Ik heb sinds afgelopen maand een nieuwe pil (jasmyn) omdat ik sinds ik Mycrogynon slikte ik heel erge buikpijn, vreetbuien, stemmingswisselingen en geen zin in seks meer had. Dus nu heb ik van de dokter 3 maanden Jasmyn gekregen om te kijken of dat beter gaat.
Nu moest ik woensdag al ongesteld worden, ben het pas vrijdag geworden (zat aardig in de stress) maar nu lijkt het wel alsof ik leeg bloed
Voordat ik de pil slikte liep ik ook compleet leeg, als ik op de wc zat kwam er gewoon allemaal bloed en bloedproppen uit
Nu is het wel iets minder dan zonder pil, maar met een super tampon kan een half uurtje rondlopen anders druipt alles eruit
Zit ook erg veel slijm bij enz. Ik denk dat het door de pil komt, wat denken jullie? Nog tips?
De yasmin is een stuk lichter he
Als het de volgende keer weer zo erg is zou ik terug gaan naar de dokter, want zo schiet het natuurlijk ook niet op.
). 

Een spiraaltje wil ik zowieso niet. Dr is al genoeg aan mn lijf gefrutseld en ik zou echt para worden als ze zoiets erin zetten.
Hij is bovendien zeer betrouwbaar en je hebt veel minder hormonen in je lijf met al die rot bijwerkingen.