Hoi, Ik zie heel vaak bij modellen dat ze een heel smal gezicht hebben, je heel goed de jukbeenderen ziet, hoe houd je je gezicht smal of hoe kan je je gezicht dunner maken. Of kan dat niet?
Haha, dat gaat bij mij denk k moeilijk lukken, heb best wel smal gezicht (je ziet die jukbeenderen wel) maar eet juist ook veel(kom weinig aan) maarja als ik me gezicht nog dunner wil laten lijken en minder ga eten .. krijg je weer zo'n knorrende maag .. ook niet echt een lekker gevoel
Ja je ziet ze wel, maar je moet er wel enige moeite voor doen, als je het een belachelijk topic vind dan bezoek je deze toch niet meer maare.. veel water drinken is volgensmij wel de beste tip ..
Je zuigt heel hard je wangen naar binnen. Voorzichtig met uitademen want als je niet constant de goeie spanning erop houdt zie je er belachelijk uit!!!
Cool! Waar kun je dat laten doen? Hoeveel kost het?
Even serieus, ik vind die reclames van Dove echt heel goed. Natuurlijk is het uiteindelijk voor het merk ook gunstig, want iedereen krijgt nu zo'n 'feel-good-gevoel' bij Dove, maar desondanks vind ik dat meer bedrijven het zouden moeten doen.
ik heb ooit eens gehoord dat enkele modellen een paar van hun kiezen laten verwijderen om zo smallere kaken te krijgen... Ik weet niet of er iets van waar is, maar ik zou het er toch niet voor over hebben