Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maryanne schreef:Bedankt voor je reactie Mikkie
Wat doe jij als je veel last hebt van je knie? Laat je het gewoon zo, of heb je er ook iets op gevonden?
En ik ben 15 jaar
hammie schreef:Ik zou als ik jou was even langs de podotherapeut. Een knieband zowiezo niet om doen hierdoor maak je het probleem alleen maar ergerder, omdat je spieren op die manier niet de mogelijkheid krijgen sterker te worden.
Een podotherapeut heeft mij erg geholpen. Ik heb nu zooltjes waardoor ik recht sta. Ook kan hij mij rechtstellen zegmaar en heeft daardoor voor gezorgt dat ik geen last meer heb van m'n knie, rug en enkel. Het is erg vaag maar het werkt dus wel!
Cantheon schreef:hammie schreef:Ik zou als ik jou was even langs de podotherapeut. Een knieband zowiezo niet om doen hierdoor maak je het probleem alleen maar ergerder, omdat je spieren op die manier niet de mogelijkheid krijgen sterker te worden.
Een podotherapeut heeft mij erg geholpen. Ik heb nu zooltjes waardoor ik recht sta. Ook kan hij mij rechtstellen zegmaar en heeft daardoor voor gezorgt dat ik geen last meer heb van m'n knie, rug en enkel. Het is erg vaag maar het werkt dus wel!
Dit is niet vaag hoor! Zooltjes kunnen je helpen je voeten recht te zetten en zodoende je knieschijf op zijn plaats te krijgen en de rest van je lichaam recht te stellen.