Dinsdagochtend op mn werk begon mn buik al raar te doen en 's middags al last van diarree, heb de uren af zitten tellen, had het heel de dag al ijskoud. 's Avonds meteen om kwart voor 8 naar bed gegaan, met driedubbele deken en nog uren IJSKOUD gehad. Toen ik eenmaal sliep en wakker werd had ik het weer warm..........:S
Ik vermoed dat het van onze ow zo leuke bbq komt van zaterdag. Ik vermoedde toen al dat de kip en varkensvlees niet helemaal gaar was maar het was zo donker dat ik niks zag en dacht ach het zal wel meevallen en anders ga ik niet meteen eraan dood.......... Ik heb maar 1 stukje kip op en 2/3 blokjes van stokje vd varkenshaas die niet te vreten was.
Ik heb op internet wat rond gezocht en het is dus mogelijk dat het pas na een paar dagen op komt zetten. 's Nachts wordt ik om het uur wakker en kan ik naar de wc, slaap ik wat langer dan wordt ik wakker en is alles nat vh zweet, blehhh. Verder ben ik niet misselijk/duizelig of overgeven (GODZIJDANK). Alleen de krampen doen zo verrekes zeer en dat ik dus meteen naar de wc moet en super waterige ontlasting heb maakt het ook niet fijn. Dus maar thuis gebleven van mijn werk.....echt K.LOTE want ik ben pas net begonnen met die baan. Niet dat ik voor de lol thuis blijf........maar voel me dan meteen zo'n watje dat ik niet wil werken etc, slechte indruk blabla.
Volgens internet moet het na paar dagen wel overgaan. De dokter zou geen medicijnen voorschrijven en moet vanzelf overgaan, maar nou heb ik sinds vannacht ook bloed bij mijn ontlasting (voor zover je het ontlasting kan noemen), ook dat zou normaal zijn bij zo'n voedselinfectie/salmonella (als het dat is). Alleen staat er dat ik dan wel naar de dokter moet, moet ook van mn moeder maar vandaag is de dokter gesloten dus dan morgen maar.... Ook staat er overal dat ik gewoon alles mag eten als ik dat wil behalve dan appelsap, peperkoek en nog paar dingen die laxerend werken.
Zijn er meer mensen die het ooit gehad hebben??? Bloed bij de ontlasting kan zoveel dingen zijn, ook ENGE dingen..........
Ik zoek mede (ex) slachtoffers hahahaa. De krampen lijken vandaag overdag wat minder, hoewel het ineens kei erg op kan komen zetten....