Ik heb 3 weken lang een long ontsteking gehad, dus maar blijve hoesten, mijn energie werd op gezogen door de anti biotica het was echt vervelend. Maar ik kreeg toch elke x die nicotine gebrek maar ik werd voor gek verklaard als ik een sigaret wou pakken, je rookt tenslotte over je longen. Dus ik heb het met heel veel moeite kunnen uithouden. Natuurlijk ook omdat ik heel veel sliep en geen engerie had om op te staan, ik had ook geen honger meer en was ontzettend veel afgevallen. Nu ben ik weer beter, de medicijnen hebben geholpen. Ik hoest niet meer (tenminste, zelden) ik heb bijna al mijn energie terug, ik kan aleen niet een eind gaan rennen of hard fietsen en dat soort dingen. Maar nu ik weer gewoon naar school ga en naar de paarden en naar vrienden MOEST ik weer roken helaas. In het begin kon ik niet roken, het was te pijnlijk en ik begon meteen te hoesten, nu gaat het wel maar het is afentoe nog steeds pijnlijk. het is echt rot waneer je nicotine gebrek heb en dan met pijn moet roken. Ik ben wel naar een goedkoper pakje over gegaan namelijk de goedkoopste, vantage. Ik merkte dat het daar heel erg aan lag. Ik rookte normaal pall mall blauw en toen ik die vandaag rookte was de pijn er bijna niet meer. Heel afentoe als ik te grote hijsjes nam enzo.Ik weet dat er veel mensen zijn die nu zeggen, ben je gek je bent net van je long ontsteking af, maar het is voor mij TE moeilijk om te stoppen. Maargoed mijn vraag is dus, heeft iemand hier ervaring mee en hoelang kan de pijn doorgaan?