Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zo pijnlijk! Alleen hebben wij natuurlijk net vandaag geen keel'pillen' in huis
En het is nog lekker ook
En gorgelen met zout oplossing. Is wel erg vies, maar het helpt ontzettend
Shadow0 schreef:Je probeert steeds minder te slikken, maar eigenlijk moet je dat juist niet doen. Vooral steeds blijven slikken. Waterijs helpt erg goed verzachtend!
Maar ook veel drinken in kleine slokjes, de hele tijd door. (Wat je drinkt maakt niet zo heel veel uit, al vind ik sinaasappelsap in zo'n geval vaak te scherp, en ook melk is niet ideaal. Citroen- of kamillethee, groene thee, rooibosthee zijn wel goed, maar water en fris zonder al te veel prik voldoen ook.)
Veel drinken is bovendien goed omdat het helpt tegen de ontsteking. Ook vitamine C en ibuprofen werken ontstekingsremmend.
Als het niet beter wordt moet je misschien even langs de dokter gaan...
pientje4 schreef:Tijmolie, werkt super!!
Tijmolie bestaat ook, maar da's etherische olie en die is niet zo gezond om in te nemen volgens mij.
) maar werkt perfect..warm water, trandpasta erin, roeren en gorchelen maar.. succes;)
verootjoo schreef:Thee met honingEn het is nog lekker ook
En gorgelen met zout oplossing. Is wel erg vies, maar het helpt ontzettend
hahah Verder weet ik het eigenlijk niet
Ik weet niet of het ook bewezen is dat het helpt maar ik vind het een geweldig medicijn
Ik heb er ook al last van.

En niet het water inslikken, das erg smerig!
hihi
denk dat het meeste al gezegd is. houd je keel warm, drink goed en blijf slikken. Thee (met honing als je dat lust) zou mijn oplossing zijn