Bang voor naalden. :\

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fairytale

Bang voor naalden. :\

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-06 20:49

Ik flip al helemaal als ik een prik moet. En laat ik morgen nou net een spuit krijgen....
Zelf ben ik als de dood voor naalden en spuiten en alles. Spinnen vind ik dan weer geen probleem, durf ik zo op te pakken. Scheve mond
Maar als ik echt gek wordt, zijn 't naalden wel.
Morgen krijg ik een inenting voor Hepetitis A (gaan over 3 weken naar Turkije).

Zie nog meer voor de prik op dan op reis in het vliegtuig. Sigaar

Wie is nog meer bang voor prikken?

Groetjes, Iris. Bloos

mismijk

Re: Bang voor naalden. :\

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 20:56

Ierepier schreef:
Ik flip al helemaal als ik een prik moet. En laat ik morgen nou net een spuit krijgen....
Zelf ben ik als de dood voor naalden en spuiten en alles. Spinnen vind ik dan weer geen probleem, durf ik zo op te pakken. Scheve mond
Maar als ik echt gek wordt, zijn 't naalden wel.
Morgen krijg ik een inenting voor Hepetitis A (gaan over 3 weken naar Turkije).

Zie nog meer voor de prik op dan op reis in het vliegtuig. Sigaar

Wie is nog meer bang voor prikken?

Groetjes, Iris. Bloos

Ik ben niet bang voor naalden, maar wij gaan ook naar Turkije en wij hoeven geen prik Nors opkijken Vaaaaaaaaaaaaaag Tong uitsteken

Droomster

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 20:57

Ik ben er ook bang voor echt vreselijk gewoon. Ik moet toegeven dat ik het idee van bloedprikken erger vind dan gewoon een spuit ergens voor. Mja, ben voor allebei bang Clown

Gewoon gaan zitten, andere kant op kijken ofzo en het komt wel goed. Je moet wat over hebben voor je vakantie Haha!

Essie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 20:59

Ja!!! Ook heel erg. Heb dus ook geen inentingen gehaald voor mijn reis naar Turkije. Ook kan ik voor mijn werk nog een Hepatitis B serie halen. Wordt betaald, maar ik pas er gewoon voor...

Heb wel een keer de lef gehad om een tatoo te laten zetten, maar moet er nu ook niet aan denken om die bij te laten werken...

Voor sommige klinkt het misschien allemaal heel stom, maar ben echt bang. Als klein kind al. Ik weet nog wel dat we naar het consultatiebureau moesten toen we in groep 4 zaten. Achter aan sluiten in die lange rij. Mijn buurmeisje ging eerst. Toen ik aan de beurt was, heb ik het keihard op een rennen gezet. Zelfs bij het gaatjes prikken in mijn oren heb ik een scene getrapt. (en dat is toch allemaal heel wat jaartjes geleden)

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 21:04

Ook ik ben als de doods voor spuiten Nagelbijten / Gniffelen
Vroeger krijste ik alles bij elkaar als ik nog maar in de wachtrij stond voor 'n prikje Nagelbijten / Gniffelen
Gelukkig breng ik het er nu vanaf zonder krijsen, maar graag doe ik het niet
Ga daarom ook eigelijk liever niet naar de huisarts omdat ik altijd de angst heb dat ik een prik moet Clown
Als er bij andere geprikt moet worden kan ik heel rustig staan kijken, zolang ze mij maar niet prikken Tong uitsteken

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 21:12

Heb zelf ook een gigantische naaldenfobie.
Het eerste keer infuus was een eitje. Tweede keer werd al minder. Derde keer heb ik heel de ruimte bij elkaar gekrijst.

Ik heb toendertijd ook nog de meningokokkeprik gehad. Was de oudste daar..verschrikkelijk..moest huilen en was verdomme al 18. Ze hebben me toen afgeleid en voordat ik het wist was de ampul al bijna leeg, voelde maar een klein prikje en dacht, dit kan het toch niet zijn.
Heb daarna ook twee keer een navelpiercing laten zitten en dat was helemaal niks.

Ook bij de kaakchirurg vond ik er niks aan. Ik maak me zo vaak druk om niks, dat ik het nu niet meer doe.
Maar toch... ik moet niet aan een infuus of bleodprikken denken.
In mijn armen vind ik het echt verschrikkelijk eng...
toch wel raar he Verward

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 00:01

*Steekt hand op* Ik ook Lachen
Ben niet snel bang voor iets.... maar naalden/bloedprikken/verdoven.... bah....

