guanacotje schreef:Het is blijkbaar iets wat al heel lang de ronde doet, zo erg zelfs dat het een hele discussie is over wie bij haar in dezelfde ruimte een bureau krijgt.
Ik vraag me af of in het geval van je moeder het wel echt gaat om de geur.. ALs het namelijk aardige collega's zijn kunnen ze dit ook op een aardige, vriendelijke manier brengen. Dat ze erdoor is gaan huilen, zegt mij meer dat ze geen 'goede' relatie heeft met de collega's ? (kan het mis hebben hoor) Kan het niet zijn dat ze een buitenbeentje is bij die collega's en dat ze haar op die manier pesten?
Dat er zelfs een discussie over haar gaat (wel heel extreem, i.p.v. dat 1 collega met je moeder gaat praten... bedoel het kan heel makkelijk opgelost worden--> sochtends douchen (doet ze al zo te lezen) en dan goede deo op en desnoods deo mee naar werk en een keertje smiddags in de toiletten opspuiten )
Ik vind het erg raar en banketstaaf dat die collega's zo banketstaaf over haar doen dat ze niet bij haar in de buurt willen zitten... ik heb het idee dat ze haar eerder pesten dan dat ze echt onfris ruikt.. (ook volwassenen zijn wel eens buitenbeentjes en worden wel eens gepest door andere volwassenen)
heel veel succes, dat het snel opgelost wordt!