Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
zit je op je stage met aanval, nou spuit wel imigran, ik heb het geweten!! imigran wel altijd op zak, voor mezelf, weet niet, voel me er 'veiliger' mee... maar spuit het niet meer!
buikgriep hihihi
. Toen ik 12 was kreeg ik een hersenschudding omdat iemand mij (perongeluk) met een zadel tegen de zijkant van de stal aan sloeg. Sindsdien is mijn hoofdpijn nooit meer gestopt, ik werd gek, moest vaak kotsen door de pijn. Ik heb daarna nog een paar keer een hersenschudding gehad, en een gat in me hoofd. Ben nog naar het ziekenhuis geweest, toen zeiden ze 'dit is geen migraine'. Nu 3 jaar later, is het eindelijk officieel vast gesteld: Ik heb migraine. Ik heb een heel goed medicijn: Maxalt smelt 5. Perfect medicijn, ik slik het als ik erge hoofdpijn heb, heb daarna ongeveer anderhalve week geen hoofdpijn meer. nienke1208 schreef:dat is wel super dat je dan anderhalve week geen hoofdpijn meer hebt!!!
ik heb maxalt ook geprobeerd, helaas, helpt ook niet!!
ben je in leiden bij de neuroloog geweest??
welke had je??
nienke1208 schreef:ik slaap tijdens een aanval inderdaad ook het liefst, maar ja, voordat je in slaap valt!!!
heb ik het bonken tegen de muur en mn haren bijna uit mn hoofd trekken al achter de rug!
is ook een logische verklaring voor je hoofdpijnbuikgriep hihihi

, Ik heb ook heel vaak heel erg hoofdpijn.. Of het Migraine is weet ik niet... Het is zowiezo als k niet goed eet, dan krijg ik heel erg hoofdpijn..