Laatste keer was bij de tandarts, ze assistente wilde meteen de spuit zetten maar heb haar gevraagd te wachten toen. Heb even een moment voor me zelf genomen om tot rust te komen (ik word direct duizelig als ze aan komen zetten met die naald). En heb even de tijd genomen en daarna mn ogen gewoon dicht gelaten en gezegt dat hij er in kon.

Zo ging het vrij redelijk. Maar bloedprikken in mijn arm bijvoorbeeld.... Nee. Denk dat ik dat niet zonder een hoop drama te stampen kan laten doen. Beetje sneu eigenlijk wel he Lachen

Misschien werkt dat voor jou ook. Even de tijd nemen van te voren en je met je ogen dicht proberen te ontspannen. Desnoods vragen of je er even bij mag gaan liggen. Succes Ach gut

mieky18

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 00:03

ik ben er ook vreselijk bang voor hoor..had laats een ongelukje gehad op me werk en me collega ging met vet bang lopen van jah en mss moet et wel gehecht worden, durfde niet eens meer naar het ziekenhuis omdat ik bang was dat ze het gingen hechten. dokters zijn gewoon van die verschrikkelijke mensen..zolang ze je maar pijn kenne doen

Arabian_Girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 00:10

Citaat:
Heb wel een keer de lef gehad om een tatoo te laten zetten, maar moet er nu ook niet aan denken om die bij te laten werken...

hahaha dat probleem heb ik nu ook Haha!

bloedprikken laat ik ook nooit doen..vroeger wilde ik dat al niet en nu nog niet pfff..

infuus ook niet...moest vroeger een keer ze moetse met 5 mensen toen mij vasthouden hihi was toen iets van 3 ofzo Clown

hechtingen wilde ik toen ook niet hihi..

nee geen naalden..
vind spuiten nog net ietsjes minder erg dan bloedprikken..

btw spinnen zijn ook echt ENG!!

voor turkije kon je kiezen of je ze nam.hoeft niet maar kon wel

juthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 08:53

Daarom zou ik dus al niet naar Turkije gaan!
Zou echt geen naald in mijn lijf laten jassen voor mijn vakantie... Clown

Haha ben ook zo'n schijterd.. De enige prik die ik durf is de griepprik.. die moet ik jaarlijks halen dus dat is nog niet zo'n ramp, weet hoe die voelt inmiddels..

maar andere prikken.. iewh!

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 13:20

IK..
Echt ik ben ZO vreselijk bang voor naalden.. Als ik een prik moet bij de dokter of zo, dan zit ik al weken van te voren te stressen, ben gewoon echt bang.

Moest een tijd terug naar de tandarts voor een gaatje aan de zijkant van me tand (?), en toen de tandarts die niet zonder verdoving wilde boren, huilde ik al voordat hij die naald uberhaut had aangeraakt...
Ik ben 21, en lag echt te janken als een klein kind op die stoel Bloos

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 13:52

ik ben ook echt als de doods voor naalden!
ik lag deze zomervakantie een klein weekje in het ziekenhuis en toen had ik een paar dagen een infuus in me arm, en ik moest er ook mee slapen, ik durfde echt niet naar die arm te kijken want vond het dood en dood eng!
en toen moest ie er natuurlijk nog een keertje uit Clown
ik voelde niks maar ging wel zo'n beetje over de zeik daar...

Suprice

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 13:53

Ja ik ben er ook heel bang voor. Ik heb vroeger ook in het ziekenhuis gelegen en toen prikten ze om het kwartier bloed. En dat gaat dan natuurlijk ook de nodige keren mis en op een gegeven moment gaat het echt pijn doen. Nu ben ik er echt als de dood voor!

Ouwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 13:54

Ik was er nooit bang voor, maar toen moest ik voor mijn opleiding ingeent worden tegen Hepatitis B, vreselijk!!!! Echt waar, ik moest 3 spuiten en dan ook nog bloedafname, maar wat zijn die injecties vreselijk, je voelt de vloeistof naar binnen lopen en ik ging echt bijna neer... En nu moet ik als verpleegkundigen anderen kunnen injecteren, zucht...

