Flauwvallen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Juulja

Flauwvallen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-06 14:28

wie is hier wel eens flauwgevallen?
en hoe ging het voordat je flauwviel?
en daarna?
ik ben wel eens ( 4 keer ofzo) flauwgevallen maar dat gaat heeeel raar bij mij

ik ben gewoon normaal
voel me opeens helemaal niet ged
t wordt zwart voor mijn ogen en ik hoor nog wel alles om me heen maar t dringt niet meer door
ik ben ook wel eens met mijn hoofd op een parasol standaart gevallen (ijzer)
maar daar voelde ik niks van, tis heel raar maar af en toe val ik gewoon flauw.. en bij welke omstandigheden vallen jullie flauw?

silver

Re: Flauwvallen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 14:58

Ik ben één keer flauwgevallen.

Ik kwam uit bed en voelde me al niet zo lekker (misselijk/duizelig). Ik ben toen vervolgens onder de douche gegaan en daar werd het alleen maar erger. Begon me nog veel zieker te voelen en moest op een gegeven moment echt gaan zitten onder de douche, omdat ik anders zou omvallen. Heb toen 10 min. gezeten en dacht dat het beter ging. Ben toen de douche uitgelopen, handoek om me heen geslagen en wilde naar mijn kamer lopen (nog geen meter verwijderd van de badkamer), maar ik kwam niet in me kamer terrecht, maar lag opeens op de grond midden in de gang...Verward

vrijwel meteen kwam ik weer bij en riep mijn moeder en die zag mij dus liggen in de gang en wist niet wat er gebeurd was. Uiteindelijk was ik er dus achter gekomen dat ik toen ik de badkamer uitkwam gelijk ben flauwgevallen..

Vond het zo eng. Ik was nog nooit flauwgevallen en vond het zo raar dat je zo ineens op de grond kan liggen. Ik heb die dag toen heel rustig aan gedaan en het is daarna gelukkig nooit meer gebeurd.

HorseGurl13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 15:14

Ik ben ook een keer flauwgevallen en een keer bijna.... Ik zag namelijk oh kwee nie meer hoe dat hete maar dat ging over records of zo. Maar goed er was dus een man die een record verbrook. Hij moest zoveel mogelijk knijpers aan zen gezicht hangen. >Ik was ondertussen me tanden aant poetsen en liep naar de kast om me pyama er uit te pakken< Dat was het bij mij nie eg maar goed toen haaldie ie de knijpers van zen hoofd en je zag dus allemaal nou jah, beetje rare vierkante blokjes waar die knijpers hadden gezeten. Het leek heel eng (vond ik dan Tong uitsteken) en langzaam werd het zwart voor me ogen... En toen was ik weg en viel voorover tegen een legobak aan die vervolgens open ging en ik lag dus in de lego. Clown Eigenlijk meteen kwam ik weer bij "bewustzijn" en stond me moeder naast me. Ze hielp me uit de lege en ik ben vervolgens op de bank gaan zitten bij te komen. Je zou zeggen dat het op die lego blokjes ligge best wel pijnlijk is maar ik heb er niks van gevoeld Verward

En ook een keer (lang geleden Knipoog) was ik bij een oppas en zagen we iets over piercings Ziek Ja ieuw bij het typen hiervan wordt ik haast weer duizelig.... Ziek Maar goed er was dan ook een vrouw/meisje van net 20 of net iets ouder die wou een >intiem< piercing ze had er lang over nagedacht en blablabla. Toen kwam het moment dat ze hem kreeg. Even voor de duidelijkheid een intiem piercing is (maakte ik er op uit) een piercing die in je nouw jah je kruis komt dus Ziek Tong uitsteken Of zoiets Tong uitsteken Weer werd het me zwartig voor de ogen ik ben gaan staan... (HEEL DOM NOOIT DOEN >> OOK HEEL GEVAARLIJK JE KAN DAN RAAR VALLEN!! Knipoog) ik had het gevoel dak weer ging flauwvallen en ben dus maar weer gaan zitten en ondertussen vroeg ik of het ergens anders voor mogt. Langzaam zakte het weer een beetje weg. Ik heb wel nog de hele avond pijn in me kop gehad. Sindsdien voel ik me heel raar alsk ook maar iets zie wat maar een KLEIN beetje eng is Verward Dat is erg vervelend..... Maar goed niks aan te doen......

