Ja ik heb denk ik liever de tandarts als de dokter, bij de tandarts hoef je nooit uit de kleren, dokter soms wel als je pech hebt *klopt af nogniet gehad *
Liever de tandarts; daar ga je namelijk gewoon heen voor controle. Als ik naar de dokter ga heb ik sowieso wat... Bij de tandarts kan het ook zo zijn dat je niks hebt
Tandarts, hoef ik nog geen halve seconde over na te denken! Net zoals vossie kunnen ZH en doktoren mij niet zo gauw zenuwachtig krijgen, maar van alleen het woord 'tandarts' al gaat m'n hartslag zo'n beetje omhoog
hangt ervan af wat de dokter doet Normaal heb ik 10X liever de dokter, want ik en werkelijk compleet panisch voor de tandarts ( of nou ja.. niet voor de beste man, maar wel voor zijn attributen ) maar 1.5 jaar geleden had ik een ongeluk met mijn voet en toen moest ik een verdoving recht in mijn teenbot, nou... toen had ik ook wel liever 10 wortelkanaal behandelingen willen hebben in plaats van dat!
Geen van beiden Heb in het afgelopen jaar al mijn kiezen en 2 tanden laten uitboren en vullen. Hij zei de laatste keer (oppervlakkig gaatje in m'n voortanden) dat er geen verdoving hoefde, dus ik zei: "nee hoor, spuit mij maar plat". Zonder verdoving vind ik het niet zo leuk Dokter, tsja, is vervelend, maar wat moet, dat moet hoor. Heb wel eens 's avonds laat in mijn onderbroek in een koude röntgenzaal gestaan. Ik was toen dolblij dat ze een foto gingen maken, al hadden er 10 mannen naar me staan staren, I could not have cared less . Ik had zo'n pijn dat ik echt (bijna) alles had gedaan voor een goeie pijnstiller
En omdat ik zelf dokter wil worden moet ik natuurlijk zeggen dat dokters heulemaal niet eng zijn Zélfs als je uit de kleren moet, dat heeft meestal écht wel een reden.
Ik ga liever naar de dokter toe! Meestal maak je dan een afspraak, omdat je zelf wilt! Je wilt weten wat er aan de hand is, ergens vanaf komen. Als je naar de tandarts moet voor controle, dan is het altijd stressen of alles ok is. is dit niet het geval, gaat hij je zeker pijn doen!! Een huisarts doet je niet vaak pijn!