Beauty tips?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Angeliek

Beauty tips?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-06 00:36

Hoi,

Bijna ieder(e) meisje of vrouw vind het leuk om te tutten en te expirimenteren met kleuren oogschaduw, wenkbrauwen een beetje bijwerken voor een andere kijk, of te pielen met haar etc.

Ik ook Haha! Knipoog

En ik dacht dat het misschien wel leuk was om een topic te openen waar iedereen haar of misschien wel zijn ( Knipoog ) persoonlijke beautytips te geven.

Of iets nieuws wat iemand heeft uitgevonden wat ook mooi staat.

Sophie2

Re: Beauty tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-06 10:53

volgens mij bestaat er al zo'n topic, weet alleen even niet meer precies waar..

tanya89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-06 12:42

*abbo Haha!

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-06 14:26

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-06 16:44

Ik heb een tip (van de week uitgevonden)
Als je last hebt van een vette huid, reinig je gezicht dan regelmatig met wat citroensap.
Citroensap ontvet. Werkt echt super en is lekker goedkoop

Solvej

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 14:08

GVD %*#@$% Had hier net toch een lap tekst getypt blijft m'n pc hangen Boos!

Nieuwe rondes, nieuwe kansen...

De simpelste middeltjes zijn vaak de beste.
Allereerst minstens 2 liter water per dag. Het klinkt bijna cliché maar doet wonderen, hoe lastig het ook is om 2 liter, smaakloze vloeistof naar binnen te krijgen elke dag weer.. Wie mooi wilt zijn moet 'pijn' lijden Knipoog Het is ten eerste goed om afvalstoffen af te breken. Hoe minder afvalstoffen in je lichaam zitten hoe gladder je huid wordt, hoe meer glans je haar krijgt, hoe sterker je nagels worden, hoe frisser je uitstraling is én het is enorm goed voor de lijn!!!

Daarbij zijn vitamines heel belangrijk voor je schoonheid. Vooral vitamine B, C en E doen wonderen. Op veel cosmetica producten staat dan ook dat ze een van deze vitamines bevatten. Echter... Je huid heeft zo'n dikke beschermlaag tegen 'vreemde' invloeden van buitenaf dat deze dure producten nauwelijks invloeden hebben op je huid. Enkel de opperhuid (het bovenste laagje) zal er een beetje van merken. Vandaar ook dat al deze peper dure middeltjes vaak niet echt helpen.
Veel beter is het om gezond te eten en desnoods vitamine suplementen te slikken.

Vitamine B zorgt eigenlijk voor alles, je huid, je haar én je nagels! Je hebt verschillende soorten vitamine B, ze zitten vooral in melkproducten, vlees, vis, groenten, fruit, graanproducten, noten, aardappelen, peulvruchten.
Ze zorgen voor een natuurlijke en levendige glans in je haar, een mooie, gladde huid en sterke nagels.

Vitamine C zorgt vooral voor je haar en je huid. Je hebt 2 soorten vitamine C. De vitamine die in dierlijke producten zit en pro-vitamine C, die wordt door het lichaam aangemaakt door plantaardige producten. Vitamine C vindt je o.a in vlees, vis, zonnebloemolie, boter (zowel om te bakken als te smeren), groente en fruit vooral in geel en oranje fruit zoals sinasappels, mandarijnen, citroenen, bananen.

Vitamine E is goed voor de huid, het haar en energie. Vitamine E helpt tegen ouderdom van de huid, verdikking van littenweefsel, zorgt voor een gladde huid en helpt zelfs tegen negatieve invloeden van de zon. Ook is het goed voor levendig en glanzend haar. Vitamine E vindt je o.a in groente, fruit, vlees, vis, melkproducten, boter, noten, graanproducten.

Tuurlijk zijn er schoonheidsproducten die effectief zijn. Maar die zijn dan vooral effectief voor de opperhuid, de bovenste laag van de huid.
Zelf heb ik positieve ervaringen met:

Wash Off van Nivea Visage, reinigt je huid van restjes make-up, oneffenheden. Op de verpakking staat 2 maal daags je huid ermee wassen en afspoelen met lauw water. Zelf doe ik dit maar 1 keer. Aangezien je huid van nature een beschermend laagje heeft tegen negatieve invloeden van buitenaf waardoor je poriën gaan verstoppen (veroorzaakt puistjes) wil ik deze niet aantasten. Met 1 keer reinigen 's avonds, is mijn huid schoon, fris en toch gezond.

Milde Gezichts Peeling van Nivea Visage, 2 maal in de week je gezicht er voorzichtig mee inmasseren maakt de opperhuid schoon en verwijdert vuiltjes die voor verstoppingen van de poriën kunnen zorgen. Afspoelen met koud water om de poriën van de huid te sluiten na afloop.

