Oh zal ik eerst maar even uitleggen dan, afgelopen april ben ik nogal ziek geweest, en had dus onder andere een nogal hevig tekort aan foliumzuur en bloedarmoede.
Wat dus óf komt door een glutenallergie [gaat nog onderzocht worden zodra ik van de bloedverdunners af ben] of een slecht eetpatroon.
Zelf denk ik dat het beide mogelijk is, want een aantal van mijn klachten passen goed bij een glutenallergie en ook at ik misschien maar 2/3 keer in de week een klein beetje groenten.
Toen had ik mezelf beloofd dat ik gezonder zou gaan leven, maarja, nu, 4 maanden later zijn er wel verbeteringen maar nog steeds leef ik gewoon ongezond; vaak naar de mac [/andere junkdingen] ik zorg niet altijd even goed voor mijn lichaam met name mijn huid, ik drink bij lange na niet genoeg, ik eet niet genoeg groente en fruit, en ga zo nog maar even door.
Maargoed, nu is het gewoon écht tijd dat ik gezonder ga leven, 1.5 liter water drinken (

Ik weet nu al dat het erg moeilijk gaat worden *kijkt boos naar het flesje water wat haar staat aan te kijken en telkens tegen me zegt; na mij moet je er nog 2

Hebben jullie verder nog tips voor me, of zijn er ook bokkers die dus zo [gaan] proberen te leven??