Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lissyx schreef:@marly, Ze heeft drankje aangenomen van een jongen. En eventjes later was het opeens van het een op het andere moment aan het spacen.
@rianekke; De dokter had het over gesneden XTC ofzo?
enidan23 schreef:ik denk dat het ketamine is.. want ik geloof niet dat je van een pil zo erg dr aan wordt zoals je vriendin..
en ik ga ook al jaren naar feesten en heb t eerlijk gezegt nog nooit meegemaakt dat er iets in een drankje wordt gegooid..
enidan23 schreef:ik gebruik zelf pillen en heb ook eens 1 sleutelpuntje ketamine gehad. en dat doe ik nooit meer, zo sterk is het!
dus ik vertel dit niet zomaar.
verootjoo schreef:Vriendinnetje van mij heeft ooit GHB in dr drankje gehadZe heeft haar drankje altijd bij haar gehouden, niet weggezet, en ook niet aangenomen van een vreemde. Blijkbaar zijn ze zo brutaal om als je je glas vast hebt, en even de andere kant opkijkt, en zomaar van dat spul in te gooien... Sindsdien drink ik alles in een keer op.
Lissyx schreef:Maar het word steeds idiooter, van mij mogen ze jongens/mannen die dit doen allemaal hun ballen eraf knippen. Ik walg van hun!
Lissyx schreef:Ze heeft drankje aangenomen van een jongen.