Ik had:
1e X :Gebroken pols links (groen gips)
2e X :Gebroken arm links (geel gips)
3e X :Gebroken pols links en rechts (rood en oranje gips)
en ik ben ook nog een keer van me fiets gevallen en toen had ik me pink gebroken en ROZE gips..
PS: En mensen vinden het raar dat nog steeds iedere dag rijd!
Dit alles heb ik gedaan in 3 jaar
Nu jullie!

dit was echt geen pretje en het doet nu nog zeer.. na alweer 2 maanden verder te zijn..
. Ik heb nu een, over het algemeen, erg brave fjord waar ik tot nu toe nog nooit vanaf gevallen ben! Dus als ik iets breek doe ik het ook in één keer goed
. laatst een grote enge blauwe (en nog veel meer kleuren) plek maar verder nog niks gelukkig

) is 2 weken geleden. Resultaat: blauwe plek van 7 cm doorsnede op mijn bil. Dit is eigenlijk ook de meest voorkomende blessure bij mij na een val. Ik zit altijd onder de blauwe plekken! Verder is mijn pony twee keer over mij heen gekomen (daar duikelde ik regelmatig voorover vanaf...). Het resultaat toen was beide keren gekneusde borst en ribben. De ergste blessure had ik na een val van mijn paard in een dubbelsprong: sleutelbeen op drie plaatsen gebroken. Best een pijnlijke ervaring moet ik zeggen (niet op het moment zelf, maar de weken ernaar, vreselijk gevoel als je per ongeluk je arm beweegt en die botten langs elkaar schuiven...). En ook ik blijf er iedere keer weer op klimmen!