Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) en langzaam werd het zwart voor me ogen... En toen was ik weg en viel voorover tegen een legobak aan die vervolgens open ging en ik lag dus in de lego.
Eigenlijk meteen kwam ik weer bij "bewustzijn" en stond me moeder naast me. Ze hielp me uit de lege en ik ben vervolgens op de bank gaan zitten bij te komen. Je zou zeggen dat het op die lego blokjes ligge best wel pijnlijk is maar ik heb er niks van gevoeld 
) was ik bij een oppas en zagen we iets over piercings
Ja ieuw bij het typen hiervan wordt ik haast weer duizelig....
Maar goed er was dan ook een vrouw/meisje van net 20 of net iets ouder die wou een >intiem< piercing ze had er lang over nagedacht en blablabla. Toen kwam het moment dat ze hem kreeg. Even voor de duidelijkheid een intiem piercing is (maakte ik er op uit) een piercing die in je nouw jah je kruis komt dus
Of zoiets
Weer werd het me zwartig voor de ogen ik ben gaan staan... (HEEL DOM NOOIT DOEN >> OOK HEEL GEVAARLIJK JE KAN DAN RAAR VALLEN!!
) ik had het gevoel dak weer ging flauwvallen en ben dus maar weer gaan zitten en ondertussen vroeg ik of het ergens anders voor mogt. Langzaam zakte het weer een beetje weg. Ik heb wel nog de hele avond pijn in me kop gehad. Sindsdien voel ik me heel raar alsk ook maar iets zie wat maar een KLEIN beetje eng is
Dat is erg vervelend..... Maar goed niks aan te doen...... 
] 
En toen kwam der 2 concierges aan,

als ik deze verhalen lees krijg ik al rillingen (kan neit zo goed tege enge dinge..
)
ook toen ik een keer me hele voet open had liggen. in 10 min tijd wel 30 keer buitenbewustzijn geweest. elke keer werd ik wakker en daar ging ik weer. ook al een paar keer op schiphol. zach ineens geen mensen meer dus knalde overal tegen aan
)
Jaduuh schreef:Nog nooit flauwgevallen .. al wel heel vaak bíjna.
Woplala schreef:Jaduuh schreef:Nog nooit flauwgevallen .. al wel heel vaak bíjna.
Gelukkig dan niet helemaal
en zo heb ik dat wel vaker. Woplala schreef:Schrik niet:
Ik viel ong. een maand dagelijks "flauw". Het was het lichtje uit, lichtje aan effect, daarna voelde ik me erg slap, wat vermoeid en ik had dorst of honger. Ik heb bloed laten prikken, maar daar kwam niets uit. Toen had ik onderzoeken in het ziekenhuis en toen bleek dat ik epilepsie heb!
Ik wil je echt niet bang maken ofzo, maar het is wel iets wat je zéér goed in de gaten moet houden voor je eigen veiligheid en gezondheid!
(als je nog meer wilt weten pb je me maar, want dit is in het kort samengevat)
Girl In The Mirror schreef:Ik val heel vaak flauw bij pijn. Ik had eens een keer me tegen dat bot net tegen mijn oog gestoten toen ik bukte, tegen een stoel. Deed pijn, maar 3 minuten later, ik was me aan het opmaken voor de spiegel, werd het zwart voor mn ogen en hoorde ik niets meer, en ging ik zo ter aarde.en zo heb ik dat wel vaker.
Jaduuh schreef:Girl In The Mirror schreef:Ik val heel vaak flauw bij pijn. Ik had eens een keer me tegen dat bot net tegen mijn oog gestoten toen ik bukte, tegen een stoel. Deed pijn, maar 3 minuten later, ik was me aan het opmaken voor de spiegel, werd het zwart voor mn ogen en hoorde ik niets meer, en ging ik zo ter aarde.en zo heb ik dat wel vaker.
weet je zeker dat je niet gewoon mascara in je ogen stak ofzo ?!
Nee grapje.
Raar dat dat dan pas 3 minuten later is.
enne..epilepsie is niet ernstig hoor
alleen heel vervelend, maar met de juiste dosering medicijnen kom je al een heel eind
ammygek schreef:woplala: klopt als een bus
epilepsie is niets ernstig maar gewoon super vervelend.
beetje oppassen medicijnen en je red het wel
en regelmaat, maar leg een 16 jarige eigenwijs like moi dat maar is uit