Hij is 29 en ik 15.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

meisje1

Hij is 29 en ik 15.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-06 18:32

Hallo,
Dit is een SA, omdat veel bokkers mij persoonlijk kennen.

Ik zal even aan het begin beginnen.
Mijn ouders gingen dit voorjaar op vakantie. Ik wilde niet mee, en dat was goed, ik mocht alleen thuis blijven. Omdat ik het toch niet leuk vond om alleen thuis te blijven, heb ik op een avond een vriend van mij gebeld, hij is 29, of ik niet even langs kon komen. Dat was goed, ik mocht wel even langskomen. Zo ging het elke avond. Een van de laatste avonden zijn we samen de stad ik geweest met wat andere vrienden, daar wat gedronken enz. Toen ben ik met hem naar huis gegaan en daar blijven slapen. Ik heb het die nacht met hem gedaan, ik was nog maagd, wel veilig. Zo ging het die nachten erop ook. Later kwamen mijn ouders thuis en ik heb ze er nooit iets over verteld.
Nu, enkele maanden later, ga ik nog vaak naar hem toe zonder dat mijn ouders het weten. Ik zeg dan dat ik naar een vriendin ga en daar blijf slapen, maar dan ga ik naar hem toe en blijf ik daar. We doen het nog vaak, maar wel veilig.

Nu mijn probleem; ik kan niet stoppen. Aan de ene kant wil ik niet stoppen, ik voel echt wat voor hem en hij voor mij. Aan de andere kant wil ik wel stoppen, het is niet 'normaal' dat ik met iemand van 29 ga, terwijl ik zelf 15 ben. Mijn ouders zouden dit nooit goed vinden.

Bedank dat jullie dit wilden lezen, hopelijk hebben jullie advies voor mij.

vaaleriee

Re: Hij is 29 en ik 15.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 18:35

ik vind het wel heel erg groot leeftijdsverschil hoor..hij wil veel meer dan jij lijkt me...

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 18:35

ik zou echt stoppen als ik jou was.
mijn vriendin had ook zo iemand toen ze 15 was alleen was hij 35. En daarna zijn er veel problemen rond gekomen. Omdat het strafbaar feit is. Politie ondervragingen daarvoor ook problemen thuis, rechtzaak.

ik zou stoppen nu het nog kan

Xanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 18:36

Sja, gevoelens zijn gevoelens natuurlijk. Maar aan de andere kant is hij strafbaar, en dat is ook weer niet voor niks. Het leeftijdsverschil is wel heel erg groot. Kan me voorstellen dat je het je ouders liever niet vertelt, maar zou het denk ik toch doen. Zij kennen jou persoonlijk, hier van achter mn pctje kan ik niet zien hoe volwassen jij bent. Vriendin van me is 19 en heeft een vriend van 31, zij is heel volwassen, hij juist weer heel jong voor zijn leeftijd. Dat past precies. Maar ik vraag me ook af in hoeverre iemand zo jong de juiste keuzes kan maken. Ik ben nu 18, en nog kan ik soms niet heel reëel nadenken en volg ik liever mijn gevoel, terwijl dat soms niet het juiste is..
Succes ermee Lachen

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 18:39

Ik snap jou wel, zit een beetje in hetzelfde schuitje, alleen ben ik voor de wet volwassen en kunnen ze me niks maken, maar ook niet meer beschermen Lachen

Je gevoel zegt: niet stoppen
Je verstand zegt: stop er maar mee, dat is beter en het kan eigenlijk niet + je ouders vinden het niet goed.

Probeer even van de roze wolk af te stappen en alles vanaf een afstand te bekijken, zie je dan dingen die eigenlijk niet kloppen (zijn de leugens je hele relatie waard, loop je tegen dingen aan die het allemaal moeilijker maken (misschien niet nu, maar straks) en zit er een verdere toekomst in). Kun je op alles eerlijk antwoord geven, maar dan je beslissing, hoe leuk of niet leuk die ook kan zijn!