_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 15:28

Ik ben ongeveer 15 keer flauwgevallen.. Ik word zwart voor mn ogen en duizelig, En vlak daarna word ik versuft weer wakker, en eerst hoor ik alleen iets met 1 oor.
Soms droom ik ook iets als ikflauwval, zoals de eerste keer, toen mijn neefj emet zn arm door een plastic raampje in de deur ging. Heel zijn onderarm lag open, en het bloed spoot in het rond, en toen viel ik flauw. Ik droomde dat ik weer thuis was, en op mn bed lag en me afvroeg hoe het nu met mn neefje ging, alsof alles allang was gebeurd.. Daarna heb ik het nog weer zovaak gehad.. Vanmiddag dacht ik ook dat ik weer ging flauwvallen toen we het ove rmn oom hadden die met bloedarmoede naa rhet ziekenhuis moest, hij moest 2 zakken bloed ofzo, toen voelde ik het weer.. Maar ik was niet flauw gevallen.
Ik had het ook toen ik met ee nvriendin bij haar 3 jarige waren, ik wou op een baal hooi gaan zitten, maar ik viel ernaast KEIHARD op mn stuitje en toe nviel ik ook flauw.. Mn vriendinnen vet hard wegrennen Tong uitsteken
Ik kan niet tegen bloed, daarom val ik meestalflauw..
Tip: Ga rustig zitten, eventueel met je benen omhoog en met je romp op de grond/bank. Je valt meestal flauw omdat je te weinig bloed naar je hoofd pompt.

_Jennifer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 15:33

ik 1 keer .. Dat kwam echt van vermoeidheid, ik was 12, altijd half 10 naar bed enz. We gingen een weekeind naar Disneyland Parijs, we hebben heel weinig geslapen, waarschijnlijk gewoon flauwgevallen van vermoeidheid, heel even lag ik, ik voelde alleen dat ik ergens tegenaan stootte [achteraf had ik zowat de monitor van mijn zusje eraf geslagen en lag ik half op een my little pony kasteel Nagelbijten / Gniffelen]

Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 15:36

Jaa. Ik ben ook een keer soort van flauwgevallen. (Meerdere keren..)

Het was winter, en het was echt héééél koud.. Toen ik op school kwam ging ik gelijk lekker,
met handschoenen aan, tegen de verwarming aan zitten..
En ik zag de hele tijd al wat stipjes en sterretjes, en opeens; woesjj, leunde ik tegen een vriendin van me aan.
Ze zei zo: Anneke wat doe jee. Nagelbijten / Gniffelen En toen kwam der 2 concierges aan,
en ik was aan het hyperventileren. En het was zwart voor mn ogen..

En een keer had ik zó'n buikpijn, ik kwam de kamer binnenstormen,
hield me overal aan vast, viel overal tegen aan, ging op de bank liggen,
helemaal bleek, en sterretjes, en weer hyperventileren.. Kweet niet of het nou wel of geen flauwvallen was..

En wel eens als ik hele erge honger heb, dat ik dan heeel licht in mn hoofd ben,
en sterretjes, maar das geen flauwvallen. Vork

Ziek

BeLoVeD

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 15:40

Ik ben 2 of 3 keer flauwgevallen, de oorzaak was een prop in mijn oor die mijn evenwicht verstoorde. Vlak voor ik flauw viel werd ik eerst helemaal warm en hoorde ik een piep en dan heel hard het geluid van claxonerende auto's en allemaal lawaai. Daarna werd het zwart voor m'n ogen en was ik even weg. Als ik weer bijkwam was ik heel zwak en 1 x heeft het wel een aantal dagen geduurd voor ik me weer lekker voelde.

