Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jaduuh schreef:Nog nooit flauwgevallen .. al wel heel vaak bíjna.
Woplala schreef:Jaduuh schreef:Nog nooit flauwgevallen .. al wel heel vaak bíjna.
Gelukkig dan niet helemaal
Woplala schreef:Schrik niet:
Ik viel ong. een maand dagelijks "flauw". Het was het lichtje uit, lichtje aan effect, daarna voelde ik me erg slap, wat vermoeid en ik had dorst of honger. Ik heb bloed laten prikken, maar daar kwam niets uit. Toen had ik onderzoeken in het ziekenhuis en toen bleek dat ik epilepsie heb!
Ik wil je echt niet bang maken ofzo, maar het is wel iets wat je zéér goed in de gaten moet houden voor je eigen veiligheid en gezondheid!
(als je nog meer wilt weten pb je me maar, want dit is in het kort samengevat)
Girl In The Mirror schreef:Ik val heel vaak flauw bij pijn. Ik had eens een keer me tegen dat bot net tegen mijn oog gestoten toen ik bukte, tegen een stoel. Deed pijn, maar 3 minuten later, ik was me aan het opmaken voor de spiegel, werd het zwart voor mn ogen en hoorde ik niets meer, en ging ik zo ter aarde.en zo heb ik dat wel vaker.
Jaduuh schreef:Girl In The Mirror schreef:Ik val heel vaak flauw bij pijn. Ik had eens een keer me tegen dat bot net tegen mijn oog gestoten toen ik bukte, tegen een stoel. Deed pijn, maar 3 minuten later, ik was me aan het opmaken voor de spiegel, werd het zwart voor mn ogen en hoorde ik niets meer, en ging ik zo ter aarde.en zo heb ik dat wel vaker.
weet je zeker dat je niet gewoon mascara in je ogen stak ofzo ?!
Nee grapje.
Raar dat dat dan pas 3 minuten later is.
ammygek schreef:woplala: klopt als een bus
epilepsie is niets ernstig maar gewoon super vervelend.
beetje oppassen medicijnen en je red het wel