Rianne_kiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 18:41

Het leeftijdsverschil is idd groot...
Maar ik denk, dat wanneer je echt om elkaar geeft, en je echt van elkaar houdt, dit geen probleem hoeft te zijn ! En natuurlijk ligt het ook aan je leeftijd geestelijk gezien. De ene van 15 speelt met barbies, en de andere doet dit alleng niet meer ! haha Haha! Wat een voorbeeld he... Verward

Maar wat ik dus wil zeggen, is dat blijkbaar bij jou het leeftijdverschil erg dwarszit... Want anders had je dit hier allemaal niet neergezet, toch ?
Dan raad ik je idd aan hiermee te stoppen ! Want wat ik al zei, als het goedzit tussen jullie, kan het je niets schelen !

meisje1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-06 18:43

Ik zal ook willen stoppen, maar het is zo moeilijk.
Eigenlijk weet ik ook wel dat dit niet goed is, maar ik negeer dat gevoel. Ik blijf dat gevoel negeren..
Ik voel echt wat voor hem, het is niet zo dat ik alleen bij hem blijf voor de seks, dat juist niet.. Het is ook niet zo dat hij iets tegen mijn wil doet, hij vraagt het eerst, hij is echt heel lief..

Ik heb echt geen idee wat ik nu moet doen, het is zo moeilijk..

karlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 19:12

jouw vriend is echt wel strafbaar.je vriend moet zich schamen,je doet het stiekum omdat jullie zelf weten dat het niet kan.

joel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 21:20

wat vind je van 16 en 22 dan

Nicole85

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 21:21

Het leeftijdsverschil is nu nog groot.
Jullie zijn allebei in andere fases van het leven, zeg maar.
Jij zit nog op school, je leven begint nog maar net. Uitgaan etc begint.
Hij heeft werk en woont waarschijnlijk op zichzelf.
2 verschillende werelden.

Maar stel dat je 20 bent en hij is 34, dan is het verschil al minder groot. Jij 25 en hij 39, dan merk je het al niet eens meer.

Bekijk het even allemaal goed en maak een beslissing voor jezelf.
Op zich vind ik het niet zo'n schande, het leeftijdsverschil.

Als hij jou maar niet gebruikt!! Daar moet je ondanks je gevoelens wel realistisch in blijven, vind ik.

Succes Lachen

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 22:13

Gewoon sex hebben is nog geen relatie. Het is heel normaal dat je nu nog geen genoeg van hem kan krijgen, maar als je je een beetje losmaakt en met je eigen vriendinnen om blijft gaan, zal het makkelijker worden om hem los te laten.

Natuurlijk gebruikt zo´n jongen je, wat dacht je? Hij wil sex, heus geen relatie voor het leven. Maar als jij dat ook wil, dan is het toch okee? Het is trouwens wel illegaal, dus ik zou het niet op openbare plekken doen of in de auto, maar strikt in huiselijke omstandigheden.
Beklijk het over een paar maanden eens, hoe je je dan voelt en vooral met je vriendinnen om blijven gaan en met ze erover praten.

meisje1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-06 22:19

We willen idd beide seks, dat is zo.
Maar het is niet dat wel het alleen daarvoor doen. We voelen ook wel iets voor elkaar.
Veel met mijn vriendinnen ga ik nu ook niet om. Ik zie ze eigenlijk zelden. Ik ben bijna hele dagen bij hem. Met mijn vriendinnen durf ik er ook niet over te praten, want zij 'kennen' hem ook..

