Tsja, dan moet er dus geboord worden. Maar ik heb in heel mijn leven nog nooit een gaatje gehad dus ik weet niet hoe boren gaat!!
Wel eens een beginnend gaatje maar dat 'sealde' hij dan.
Hebben jullie ervaringen? Ben bestwel zenuwachtig

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
martinev schreef:Ik heb al een paar keer een gaatje gehad, en NOOIT verdoving gehad, vind ik voor een gaatje ook echt niet nodig... Laatst had ik een wortelkanaalbehandeling, voor het eerst in m'n leven een verdoving, en wat denk je? Verdoving werkte niet!! De tandarts heeft het nog een keer geprobeerd te verdoven maar ik voelde nog steeds alles, had hij ook nog nooit meegemaakt. Ik kan je vertellen, dat doet écht heel erg pijn!
MoonChloe schreef:martinev schreef:Ik heb al een paar keer een gaatje gehad, en NOOIT verdoving gehad, vind ik voor een gaatje ook echt niet nodig... Laatst had ik een wortelkanaalbehandeling, voor het eerst in m'n leven een verdoving, en wat denk je? Verdoving werkte niet!! De tandarts heeft het nog een keer geprobeerd te verdoven maar ik voelde nog steeds alles, had hij ook nog nooit meegemaakt. Ik kan je vertellen, dat doet écht heel erg pijn!
De wortelkanaalbehandeling schijnt nog pijn te doen als het verdoofd is.. (vertelde mijn broertje)