ik het wel goed getroffen als ik dit allemaal lees, ik heb nergens last van als ik ongesteld ben, heb zelfs geen buikpijn.
Maar evengoed sterkte, ik hoop dat je er wat tegen kan vinden.
Jildau schreef:Ooh ik! Ik neem dinsdag altijd de laatste pil en donderdag begint het gedonder ongeveer. Gadverdamme voel me nu ook zwaar stinkmodder. Gisteren zei vriend van me die ik leuk vind dan dat hij dit weekend niet kon (had me er vet op verheugd) en toen later beneden begon ik gewoon vet te janken. Slaat echt nergens op.. Begon ook meteen te denken dat hij me niet leuk meer vind, terwijl hij er zelf ook flink van baalde.Ik heb het pas sinds ik aan de pil ben eigenlijks..