Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
meisje1 schreef:Dit heeft me toch heel erg aan het denken gezet..
Ik kan me het niet voorstellen dat hij het alleen doet voor de seks, maar hij vind het niet erg om seks met me te hebben, en ik ook niet met hem. Ik voel me dan zo vertrouwd bij hem. Het is ook niet zo dat ik wil trouwen of kinderen wil krijgen met hem oid, maar ik geniet zo van deze tijd.
Dat maakt het zo moeilijk om te stoppen.. Het lijkt me ontzettend moeilijk om tegen hem te zeggen dat ik niet meer wil, ik kan dat niet zeggen..
Ik denk niet dat hij boos wordt, maar dat ik hem kwets oid..
meisje1 schreef:Ik weet ook dat het niet goed is dat ik zo weinig met mijn vriendinnen om ga. Ik probeer ook om zoveel mogelijk naar hun toe te gaan, maar ik weet niet hoe ik het zeggen moet.. Ik heb de hele dag zin in seks, ik wil hem de hele dag zien.
Ik zal morgen eens wat met mijn vriendinnen afspreken, en dan een poging doe om het ze te zeggen. Ik vind dat echt moeilijk, ik ben bang voor hun reactie. Naar mijn weten hebben hun het nog nooit gedaan, dus ik ben de eerste. Ze zullen wel begrip voor me hebben en achter me staan, maar het idee..
yousra schreef:Sorry dat ik het zeg, maar ik vind het een te grote leeftijd verschil, plus dat dit tegen de wet is.
Eigenlijk is hij gewoon een vieze pedo!