Citaat:heb sinds drie maanden de Yasminpil. Vorige maand was ik 2 pillen in een strip vergeten. Netjes geslikt de afgelopen maand.
Vrijdag hoor ik ongesteld te worden. Ik heb vanaf vandaag bruine afscheiding gehad, en wat rose afscheiding. Geen tekenen van een komende ongesteldheid (zoals pijn in onderrug bijv. wat ik normaal gesproken heb)
Wel sinds de maand ervoor (na de vergeten pil) misselijkheid, vermoeidheid, duizeligheid, humeurveranderingen en emotioneel (Vraag me niet waarom, maar bij elke aflevering van smallville moet ik huilen, omdat ik tom welling zo lief vind en er maar geen relatie komt tussen hem en lana lang uit de serie hihih)
Ik heb vorige maand negatief getest en gisteren negatief getest. Maar ben toch al ruim een jaar aan de pil en mn menstruatie is vroeger?? in ieder geval heb ik de rose afscheiding nog nooit gehad..
Update: Foutieve test gedaan (eerste keer niks te zien, tweede keer zelfde test gedaan, positief getest, lichte streep maar is dus geen geldig resultaat)
2 dagen na mn menstruatie weer rose afscheiding. Wat is die rose afscheiding?
Of zou ik toch positief hebben getest?