Brammetje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 14:18

Ik heb toen ik 2 week naar sril lanka ging nog prikken gehad dat was ook dood eng, en ben weg gelopen toen mn familie prikken kreeg, ging toen helaas in de gang tegen de vlakte en heb nog wel een uur moeten liggen tot dat i kweer naart huis kon.
Ben ook doodsbang voor infussen oid, heb het zelf nog nooit gehad maar t lijkt mij niks (of bloed prikken brr) Scheve mond

Djaleesa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 14:23

Ik ben ook bang voor naalden prikken enz.
Maar die prik die ik moest hebben voor naar Turkije DEED HET MINST PIJN van alle spuiten die ik heb gehad.
Ik ben echt als de dood voor spuiten

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 14:25

Ik ben ook zo bang voor naalden. Nagelbijten / Gniffelen
Morgen moet ik naar de tandarts om een gaatje te laten vullen.... Ben nu al zenuwachtig. Moest eigenlijk maandag maar moest nog even wachten en heb toen maar gevraagt voor een nieuwe afspraak, gewoon om het uit te stellen. Achteraf stom want nu denk ik, had ik het maandag maar gedaan, was ik er nu vanaf. Knipoog

Heb daarom ook geen spuiten gehaald toen ik ging verhuizen. Mijn ouders wilde het graag, maar ik niet. Nagelbijten / Gniffelen

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 14:36

Lepeltje21 schreef:
Ik was er nooit bang voor, maar toen moest ik voor mijn opleiding ingeent worden tegen Hepatitis B, vreselijk!!!! Echt waar, ik moest 3 spuiten en dan ook nog bloedafname, maar wat zijn die injecties vreselijk, je voelt de vloeistof naar binnen lopen en ik ging echt bijna neer... En nu moet ik als verpleegkundigen anderen kunnen injecteren, zucht...

Ik begin over een paar weken met die prikken reeks Voor hepatitis A en B. Ben eigelijk alleen bang voor die bloedafname. Maar begin nu ik ook bang te worden voor de rest Knipoog

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 17:24

Nathalie schreef:
Ik ben ook zo bang voor naalden. Nagelbijten / Gniffelen
Morgen moet ik naar de tandarts om een gaatje te laten vullen.... Ben nu al zenuwachtig. Moest eigenlijk maandag maar moest nog even wachten en heb toen maar gevraagt voor een nieuwe afspraak, gewoon om het uit te stellen. Achteraf stom want nu denk ik, had ik het maandag maar gedaan, was ik er nu vanaf. Knipoog

Heb daarom ook geen spuiten gehaald toen ik ging verhuizen. Mijn ouders wilde het graag, maar ik niet. Nagelbijten / Gniffelen

Als ik een gaatje laat vullen doe ik dat zonder verdoving Clown
Het idee alleen al dat ze het gaan verdoven Bloos!

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 17:34

Ja, ik kan er ook echt niet tegen, gelukkig nog niet vaak mee hoeven maken maar op school moet dat wel eens voor practicum en dan lukt het meestel niet dus Boos! Clown

Orrie_VBW

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 17:36

bij mij viel het altijd wel mee, vond het niet leuk ofzo (maar wie vind dat wel Tong uitsteken )
maar toen moest ik voor mn schouder naar het ziekenhuis, en kreeg 3 spuiten in mijn gewricht Huilen
en toen zei die man, hmmm ik ben nog niet tevreden, we doen het overnieuw Hamer
dus weer 3 spuiten in mn gewricht Huilen Huilen Huilen
er komt nu dus noooit meer een spuit in he, het heeft zoooooo zeer gedaan.

(ben 25 en heb gelukkig nog geen gaatjes en al mn verstandskiezen nog Haha! )
(als ik die horror verhalen zo hoor)

Lisjah

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 17:37

Ik moet binnenkort bij schoolonderzoek een spuit,en ik ben er echt zo bang van. Scheve mond

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 20:29

Kaakchirurg verschilt echt per persoon. De ene krijgt er heel veel last van, van pijn ed, de ander veel minder.
Bij mij viel het echt helemaal mee. Ze moesten er wel uit, omdat ik er niet goed bij kon met poetsen en ze flink scheef groeiden. Gaatjes heb ik gelukkig ook niet Haha!
Maar met naalden krijg ik het alleen hartstikke benauwd als ze in mijn armen of handen moeten. Das het rare.

BWendyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 08:28

ik ben ook ontiegelijk bang voor naalden. Ik weet van mezelf dat het misschien beter is dat ik bloed ga prikken, voel me soms raar enzo. Maar ik ben er echt als de dood voor. Het doet mij pijn en ik zie dan wazig en voel me echt raar alsof ga flauwvallen Ziek . Dus nee dankje, niemand komt aan mijn bloed Tong uitsteken
Als ik een gaatje heb en bij de tandarts moet vullen doe ik het altijd zonder verdoving. Soms lig ik dan wel huilend in de stoel maar ik wil geeen naald!!

Mimoso

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 08:30

Ik houd er ook helemaal niet van, maar tot nu toe valt het altijd mee.