OK, toegegeven, het heeft wat en ik kan me best voorstellen dat het leuk is als je van zulke spelletjes houdt. Mooie landschappen en zo.
Maar: hoeveel tijd van onze relatie gaat verloren omdat manlief achter de computer plakt. Hoe dikwijls zit hij met het kind op schoot achter de computer als ik even mijn handen vrij moet hebben. Hoe dikwijls heb ik even een handje hulp nodig en kan hij even niet omdat anders zijn speler in de pan gehakt wordt. Hoe dikwijls ga ik alleen slapen, komt manlief in het holst van de nacht (zeg maar 's morgens vroeg

Nu, ik heb ook mijn hobbies. Ik zit ook graag op enkele fora, waaronder bokt, en ook mijn paardje vreet een hoop tijd. Maar ik ontwikkel meer en meer een aversie tegen dit spel waarin zoveel kostbare tijd kruipt. Kostbaar, omdat manlief fulltime werkt, regelmatig nacht- en weekenddienst heeft en dus niet dikwijls thuis is.
Dus dan voel je je schuldig als je hem dan ook nog op zijn kap gaat zitten en hem niet laat ontspannen. Je wilt niet teveel zeuren en uiteindelijk maakt hij als je het hem uitdrukkelijk vraagt altijd tijd (maar vraag niet met wat voor een humeur soms!

En je zoekt een schuldige: dit verd*mde verslavende WOW spel!
Wie herkent dit en hoe gaan jullie er mee om?