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 22:37

Ja, dat bedoel ik. zodra je je af gaat schermen van je vriendinnen ben je niet goed bezig.
En verder, doe eens een jaartje geen sex (onaangekondigd9 en kijk of hij dan nog bij je wil blijven. Dan weet je zeker of je wat voor elkaar voelt. Als het echte liefde is, maakt het nl niks uit of je sex hebt of niet. Maar dit lijkt toch echt op een lust relatie. Niks mis mee, als je het maar voor jezelf weet. De leeftijd speelt niet zo´n grote rol, behalve dat je inderdaad in een andere fase zit, maar als de jongen niet zo volwassen is en jij bent wel volwassen voor je leeftijd, speelt het niet zo. Maar je zult straks neem ik aan gewoon weer naar school moeten enzo en dan heb je dus een heel ander leven. Zie het als een vakantie liefde. En echt, kijk eens wat hij doet als je hem een tijd geen sex geeft (al je dat lukt).

Met echte vriendinnen kun je overal over praten. Ik vind het vreemd dat je er niet over durft te praten. misschien ben je bij voorbaat bang voor veroordeling? zeg dan gewoon dat je snapt dat je het gewoon doet omdat je het lekker vindt en voor de rest zie je wel. Dat je niet van plan bent zwanger te worden en ook niet om met hem te trouwen ofzo... het is jouw leven, daar kunnen je vriendinnen niks aan doen, maar het is echt heel belangrijk om je eigen vriendinnen te houden. voordat je het weet heb je niemand meer om naar toe te gaan als het mis gaat en zit je helemaal in zijn wereld, die niet de jouwe is. En dan heb je dus een hele foute relatie!!!!

Je praat nu toch ook met ons, en je ziet dat we heus wel begrip hebben, als je vriendinnen echte vriendinnen zijn, hebben ze dat ook. Als ze je om zoiets laten schieten, zijn het ook geen echte vriendinnen....

meisje1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-06 22:45

Ik weet ook dat het niet goed is dat ik zo weinig met mijn vriendinnen om ga. Ik probeer ook om zoveel mogelijk naar hun toe te gaan, maar ik weet niet hoe ik het zeggen moet.. Ik heb de hele dag zin in seks, ik wil hem de hele dag zien.
Ik zal morgen eens wat met mijn vriendinnen afspreken, en dan een poging doe om het ze te zeggen. Ik vind dat echt moeilijk, ik ben bang voor hun reactie. Naar mijn weten hebben hun het nog nooit gedaan, dus ik ben de eerste. Ze zullen wel begrip voor me hebben en achter me staan, maar het idee..

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 22:49

Misschien komt het omdat een meisje wat ik ken pas ongeveer hetzelfde aan de hand had (zij is 17, hij is in de 30) maar ik krijg er een hele vieze smaak van in mijn mond.
Ik geloof van jou nl. helemaal dat jij het oprecht bedoeld en goede bedoelingen ermee hebt, maar ik vind het van een vent van 29 niet normaal dat hij het wil doen met een meisje van 15. Zo'n relatie kan bijna niet staan op een gelijke basis en hoe volwassen jij ook bent: een meisje van 15 is nog niet hetzelfde ontwikkeld (geestelijk) als een meisje dat een eind de 20 in is.
Ik hoop zo dat je niet gekwetst wordt hiermee!
Dat meisje wat ik ken kreeg bijvoorbeeld SMSjes die zij heel romantisch vond, en ze liet ze zien en sorry, maar ze waren echt ranzig! Daaraan zag ik gewoon al een heel andere insteek: zij ging voor romantiek en de prins op het witte paard (bij wijze van spreken) en hij wou grof gezegd gewoon een goede wip.
Ik hoop oprecht voor jou dat je de kracht vindt om er een einde aan te maken (aan de relatie welteverstaan Clown ) want ik vrees dat er hoogstzelden iets goeds komt uit dit soort verhoudingen.

meisje1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-06 22:55

Dit heeft me toch heel erg aan het denken gezet..
Ik kan me het niet voorstellen dat hij het alleen doet voor de seks, maar hij vind het niet erg om seks met me te hebben, en ik ook niet met hem. Ik voel me dan zo vertrouwd bij hem. Het is ook niet zo dat ik wil trouwen of kinderen wil krijgen met hem oid, maar ik geniet zo van deze tijd.
Dat maakt het zo moeilijk om te stoppen.. Het lijkt me ontzettend moeilijk om tegen hem te zeggen dat ik niet meer wil, ik kan dat niet zeggen..
Ik denk niet dat hij boos wordt, maar dat ik hem kwets oid..