jessica_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 15:49

ik ben nog nooit flauwgavallen en wil ook liever nooit flauwvallen.. Haha! als ik deze verhalen lees krijg ik al rillingen (kan neit zo goed tege enge dinge.. Tong uitsteken )

sammiesam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 15:59

ik ben al heel vaak flauwgevallen. vooral van mensen bloed toen iemand een keer onder het bloed zat lag ik ernaast flauwgevallen Nagelbijten / Gniffelen ook toen ik een keer me hele voet open had liggen. in 10 min tijd wel 30 keer buitenbewustzijn geweest. elke keer werd ik wakker en daar ging ik weer. ook al een paar keer op schiphol. zach ineens geen mensen meer dus knalde overal tegen aan Bloos

gelukkige voel ik het altijd wel aankomen en kan ik het optijd zeggen. maar me ouders hebben het al zo vaak meegemaakt met mij die zien het ook altijd aan mij. beetje water over me heen en ben weer wakker. 1 keer kon ik niet meer echt lopen dus moest op bagageskar zitten Haha!

_Moonwalker_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 17:45

Ik onlangs nog...M'n moeder kreeg zowaar een attack Clown
We gingen vlees en brood halen in het winkeltje bij ons.Het was erg warm buiten (meer dan 30°) en daarbinnen stond natuurlijk lekker airco op.
Ikzelf weet dat ik alles beetje bij beetje minder minder goed begon te zien en m'n oren suisden..Héél vreemd gevoel Sigaar
M'n moeder vertelde me erna dat ze vroeg of het ging tegen me en ik niet meer reagreerde en daarna gewoon ineenzakte..Had ik zelf wel willen zien Haha!
De rest van de dag voelde ik me opperbest..Dat is trouwens de enige keer dat ik weet dak ik ben flauwgevallen...Waarschijnlijk kwam het van té warm naar té koud te gaan (en had nog niets gegeten Knipoog )

Woplala

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 18:02

Schrik niet:
Ik viel ong. een maand dagelijks "flauw". Het was het lichtje uit, lichtje aan effect, daarna voelde ik me erg slap, wat vermoeid en ik had dorst of honger. Ik heb bloed laten prikken, maar daar kwam niets uit. Toen had ik onderzoeken in het ziekenhuis en toen bleek dat ik epilepsie heb!
Ik wil je echt niet bang maken ofzo, maar het is wel iets wat je zéér goed in de gaten moet houden voor je eigen veiligheid en gezondheid!
(als je nog meer wilt weten pb je me maar, want dit is in het kort samengevat)

Melvern

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 18:56

ben pas op school flauwgevallen, werd erg misselijk en raakte al wat in paniek omdat ik het heel goed voelde aankomen, en ook omdat ik epilepsie heb ( lichte )toen dacht ik ga ik naar buiten ( was in de plantenkas warm en benauwd ) maar voordat ik bij de deur was zakte ik in, kon nog even alles horen ( hoorde iemand nog mijn naam roepen en toen was er niets meer, paar minuten later moe en slap weer bijgekomen, heb dit wel heel erg vaak.
maar word wel steeds minder
heb ook extreem vaak dat ik bijna flauwval
word heel zwart zak bijna weg maar nog net niet, moet me wel altijd even vast houden aan de muur ofzo.

Jaduuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 19:12

Nog nooit flauwgevallen .. al wel heel vaak bíjna. Scheve mond

Woplala

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 19:19

Jaduuh schreef:

Gelukkig dan niet helemaal Lachen

Jaduuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 19:20

Woplala schreef:
Jaduuh schreef:

Gelukkig dan niet helemaal Lachen

Jaa idd, daar ben ik wel blij om. Maar het zit er natuurlijk aan te komen dat ik binnenkort wel flauw val. Clown

Girl In The Mirror

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 20:10

Ik val heel vaak flauw bij pijn. Ik had eens een keer me tegen dat bot net tegen mijn oog gestoten toen ik bukte, tegen een stoel. Deed pijn, maar 3 minuten later, ik was me aan het opmaken voor de spiegel, werd het zwart voor mn ogen en hoorde ik niets meer, en ging ik zo ter aarde. Tong uitsteken en zo heb ik dat wel vaker.

