Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ShadowFax schreef:Suc6
p.s als je wil dat ik de hele behandeling beschrijf... je roept maar... ik zit in de tandenwereld
ozzieozzie schreef:Ook ik heb een jaar rondgelopen met een afgebroken kies. En ik durfde echt niet naar de tandarts. Maar op een gegeven moment ging het ook zo erg veel pijn doen, dat ik niet kon slapen en ik op pijnstillers liep. Dus ik ook de tandarts bellen, en kon gelijk terecht. Bij mij werd het dus een zenuwbehandeling.
Ik ben toen wel verdoofd maar ik voelde het nog wel. Ik lag bijna te janken op de stoel. Mijn zenuw was nog niet helemaal afgestorven maar hij moest er wel uit. Dus moest even doorbijten zei hij.......
Na de eerste behandeling was de pijn al gelijk weg!!!! De verdoving ws uitgewerkt en vanaf toen nergens geen last meer van gehad. Moest alleen nog wel terug voor verdere behandelingen.
De tweede behandeling deed ook zo'n pijn, de zenuw was langer dan de tandarts dacht dat die was. Maar gelukkig heeft hij toen de zenuw in mijn kies verdoofd. Vanaf toen voelde ik er niets meer van. Nu een paar behandelingen verder ben ik toch wel erg blij dat ik het gedaan heb.
Ga nog steeds met knikkende knieen naar de tandarts maar toch ben ik hem erg dankbaar dat hij me van de pijn heeft verlost.
Een verdoving doet ook geen zeer, als je tandarts op de goede plaats prikt voel je alleen het kleine prikje en dan niets meer.
Veel succes