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 22:57

meisje1 schreef:
Dit heeft me toch heel erg aan het denken gezet..
Ik kan me het niet voorstellen dat hij het alleen doet voor de seks, maar hij vind het niet erg om seks met me te hebben, en ik ook niet met hem. Ik voel me dan zo vertrouwd bij hem. Het is ook niet zo dat ik wil trouwen of kinderen wil krijgen met hem oid, maar ik geniet zo van deze tijd.
Dat maakt het zo moeilijk om te stoppen.. Het lijkt me ontzettend moeilijk om tegen hem te zeggen dat ik niet meer wil, ik kan dat niet zeggen..
Ik denk niet dat hij boos wordt, maar dat ik hem kwets oid..

ben zeker dat jij dat gevoel ook bij een andere jongen kan terugvinden.
en denk na als je jou liefde moogt tonen is het toch veel leuker dan heel geniep in een appartement en het stilhouden aan ke vriendinnen. Het zal niet makkelijk zijn voor je maar denk dat het beste is.

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 23:07

meisje1 schreef:
Ik weet ook dat het niet goed is dat ik zo weinig met mijn vriendinnen om ga. Ik probeer ook om zoveel mogelijk naar hun toe te gaan, maar ik weet niet hoe ik het zeggen moet.. Ik heb de hele dag zin in seks, ik wil hem de hele dag zien.
Ik zal morgen eens wat met mijn vriendinnen afspreken, en dan een poging doe om het ze te zeggen. Ik vind dat echt moeilijk, ik ben bang voor hun reactie. Naar mijn weten hebben hun het nog nooit gedaan, dus ik ben de eerste. Ze zullen wel begrip voor me hebben en achter me staan, maar het idee..

Nou als zij het nog niet hebben gedaan, lijkt mij dat ze juist reuze nieuwsgierig zijn naar je ervaringen!!!
Veel plezier.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 00:12

hmmm dit kan ik geen relatie noemen, die vent is verkeerd bezig! dit houdt niet stand door liefde, maar enkel door lust. Dat verdien jij niet, jij bent nog jong en moet de liefde zélf nog leren ontdekken.
Het feit dat hij al zo snel met je naar bed ging zegt voor mij al genoeg... dit is geen liefde. Liefde draait niet om seks alleen, en dat is in dit geval (voor hem iig) wel. Jij moet weer met beide benen stevig op de wereld staan, want dit mag niet en kán niet!

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 00:35

Ja, wat moet ik hier op zeggen...

Ik heb nu zelf een vriend die 22 jaar ouder is, maar ik ben bijna 21, volwassen dus, en er is niets strafbaars bij ons.... Ook ben ik behoorlijk volwassen.
Ik vind wel dat een relatie tussen 15 en 29 ongezond is... Puur alleen om jouw leeftijd... Zoals idd al eerder gezegd, al waren jullie allebij wat ouder (en vooral jij) zou het anders zijn.....
Ik heb er ook eerst ruim 2 weken over nagedacht voordat mijn relatie begon, en hij ook bleek later..... We hebben allebij nagedacht over het feit of het wel kan.....
We gaan het vandeweek mn moeder vertellen.... Die zal wel schrikken, daar zie ik ook het meeste tegenop, maar we wilde eerst zeker zijn dat het echt wat is tussen ons, voordat we het gaan vertellen.....

Het leeftijds verschil is bij mij wel is waar grooter, toch denk ik dat geestelijk etc. het verschil bij jou grooter is (als je begrijpt wat ik bedoel).
Hij zal al met kinderen bezig zijn, samenwonen etc. en komt hele andere mensen tegen dan jij......
Mijn tip: Denk er echt nog goed over na! Mijn reactie als ouder zijnde als ik een dochter van die leeftijd zou hebben zou zijn, aangifte doen!
Sorry voor het lange verhaal..........