Bodylotion met Zijde Glinsters van Dove, na het douchen als de huid nog nat is. Wanneer de huid nat is staan de poriën open en dringt het makkelijker door. Daarbij neemt de lotion vocht op in zekere mate en droog je gemakkelijker op. Door de glinsters krijgt je huid een frisse uitstraling. (Apart in black light Knipoog )

Verder laat ik mijn huid zoveel mogelijk met rust. 's Morgens gewoon met lauw water wassen en met koud water afspoelen. Achter je oren wat koud water het 's morgens zorgt ervoor dat je fris bent Haha! !

Mijn haren zijn me persoonlijk heilig en kan dan ook wel zeggen dat ze als prinsesjes behandeld worden Knipoog
Natuurlijk zo min mogelijk verven, stylen, krullen of andere 'enge' dingen! Ook de föhn is taboe voor gezonde haren.
Wassen met een goede shampoo en cremespoeling. Zelf ga ik voor L'oreal Elvive Glans shampoo & cremespoeling. Na het uitspoelen met zo koud mogelijk water afspoelen. Hierdoor sluiten de poriën en zijn ze minder gevoelig voor breken. Natuurlijk laten drogen, niet wringen, wrijven, föhnen. Je haren zijn nat het gevoeligst voor barsten en breken. Door de hitte van de föhn drogen ze uit en breken ze. Eventueel de droge haren insmeren met een erwtje grote druppel van Henna Hair Repair Wonder. Of één keer in de week een zelf gemaakt masker van zonnebloem olie en ze verstoppen in allemineum folie. Daarna uitspoelen en weer eindigen met koud water.

Je nagels bestaan uit kalk, het is dan ook belangrijk om te zorgen dat je genoeg kalk hebt om sterke nagels te houden. Daarbij niet bijten natuurlijk en eventueel een nagelverharder eroverheen smeren. Oneffenheden wegvijlen om breken te voorkomen.

Tandpasta op een puistje het 's nachts helpt hem uitdrogen, overdag eraf blijven en herhalen tot hij weg is. Wanneer hij gekrompen is verwennen met bodylotion en vooral zoveel mogelijk met rust laten. Een puistje is een ontsteking van de porie door teveel aan afvalstoffen, wanneer je deze uit gaat duwen komen er bacterieën bij en de kans dat hij gaat ontsteken en dus nog lelijker en opvallender wordt is groot. 's Nachts aanpakken, overdag negeren Ja

Bij een te vette huid kun je gebruik maken van een peeling 2 maal in de week en een gel speciaal voor de oppervlakkige, vette huid. Let wel op dat je niet overdrijft anders raakt je natuurlijke balans van de huid in de war en wanneer je een dag cosmetica vrij bent heb je dikke kans dat hij extra vet is. 2 Maal daags wassen en verder laten voor wat het is.

Een te droge huid met bodylotion verwennen, vooral rond de neus en op het voorhoofd.

Zorg ook dat je je make up niet te lang op laat zitten, dat veroorzaakt oneffenheden en puistjes. Make up is om de sterke punten te accentueren niet om de mindere dingen proberen te verstoppen, dat lukt vaak toch niet, je legt alleen maar meer nadruk erop door de aandacht daarop te vestigen met dikke lagen make up.

Gebruik voor blauwe ogen goude/bruine/creme kleurige tinten om ze dieper blauw te maken. Hazelnoot bruine ogen met groen tinten, Donkere ogen kunnen vrij veel tinten hebben. Experimenteer zelf eens om te kijken welke het beste bij je passen. Misschien met een eyeliner een dun! streepje aanbrengen boven of onder je wimpers. Experimenteer welke mascare jou de mooiste wimpers geeft. Door een klein beetje zigzaggend te bewegen voorkom je dat je wimpers aan elkaar gaan plakken. Door boven en onder van de wimpers je mascara aan te brengen krijg je een nog vollere look. Maar overdrijf niet. Minder is vaak meer.

Bij je mond kun je met een lip potlood een randje tekenen om de contouren van je lippen in een íets donkerdere tint dan je gloss of lippenstift. Overdrijf niet het moet niet op een karate band gaan lijken, je mag het randje nauwelijks tot niet zien. Wrijf het voorzichtig uit over je lippen van buiten naar binnen en vul de rest van je lippen aan met gloss of lippenstift. Let op met te donkere of te felle kleuren. Als je dunne lippen hebt kun je met een klein beetje witte oogschaduw een wit 'vlekje' aanbrengen op de onderlip op het dikste punt in het midden, hierdoor lijkt je lip voller. Je bovenlip liefst ook minder donker maken dan je onderlip.

