Zijn er dames (of heren, dat kan natuurlijk ook) die positieve dan wel negatieve ervaringen hebben met het gebruik van Epil Smooth??
Zag vanmorgen op Tell Sell de reclame weer voorbij komen en het klinkt gewoon té mooi om waar te zijn... Ontharen door middel van een soort schuursponsje waarmee je alle haren gewoon wegwrijft en tegelijkertijd ook nog het betreffende lichaamsdeel scrubt. Zou overal te gebruiken zijn, ook voor je gezicht enzo - gelukkig heb ik 'm daar nou net niet voor nodig

Pijnloos ontharen zonder irritatie achteraf, dus supergladde benen, oksels, bikinilijn! Je kunt er zelfs ze wenkbrouwen mee bewerken(?) en voor de dames met snor, ook daar schijnt hij perfect voor te werken!!
Nou, doet mij maar zo'n ding, dacht ik bij mezelf... Maar... omdat ik altijd vraagtekens zet bij de producten die via Tell Sell te koop aangeboden worden, heb ik ook hier zo mijn twijfels over. Dus, voor ik 40 euro in de prullenbak gooi, wie heeft dit product gekocht, gebruikt en wat zijn de ervaringen??? Tell me please!!!