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 00:38

ik denk dat hij niet met kinderen bezig is, denk zelf dat hij denkt: jong meisje, seks! gezien het té grote leeftijdsverschil. Jij bent nog niet volwassen, hij wel. Hij is aardig ziekelijk bezig imo...

Ronnie25

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 00:57

Ik heb alles even gelezen ook de reacties.. maar ik denk
dat je hiermee moet stoppen.. Óók om jezelf een hoop verdriet
en narigheid te besparen.
Ten eerste is het dus strafbaar dus pas op wat je doet...
en ten tweede vind ik echt het leeftijdsverschil wat te groot.

Ik ben ook 15 , en heb een vriend van 20. Vind ik zelf ook al aardig
een groot leeftijdsverschil omdat ik nog in me 'puberfase' zit Tong uitsteken , en
hij niet meer. Maar tussen ons gaat het goed en ben pas na een best
lange tijd dat we al iets met elkaar hadden, met hem naar bed geweest.
Voor mij gelt hetzelfde verhaal.. wat ik en mijn vriend doen ís ook
strafbaar. En dat weten we.. maar we willen het allebei en mijn ouders
weten van onze relatie af enz. enz... en onze vrienden noem maar op.

En bij jou is het zo dat je je een beetje afschermt voor je vrienden...
en tegenover je ouders.. door stiekem naar hem toe te gaan.
En je geeft aan dat je geen 'huisje boompje beeste kindje' met hem wil
dus waarom ga je er dan nog mee door?
Het kan je op deze manier een hoop verdriet gaan kosten...
Ik zou zeggen.. zoek een jongen die iets jonger is.. waarmee je thuis
kan komen en die je ouders kennen en je vrienden... Met zo een jongen
kan je toch ook seks hebben? Én nog eens echt verlieft zijn...
Dat lijkt me toch veel leuker voor jou... Lachen

Liberte

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 00:58

Sorry dat ik het zeg, maar ik vind het een te grote leeftijd verschil, plus dat dit tegen de wet is.
Eigenlijk is hij gewoon een vieze pedo!

Ronnie25

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 01:06

yousra schreef:
Sorry dat ik het zeg, maar ik vind het een te grote leeftijd verschil, plus dat dit tegen de wet is.
Eigenlijk is hij gewoon een vieze pedo!

Dit vind ik wel een beetje grof uitgedrukt....

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 01:11

Ja ik heb toen ik net 16 was ook een lange relatie gehad met iemand van 24..
Hij was bijna 9 jaar ouder.
En nu ik 22 ben is 9 jaar ouder niet zoveel meer, maar toen wel.
Ik heb veel geleerd van deze relatie, en die jongen was ook echt niet verkeerd.
We hadden openbaarlijk een relatie en hielden ook echt van elkaar.
We deden werkelijk ALLES samen!!
Hij was heel lief en voorzichtig.. vroeg altijd 100X of ik het wel goed vond als hij begon te friemelen (terwijl ik uit eigen initiatief al zijn handen in de juiste richting duuwde)
Wel 100X vragen of ik dat wel echt wilde.
En dat ik maar stop of nee hoefde te zeggen, dat maakte niks uit!
Hij kon wel wachten bla bla bla.. (ik was al geen maagd meer)
deze relatie heeft ongeveer 5 maand geduurd.
En toen het uit was ging hij totaal de verkeerde kant uit.
amper een jaar later had hij ineens een kind..
en een vrouw en veel problemen.

Toen besefde ik dat we wel in een hele verschillende situatie zaten.
ik ging nog lekker stappen, genoot overal van, zat op school, kreeg nog zakgeld.. deed vriendinnen dingen enz...
En hij was al een papa..

Je zult pas beseffen hoe het hoord te zijn als het een poosje uit is..
En dan kom je achter de werkelijkheid, DIT klopt niet.
En dan zul je daar pas vrede mee hebben.

Liefde maakt blind.