Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lynn_Nikita schreef:ik heb al eerder schimmel infecties gehad, maar kreeg er eitjes voor die ik moest inbrengen. Hierdoor heb ik 3 dagen nog erger last gehad staads, brande ontzettend en pas erna hielp het. Wil iets van verzachtende zalf of zo vragen aan huisarts dan. Maar die schimmelinfectie waarmee ik naar dokter ging duurde allemaal heel lang, vaker heb ik hetzelfde gevoel, wil ik het even aankijken en is het 2 dagen erna alweer over. wat is dat dan?
Lynn_Nikita schreef:ik heb al eerder schimmel infecties gehad, maar kreeg er eitjes voor die ik moest inbrengen. Hierdoor heb ik 3 dagen nog erger last gehad staads, brande ontzettend en pas erna hielp het. Wil iets van verzachtende zalf of zo vragen aan huisarts dan. Maar die schimmelinfectie waarmee ik naar dokter ging duurde allemaal heel lang, vaker heb ik hetzelfde gevoel, wil ik het even aankijken en is het 2 dagen erna alweer over. wat is dat dan?
Lynn_Nikita schreef:Hoi,
ik heb sinds vanmorgen weer een brandering en warm gevoel bij vagine, bij ingang. Vaak heb ik dan ook iets meer afscheiding als normaal en jeukt het ook. Ik heb geen geslachtsverkeer gehad, niks geks gedaan eigenlijk. Schimmmelinfectie heb ik ook vaker gehad, en lijkt het ook op, alleen minder erg nog. Vaak gaat binnen 2 a 3 dagen weer weg, maar is wel vervelend. Als ik met douchen water ertegenaan doen is jeuk en branderinge even weg, maar komt erna weer terug, als ik aan krab of aankom word alleen maar ergerook als ik eigenwijs ben en toch geslachtsverkeer heb. Is geirriteerd zeg maar, maar weet niet waardoor, of wat dit anders kan zijn
Wie herkend dit en heeft tips, wil er niet mee naar huisarts, 1 keer gedaan bij schimmelinfectie,,,, nooit meer.
Hoop dat iemand het herkend
Citaat:Van mijn oude HA kreeg ik 3 van die vaginale bommen
beantsje schreef:Komt Daarnaast kan je Lactacyd vaginaaldouche gebruiken, vooral na het vrijen om het zure milieu weer te herstellen. Dat verzacht ook meteen, en is beter dan gewoon water!