scootmobiel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

gekketeckel

scootmobiel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-06 17:00

Zoals jullie in mijn profiel kunnen lezen heb ik ms ,door mijn klachten kan ik niet ver meer lopen 100m haal ik niet
nu heb ik dan de stap genomen en volgende week komt ie ...mijn scootmobiel aleen ik ben pas 29 en ik zie altijd aleen maar oudere mensen op die dingenzijn er hier mensen die jongeren mensen kennen met een scootmobiel??

lesilla

Re: scootmobiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 17:03

In ons wijk is er een jonge van ongeveer 26. Die zit in een scootermobiel en heeft zijn hond getraind dat hij naast de mobiel loopt en zo leggen zij elke dag kilometers af. Echt lief om te zien.

En leuk dat hij volgende week komt. Of je nu jong of oud bent als je er eentje nodig hebt maakt dat niet uit. je kan hem leuk versieren ofzo Haha!

gekketeckel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-06 17:06

katiavl schreef:
In ons wijk is er een jonge van ongeveer 26. Die zit in een scootermobiel en heeft zijn hond getraind dat hij naast de mobiel loopt en zo leggen zij elke dag kilometers af. Echt lief om te zien.

En leuk dat hij volgende week komt. Of je nu jong of oud bent als je er eentje nodig hebt maakt dat niet uit. je kan hem leuk versieren ofzo Haha!

Ja ze wilde me al opgeven voor de show van paul de leeuw,die doet pimp my scootmobiel...
Ik heb hem voor rond de deur voor kleine boodschapjes enzo,de supermarkt is aleen al 3 km weg dus...maar ik vind het wel moeilijk om er op te stappen Bloos
bang voor de reacties in mijn omgeving,want ms is zo grillig de ene dag heb ik de scoot nodig en de volgende dag rijd ik gewoon in de auto rond

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 17:09

madrieka schreef:
katiavl schreef:

Ja ze wilde me al opgeven voor de show van paul de leeuw,die doet pimp my scootmobiel...
Ik heb hem voor rond de deur voor kleine boodschapjes enzo,de supermarkt is aleen al 3 km weg dus...maar ik vind het wel moeilijk om er op te stappen Bloos
bang voor de reacties in mijn omgeving,want ms is zo grillig de ene dag heb ik de scoot nodig en de volgende dag rijd ik gewoon in de auto rond

mensen hebben hun niet te moeien Knipoog Je hoeft voor niemand een verklaring af te leggen. Pimp my scootmobiel lijkt me wel leuk.
En mijn mams heeft fibro en cvs en nog iets en de ene dag gaat altijd iets beter dan de andere dat is bij alle ziektes zo. Plus het feit dat ze doet alsof ze niets heeft en dan savonds de gevolgen van ondervind.

Dus je zeker niet schamen ofzo

gekketeckel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-06 17:10

Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos doe ik meestal wel (mezelf schamen)

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 17:14

madrieka schreef:
Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos doe ik meestal wel (mezelf schamen)

Inderdaad en dat mag je niet. Ik zou het ook doen hoor denk ik.
Mensen moeten altijd iets hebben om te praten. Gewoon je hoofd omhoog houden en gas geven met die scootmobiel.

En als iemand irritant doet kan je er altijd overrijden Vork Whoosh!

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 17:16

Ik kan me wel voorstellen dat je enige schroom hebt.
Er zullen ook wel mensen zijn die je aankijken. Dat houd je altijd. Probeer je er lekker niets van aan te trekken!
Ik ken meerdere jonge mensen die er een hebben, en er (soms) in rijden.

Gewoon een hippe toeter erop! Haha!

gekketeckel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-06 17:20

Haha doet me goed jullie reacties ...ik denk dat ik er volgende week maar gewoon opkruip...

Blue9

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 17:22

Lijkt me inderdaad een stap! Omdat het lijkt omdat er veel ouderen mee zijn! Heel knap hoor, en ik hoop dat er meer mensen zijn! En ja, pimp hem maar Knipoog

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 17:23

madrieka schreef:
Haha doet me goed jullie reacties ...ik denk dat ik er volgende week maar gewoon opkruip...

zeker doen en als je het moeilijk krijgt of met iemand wilt praten mijn pb box staat altijd open.
Laat ons zeker weten hoe hij rijdt Pling

Welke kleur heb je genomen?

Meys

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 17:36

Goed van je dat je de stap hebt gezet ik weet hoe moeilijk het is...
Ik heb ook sinds een paar jaar een scootmobiel (ik ben nu 34 jaar) en ik moet zeggen ik zit liever in mijn rolstoel dan in de scoot ...ik moet er zo ontzettend aan wennen!!

Tegenwoordig zitten er "gelukkig" steeds meer jongere mensen in een scoot maar toch heeft de scoot nog de naam voor oude mensen te zijn.
Jammer ook dat ze er zo ouwbollig uit zien, nu heb ik best een mooie donker blauwe maar het liefst zou ik m heel blits maken maar dat mag helaas niet.

gekketeckel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-06 17:38

Ik heb een champagnekleurige gekozen....
ben beniewd Haha!

gekketeckel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-06 17:39

Meys schreef:
Goed van je dat je de stap hebt gezet ik weet hoe moeilijk het is...
Ik heb ook sinds een paar jaar een scootmobiel (ik ben nu 34 jaar) en ik moet zeggen ik zit liever in mijn rolstoel dan in de scoot ...ik moet er zo ontzettend aan wennen!!

