Aderen op je armen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

missfitness

Aderen op je armen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-06 20:14

Hallo!
Ik heb het al heel lang maar vroeg mij laatst af of er meer meisjes zijn die ook aderen op hun armen hebben? Ik was laatst met mijn vriendin in de stal bezig en toen vielen haar mijn aderen op mijn bovenarmen zo op, want ze waren echt heel goed zichtbaar. Niet echt mooi misschien maar ja ik heb ze nu eenmaal en vooral als ik zwaar werk doe is het ongelovelijk haha. Wie heeft dit ook?

CleovG

Re: Aderen op je armen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 20:38

Bij mij zijn ze enorm zichtbaar, ook op m'n onderarmen trouwens

Lidewijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 20:41

Bij mij zijn ze ook heel zichtbaar, vriendinnen hebben me er vaak op gewezen; mn moeder heeft me ooit gezegd hoe dat zou kunnen komen maar ik ben het vergeten Bloos

Flew

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 20:43

Bij mij zijn ze helemaal niet zichtbaar. Ken ook geen meiden waarbij ze wel duidelijk zichtbaar zijn.

AsKaBaNMaNoN

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 23:46

zie het van de positieve kant,,als je bloed moet prikken zegt de dokter dat je mooie aders heb (ja,,,ik spreek uit ervaring :p)

Vinaba

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 23:52

Heel soms krijg is ze goed te zien.

kelcy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 23:58

bij mij zie je ze rechts heeeeel erg goed links minder maar wel makkelijk met bloed prikken Tong uitsteken

Ashkerlon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 00:04

Mijn aders steken soms bijna boven men huid uit... zijn echt super goed zichtbaar. Bij inspanning en in de zomer wel meer, omdat het lichaam warmte wil afgeven, en dat lukt het best wanneer het bloed dicht onder je huid vloeit.
Als ik het koud heb, in de winter ofzo, zijn ze niet echt duidelijk zichtbaar.

missfitness

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-06 07:20

Ashkerlon schreef:
Mijn aders steken soms bijna boven men huid uit... zijn echt super goed zichtbaar. Bij inspanning en in de zomer wel meer, omdat het lichaam warmte wil afgeven, en dat lukt het best wanneer het bloed dicht onder je huid vloeit.
Als ik het koud heb, in de winter ofzo, zijn ze niet echt duidelijk zichtbaar.

Ja klopt dat heb ik ook, zomers, maar ook gewoon bij inspanning kan je ze ook heel goed voelen want dan steken ze boven mijn huid uit!

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 09:34

Hier nog eentje! Ik ben zeg maar een heel wegennetwerk (over mijn hele lichaam eigenlijk) Bloos. Het zit bij ons in de familie, mijn zus heeft het (minder dan mij) en mijn nicht ook. Ik heb er verder geen last van, maar ik vind het wel vervelend als mensen zeggen 'iehh ik kan je aders zien, dat is eng'.

kelcy schreef:
bij mij zie je ze rechts heeeeel erg goed links minder maar wel makkelijk met bloed prikken Tong uitsteken

Dat is niet waar, dat ligt ook aan de dikte van je aders. Vorige keer lukte het bij mij in ieder geval moeilijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 11:50

Ik heb ze op mijn boven en onderarmen. Doordat ik vroeger heel fanatiek aan kickboksen gedaan heb en de daarbij horende zware trainingen ook deed.
Nu wordt het wat minder omdat ik een aantal jaar niet mocht sporten.

Ik was een bepaald moment droog getraind, wat inhoud dat je geen vet meet hebt. Ik kreeg zelfs aderen op mijn buik. Dat was echt niet mooi...

Fitmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 12:37

Ik wou dat ik ze had! Maar ik blijf hard trainen ervoor. Een subtiel adertje op de biceps is best mooi vind ik.
Wellicht dat de discussie bier niet helemaal over gaat, maar je aders worden wel beter zichtbaar door Krachttraining. Echter er zijn mensen (zoals genoemd hier) die gewoon van zichzelf wat meer zichtbare aders hebben dan anderen.

Farolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 12:41

bij mij niet Tong uitsteken alleen bij de polzen

SillyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 12:43

sorry fitman maar ik vind het echt niet mooi
Heb ze zelf wel in mn polsen en knieholten, die echt opliggende aderen dan. Op mn bovenarmen zie je wel de blauwe aderen goed als ik gesport heb of in de winter als ik heel bleek ben.

Tanja_dB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 17:23

Ik heb ook hele zichtbare aderen, vooral op mn armen zijn ze goed te zien, maar ik heb ook een hele zichtbare ader in mijn hals. Niet echt charming Boos!

karlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 17:46

misschien een idee,maak er een mooie foto van.van voor en na de inspanning zodat je het verschil goed ziet.ken een meisje wat dit ook zichtbaar had.komt meestal door zwaar stallenschoonmaakwerk.

garfieldjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 18:43

Bij mij kun je ze ook goed zien als ik het bijvoorbeeld warm heb/
zware inspanning heb gedaan op m'n armen enzo. Sigaar

missfitness

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-06 23:20

Ik heb ook tijdje fitness gedaan en als ik mn armen aan het trainen was zag je de aders ook groter worden. Ze begonnen echt boven de huid uit te komen als je echt behoorlijke inspanning deed. Ik vond het wel apart lijken en vond het wel grappig...

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 02:29

bij mij zijn ze heel duidelijk zichtbaar, ook op mijn handen. als het warm is oid liggen ze er ook echt op.

Miemserik

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 02:34

bij mij niet op mijn armen maar wel op mijn rechter enkel Rolleyes

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 03:03

op mijn enkels heb ik het ook, maar eigenlijk zie je bij mij vrijwel overal mijn aders vrij duidelijk (terwijl ik toch echt niet zon licht vel heb)

missfitness

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-06 19:13

Zijn er nog meer meisjes met duidelijk zichtbare aderen op hun bovenarmen? Ik moet zeggen dat er al aardig wat meisjes gereageerd hebben maar er zijn toch nog wel meer?

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 19:29

ik heb het overal ... benen /armen/zelfs mijn boezem word gekleurt door aders .... afentoe irritant ... maar ik heb echt geeen idee waardoor het komt .. erfelijkheid zal wel een deel meespelen denk ik

valleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 20:13

Ik heb ook over mijn hele arm zo'n blauwe ader lopen , ik denk dat dit ook is omdat je veel spieren hebt...kweni ik heb 't als ik net gereden heb en als ik bv gedaan heb met gymlessen (als we iets hebben moeten doen met onze armen...)

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 20:15

Yep hier ook over het hele lichaam.Krijg vaak ook reacties van ieekkkk.Ik weet alleen niet waardoor het zou komen, dun velletje misschien.(oftopic: bij mijn merrie zijn ze trouwens ook goed zichtbaar)