Edit:

http://www.durex.com/nl/Playrange_ring. ... MenuOpen=5
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Dit herinnerde me er weer aan dat ik het even op de site wilde opzoeken. Ik heb het gevonden, en wat wij dachten klopt
) zei hij dat hij er niet echt wat van merkte. Dit is hetzelfde principe, maar dan met zo'n trilding erop. (wat me overigens een lachwekkend gezicht lijkt, dus ik denk dat ik er maar niet lang naar kijk
Hahaha)
Maar dan moet ik wel even de andere persoon er van overtuigen dat we seks gaan hebben. Hahahaha... ) Qimm schreef:Je kan beter naar de christine le duc gaan en een 'echte' kopen, kun je veeel vaker gebruiken (y)
Loontjuh schreef:Op zich misschien een optie, maar ik wilde dit gewoon een keer proberen. Wie weet vind ik het niets of vindt de mannelijke persoon het niets.

)
aan de reactie te zien
vertel loontjuh
DresslOver schreef:neem aan dat manspersoon het wel iets vondaan de reactie te zien
vertel loontjuh
edit trouwens je reactie is pas 7 min. later, beetje kort zal nog wel niet
Hahaha... Ik heb ook geen vriend (niet dat dat een probleem is overigens), dus dan hups je niet even snel naar de manspersoon om 'm te verleiden. Maar met een beetje mazzel moet het zaterdag wel te doen zijn. Ofzo

Hahaha...
ach een verleidelijk lachje een belofte naar zijn kant, wie weet wat hij allemaal voor je doet!
Qimm schreef:Je kan beter naar de christine le duc gaan en een 'echte' kopen, kun je veeel vaker gebruiken (y)
En zoveel prijsverschil zit er nou ook weer niet in geloof ik. Heb er een paar jaar geleden eens naar gekeken. Loontjuh schreef:Btw. Jij ervaring trouwens? (kon het niet afleiden uit je eerdere reacties
![]()
)
Vriendje vindt het ook prettig.
:D Ik ben benieuwd

VeirL schreef:Ik zou me toch kapot lachen als ik zou gaan seksen en die jongen komt met zo'n ding aan.![]()
Maar goed, ik heb nog geen seks, dus ook geen ervaring. (Duh?)
)