Melvern

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 20:14

heb het ook wel eens als ik gewoon opsta
word zwart en zak in elkaar. doe altijs wel voorzichteger nu met opstaan, ook als ik uit de auto stap ofzo voel ik het even zwart worden soms erger als anders

Marrke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 20:18

Woplala schreef:
Schrik niet:
Ik viel ong. een maand dagelijks "flauw". Het was het lichtje uit, lichtje aan effect, daarna voelde ik me erg slap, wat vermoeid en ik had dorst of honger. Ik heb bloed laten prikken, maar daar kwam niets uit. Toen had ik onderzoeken in het ziekenhuis en toen bleek dat ik epilepsie heb!
Ik wil je echt niet bang maken ofzo, maar het is wel iets wat je zéér goed in de gaten moet houden voor je eigen veiligheid en gezondheid!
(als je nog meer wilt weten pb je me maar, want dit is in het kort samengevat)

Ik ken ook iemand die ook zo vaak flauw valt en snel vermoeid is etc.. Bij hem zijn ze nog aan het onderzoeken waar het aan ligt.. Hoop voor hem dat het niks ernstigs is..

Zelf ben ik gelukkig nog nooit flauwgevallen Lachen

Jaduuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 20:18

Girl In The Mirror schreef:
Ik val heel vaak flauw bij pijn. Ik had eens een keer me tegen dat bot net tegen mijn oog gestoten toen ik bukte, tegen een stoel. Deed pijn, maar 3 minuten later, ik was me aan het opmaken voor de spiegel, werd het zwart voor mn ogen en hoorde ik niets meer, en ging ik zo ter aarde. Tong uitsteken en zo heb ik dat wel vaker.

weet je zeker dat je niet gewoon mascara in je ogen stak ofzo ?!
Nee grapje.
Raar dat dat dan pas 3 minuten later is. Bloos!

Girl In The Mirror

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 12:39

Jaduuh schreef:
Girl In The Mirror schreef:

weet je zeker dat je niet gewoon mascara in je ogen stak ofzo ?!
Nee grapje.
Raar dat dat dan pas 3 minuten later is. Bloos!

Eh ja, het is idd heel raar. Ik word eerst misselijk en dan val ik flauw. Ik had het vorige week nog, ik was ontzettend verbrand en m'n moeder smeerde daarom mijn rug in met calendulan. Het deed alleen gigantisch pijn, en ik moest toen snel gaan zitten, want ik voelde het al weer helemaal zwart voor m'n ogen worden. Scheve mond

Woplala

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 13:27

Marrke: ben benieuwd wat er uit die onderzoeken naar voren komt Lachen enne..epilepsie is niet ernstig hoor Lachen alleen heel vervelend, maar met de juiste dosering medicijnen kom je al een heel eind Lachen

Melvern

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 14:20

woplala: klopt als een bus
epilepsie is niets ernstig maar gewoon super vervelend.
beetje oppassen medicijnen en je red het wel Lachen

Woplala

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 15:02

ammygek schreef:
woplala: klopt als een bus
epilepsie is niets ernstig maar gewoon super vervelend.
beetje oppassen medicijnen en je red het wel Lachen

Lachen en regelmaat, maar leg een 16 jarige eigenwijs like moi dat maar is uit Tong uitsteken

Melvern

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 18:22

woplala: jah daar dring je niet zo snel doorheen ik ben net zo Tong uitsteken
genoeg rust is een must maar ja puber en vroeg naar bed. das best lastig

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 18:58

Ik ben gelukkig nog nooit flauwgevallen geloof ik. Misschien 1 keer op de fiets, weet het dus niet. Ik fietste namelijk gewoon en er lag niks op de grond, plotseling ga ik onderuit (herinner me hier niks van) en schaaf ik met mijn gezicht over het asvalt (herinner ik me, pijnlijk) maar het vallen weet ik niet, alleen dus het neerkomen. Ik had zelf bedacht dat het een black out was maar of het echt zo is weet ik niet maar als ik het zo lees zou het best wel een keer flauwvallen zijn geweest. Bijna flauwvallen heb ik wel meerdere keren gehad, met als rede rommelige bloeddruk (en heel snel volledig opgefokt zijn).