)? Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
)?
kon 12 weken niet rijden, en ben nu nog steeds bang om stijltjes te springen 
) dus zware hersenschudding, maar daarna gelijk weer erop gestapt wilde me niet laten kennen, maar na een km of twee ergens afgestapt omdat ik toch wel veel kleuren begon te zien en alles draaide. 
Maar bij mij is t ook in het bos gebeurd. Op n paard van mn werk, was allemaal erg onschuldig, ben zoooo vaak veel harder gevallen, en dan zoiets kleins, breek je je enkel op n paar plaatsen en is mn enkelband gescheurd

piedrolover schreef:Niet gebroken, maar wel m'n enkelbanden afgescheurd![]()
Was tijdens gym op school. Dacht eerst dat het wel ging, totdat het wel erg dik werd en steeds dubbelklapte..
Ik heb denk toch wel zo'n 10 weken niet gereden. Wel af en toe rustig stappen.
Kon al bijna niet opstappen met dat gips

niet goed maar ik wilde zo graag. Ben sinds een week of 2 weer op mijn wedstrijdpaard aan het rijden, kan nu 30 minuten intensief traine met haar, dan is de pap op. Ik heb deze week 2 keer op de driejarige gezeten, nadat ie beetje sedalin op had en 20 min aan de longe heeft gelopen. Heb wel telkens na het rijden een dikke enkel!
, terwijl de rest de hele dag in het zwembad zit
Het ergste vind ik nog dat ik nu niet naar de Limburgse kampioenschappen kan...
) het gaat wel beter, maar eigelijk kan ik alleen lopen en fietsen en een beetje zwemmen, meer mag en kan ik nog niet, erg vervelend dus
heel veel sterkte! ik heb trouwens maar 5 weken gips gehad, en na 7 weken ging er 1 schroef weer uit
, daarna voorzichtig aan beginnen. Hoop dat dat redelijk vlot gaat, heb geen gips ofzo, dus ik kan het allemaal wel n beetje soepel houden.
zo te horen duurt t revalideren wel erg lang zeg...
en is goed gegaan
Maar het is nou eenmaal een rotplek
Hoop voor je dat het snel geneesd...sterkte