Wanneer je blush gebruikt zorg dan eerst dat je met een foundation in dezelfde kleur als je huidskleur een egaal oppervlakte hebt gecreërd. Let op dat je je oren, kin en hals ook meeneemt en je nergens randen ziet. Je kunt je jukbeenderen accentueren door net boven je jukbeenderen een íets donkerdere tint te gebruiken. Veeg met een borsteltje van je want tot het hoogste punt van je jukbeen en wrijf het een beetje uit om duidelijke strepen te voorkomen. Het moet op schaduw lijken niet op make up. Laat je oogschaduw en je blush in een soort driehoeksvorm bij elkaar in één punt samen komen wanneer je je ogen als aandachtspunt hebt gebruikt.

Leg ook altijd alleen de nadruk op één van je sterkste punten. Zijn je ogen heel mooi leg dan daar de nadruk op, heb je een mooie mond leg dan dáár de nadruk op, nooit op beide. Dat geeft een clown-effect!

Maar let aub op dat je nergens mee overdrijft. De kunst van het opmaken is dat je niet ziet dat je je opgemaakt hebt. Natuurlijke schoonheid is veel mooier Ja

Hopelijk heeft iemand er wat aan gehad want heb me toch wat bij elkaar getypt.. Pfff...

Monnie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 22:46

Ik wil ook nog iets melden! Mijn moeder heeft vandaag een mailtje gekregen van justitie. In sommige deo's zit Cheo-nogwat (zal het voor jullie opzoeken) en daar heb je extra kans op borstkanker! ik zoek het nog even na maar dit is serieus! heb geen bron ofzo.

Janna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 22:49

1x in de week je tanden poetsen met keukenzout, worden ze witter van heb ik me laten vertellen, heb het uitgetest en het is wel vies Nagelbijten / Gniffelen

_JL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 23:21

anOukkj schreef:
Ik wil ook nog iets melden! Mijn moeder heeft vandaag een mailtje gekregen van justitie. In sommige deo's zit Cheo-nogwat (zal het voor jullie opzoeken) en daar heb je extra kans op borstkanker! ik zoek het nog even na maar dit is serieus! heb geen bron ofzo.

dit mailtje gaat al jaren de ronde,
blijkt niets van waar te zijn...
heeft hier denk ik nog al eens op bokt gestaan !

Angeliek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-06 23:23

Janna_ schreef:
1x in de week je tanden poetsen met keukenzout, worden ze witter van heb ik me laten vertellen, heb het uitgetest en het is wel vies Nagelbijten / Gniffelen

Ieuw, maar misschien helpt het wel!!

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 23:25

Ik ga het eens proberen Haha! Neus dicht dan proef je niets! En dat van de deo is al eens op bokt geweest ja. En met water zit het wel goed bij mij, ik lust niet veel anders Clown Solvej; daar staan handige dingen in! Ja

L0vee_J0ran

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 11:10

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 12:35

ik heb een leuk zelfmaak masker
2/3 eetlepels cacou poeder
1 eiwit
scheutje body lotion
En 1 eetlepel melk...
en afspoelen met warm water daarna een plens koud water in je gezicht Schijnheilig (goed voor de porien)
Van cacou poeder worden je porien schoon
van eiwit word e gezicht glas
bodylotion is altijd goed Schijnheilig

edit: 20/30 min goed laten intrekken tot het hard word en smeer het niet te dik Knipoog

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 12:56

Mascaratip: zet het mascaraborsteltje aan de inplant van je wimpers aan de onderkant en ga met een zigzagbeweging naar het uiteinde. Doe vervolgens op dezelfde manier de bovenkant en tenslotte nog een keer de onderkant, ook in een zigzagbeweging.

Janna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 14:25

Je kan trouwens ook met azijn je haren naspelen en daarna weeer uitspoelen met water, dan wordt het heel zacht en klitloos..

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 14:31

Gaat dat niet uitdrogen, en naar azijn ruiken? Ik heb best wel droog haar namelijk Clown.

Janna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 14:34

Dan kan je ook olijolie doen ofzo Clown

Janna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 14:35

Of mayonaise en dan een halfuurtje met een zak erom en uitspoelen, en dan wordt je slap en futloze haar weer goed Tong uitsteken

Lissyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 14:37

een beetje haarlak op een wenkbrauwborsteltje en in je wenkbrauw smeren, dan blijft je wenkbrauw de hele dag in model

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 14:40

Leuk topic *LOL*

Janna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 14:42

Oja ik had trouwens ook gelezen dat hakken dragen slecht waren voor je buikspieren, weet niet of het klopt..

Lissyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 14:43

slecht voor je buikspieren? wuahah lijkt me sterk, mrja gelukkig draag ik geen hakken, ben al zo groot:P

Dapnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 14:51

Ik ga dit topic volgen! Haha!

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 14:55

ff abbo..

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 14:57

anOukkj schreef:

Laatst was hier ook al een topic over, een of andere gek had met een doorstuurmailtje allemaal mensen bang gemaakt.
Bovendien, wat heeft justitie met deo's te maken?
Tegenwoordig krijg je overal kanker van als je alles en iedereen moet geloven.