Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mazzel-meid schreef:Nou, weet je wat het is. Ik drink enorm veel cola, en dan overdrijf ik niet. Er gaat gerust een liter of meerdoorheen hier per dág.. en ik geloof niet dat dat erg gezond kan zijn. Wel altijd cola light, maar ook al die aspartaam is niet echt bevorderlijk voor de gezondheid
![]()
Ik heb soms 's ochtends vroeg al zin in cola, zonder cola ben ik vaak moe, lusteloos en heb enorme hoofdpijn. Trillende handen heb ik nog niet meegemaakt, maar kan me ook niet herinneren wanneer ik voor het laatst een dagje zonder cola gedaan heb...dus wordt tijd om eens (flink!) te minderen
Maar ik vroeg me dus idd af of het wel echt verslavend kan werken. Dat verwacht je in eerste instantie niet.
Maris89 schreef:Mazzel-meid schreef:Nou, weet je wat het is. Ik drink enorm veel cola, en dan overdrijf ik niet. Er gaat gerust een liter of meerdoorheen hier per dág.. en ik geloof niet dat dat erg gezond kan zijn. Wel altijd cola light, maar ook al die aspartaam is niet echt bevorderlijk voor de gezondheid
![]()
Ik heb soms 's ochtends vroeg al zin in cola, zonder cola ben ik vaak moe, lusteloos en heb enorme hoofdpijn. Trillende handen heb ik nog niet meegemaakt, maar kan me ook niet herinneren wanneer ik voor het laatst een dagje zonder cola gedaan heb...dus wordt tijd om eens (flink!) te minderen
Maar ik vroeg me dus idd af of het wel echt verslavend kan werken. Dat verwacht je in eerste instantie niet.
élke dag een liter?Dat is wel heel erg veel. Er zit niet alleen caffeïne in, maar weet je hoeveel suiker er wel niet in zit?
Charos schreef:Maar wel aspartaam wat ook niet echt goed schijnt te zijn.
Mazzel-meid schreef:Charos schreef:Maar wel aspartaam wat ook niet echt goed schijnt te zijn.
Ik heb idd ook weleens gehoord dat dat kankerverwekkend kan zijn (maarja wat niet).. maar iig een goede reden om te minderen..
Mazzel-meid schreef:Nou, weet je wat het is. Ik drink enorm veel cola, en dan overdrijf ik niet. Er gaat gerust een liter of meerdoorheen hier per dág.. en ik geloof niet dat dat erg gezond kan zijn. Wel altijd cola light, maar ook al die aspartaam is niet echt bevorderlijk voor de gezondheid
![]()