Tegenwoordig zitten er "gelukkig" steeds meer jongere mensen in een scoot maar toch heeft de scoot nog de naam voor oude mensen te zijn.
Jammer ook dat ze er zo ouwbollig uit zien, nu heb ik best een mooie donker blauwe maar het liefst zou ik m heel blits maken maar dat mag helaas niet.

Ah gelukkig nog een jonger iemand,
Nou ik ben benieuwd volgende week...

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 17:43

madrieka schreef:
Ik heb een champagnekleurige gekozen....
ben beniewd Haha!

zie joh, is een hele mooi kleur. Gaat zo meevallen!!!
En zoals ik zeg mensen denken zo veel, is het niet over de scootmobiel is het iets anders. En jou comfort gaat toch voor!

gekketeckel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-06 17:57

Dat is waar maar zal ook wel lachen worden want ze kennen me meestal met een heeele snelle alfa romeo(en hij is snel maar ik ga meestal ook snel)dus opgepast hier komt madrieka op haar scoot romeo 166 3 liter v6 ....ik probeer een grapje te maken maar ik vind hem zelf eigenlijk helemaal niet leuk... Huilen
Laatst bijgewerkt door gekketeckel op 24-10-06 18:00, in het totaal 1 keer bewerkt

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 18:00

madrieka schreef:
Dat is waar maar zal ook wel lachen worden want ze kennen me meestal met een heeele snelle alfa romeo(en hij is snel maar ik ga meestal ook snel)dus opgepast hier komt madrieka op haar scoot romeo 166 3 liter v6

je kan hem tunen Haha! Ben ik blij dat ik veilig in belgie zit Sigaar

gekketeckel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-06 18:01

Haha...ik kom ook regelmatig in belgie hoor (fam)maar dan kom ik met de alfa

gekketeckel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-06 17:33

jaahhhh dit is hem...
Afbeelding
eigenlijk zat deze niet in het budget van de gemeente maar omdat ik nog jong was vonden ze dat ik beter een wat sportiever kon krijgen ipv zo'n bejaarden geval...
begin volgende week komen ze hem brengen...

Meys

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 22:15

Zooo heej dat is nog een meedenkende gemeente!!!!!
Daar moet je heel blij mee zijn, ik kreeg de keuze uit 2 scoots de blauwe die ik heb en donker groene maar dat vond ik echt zo'n bejaardengeval... ha ha

Meissie17

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 22:20

dat is erg aardig van de gemeente.
Ik hoop dat je er veel plezier mee kunt hebben alhoewel jij het ook liever anders had gehad veel sterkte Knipoog

gekketeckel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-06 12:52

Ik kan haast niet wachten tot ie er is Tong uitsteken
Ben ik zelf tenminste ook weer een beetje mobiel... Knipoog

Ouwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 12:55

Mensen hebben altijd ontzettend snel hun oordeel klaar. Zolang jij maar lekker mobiel bent en je dingen nog gewoon kan doen is het goed toch? Laat alle mensen maar denken, zegt meer over die mensen dan over jou.

Ik vind het hartstikke goed van je dat je deze stap hebt genomen, weet zelf hoe moeilijk het is om te accepteren dat je een 'beperking' hebt op zo'n jonge leeftijd. Respect!

gekketeckel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-06 12:58

Lepeltje21 schreef:
Mensen hebben altijd ontzettend snel hun oordeel klaar. Zolang jij maar lekker mobiel bent en je dingen nog gewoon kan doen is het goed toch? Laat alle mensen maar denken, zegt meer over die mensen dan over jou.

Ik vind het hartstikke goed van je dat je deze stap hebt genomen, weet zelf hoe moeilijk het is om te accepteren dat je een 'beperking' hebt op zo'n jonge leeftijd. Respect!

Dank je ,idd mensen hebben altijd hun woordje klaar en dat kan soms heel vervelend zijn...
maar ik ga genieten van het feit dat ik weer mobiel ben en ja dat is soms met de auto en soms met de scoot,daar moeten ze maar aan wennen Knipoog

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 12:59

hier op bokt zit ook een meisje van 19 die rijd er ook in anders kom je nergens ik zelf heb ook een ziekte waardoor ik nu op 24 jarige leeftijd 2 kunstheupen en een kunstknie heb naar de rolstoel vind ik zelf ene vreselijk iets!
ik deed en doe er alles aan toch zelf het een en ander te regelen heb nu ene tomos daar kom ik ook wel ver mee Tong uitstekenmaar wens je veel plezier met je nieuwe scoot!

gekketeckel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-06 13:02

spetter04 schreef:
hier op bokt zit ook een meisje van 19 die rijd er ook in anders kom je nergens ik zelf heb ook een ziekte waardoor ik nu op 24 jarige leeftijd 2 kunstheupen en een kunstknie heb naar de rolstoel vind ik zelf ene vreselijk iets!
ik deed en doe er alles aan toch zelf het een en ander te regelen heb nu ene tomos daar kom ik ook wel ver mee Tong uitstekenmaar wens je veel plezier met je nieuwe scoot!

Thankss dat gaat vast wel lukken Knipoog