Ben een erg actieve bokker, waarvan erg veel bokkers mij wel persoonlijk kennen van daar een SA
Effin..Julie zullen je misschien afvragen waarom een SA als jullie onderstaand gelezen hebben..
Heb met mijn vriend een gweldige relatie van bijna 6 jaar, we hebben sinds kort een prachtig nieuwbouwhuis gekocht..Kortom alles loopt op rolletjes...
we zijn allebeide best wel kinder freak, en willen dus best graag een kindje alleen pas wanneer we gesetteld zijn in ons nieuwe huis, en alle kleine dingen ook af zijn...en natuurlijk de spaarpot weer is aangevuld

Nu ben ik absoluut niet de secuurste als het aankomt op de pil..ik ben dus pas met een nieuwe strip begonnen afgelopen Maandag, terwijl met de laaste strip daarvoor wel 2,5 week geleden is..Juist afgelopen weekend zijn we weer flink aan het""klussen"geweest..Sinds afgelopen Maandag echter heb ik erg veel last van ee soort van buikkramp..Niet echt kramp maar gewoon een strak-hard gevoel in mijn buik..Ook heb ik het idee dat ik meer moe ben dan normaal...
Ik heb het internet al afgespeurd, ik vraag me namelijk af of je echt kunt voelen of je zwanger bent, 2 dagen na de sex..
ik voel me gewoon raar..
Heb ergens gelezen da een test pas gedaan kan worden na de eerst volgende ongi (als die komt natuurlijk)..Maar ergens anders heb ik weer gelezen, dat wanneer je wel zwanger bent, je lichaam het hcg hormoon aanmaakt, en je dus meteen kunt testen..
Mocht het raak zijn ben ik de gelukkigste op aarde..mocht het niet zo zijn, is het ook prima (we hadden samen al afgesproken dat we volgend jaar de pil laten staan)
Kortom de vragen die ik aan moeders of zwangere mensen of wie dan ook:
Wanneer kun je gaan testen?
Zijn bovenstaande dingen, echt dingen die herkenbaar zijn bij ene vermoedelijke zwagerschap?
Gr van een anonieme "bekende"bokker