navel piercing

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

milo

navel piercing

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-06 17:10

sorry als het hiet niet hoort, en als er al 1000 topics over zijn Lachen dan heb ik alleen even een verwijzing nodig!

ik zit al een tijdje te denken aan een navelpiercing. zo'n klein knopje met glittertje of zo, leuk Lachen

nu zit ik met een paar vragen:

-hoe duur? bij mij kost het 50 euro, is dat een redelijke prijs?
- doet het erg zeer?
- heb je er lang last van?
- mag je echt 6 weken niet zwemmen?
- hoe zit dat met je rijbroek?

dat waren ze, thanks!!!

ooh, links van foto's en ik wel benieuwd naar, hoe ze er bij andere mensen uitzien?

wendely

Re: navel piercing

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 17:16

Zal even antwoord geven Knipoog

- Die van mij was 80 euro
- Nee deed geen pijn
- Dat is zó enorm verschillend, de een wel en de andere helemaal niet. Ik heb er eerlijk gezegd weinig tot geen last van gehad.
- De een zegt dat je wel mag zwemmen en de ander van niet. Ik mocht het wel gewoon. Als het maar niet elke dag was, maar de eerste paar weken maakte het niets uit of je 1x per week even ging zwemmen
- Die zat precies op de piercing, maar dan krul je je broek even 2 keer om en klaar Knipoog

En uhm foto van die van mij hebt ik niet Clown

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 17:28

- die van mij was 50 euro,
- deed amper pijn. na half uur geen last meer van Knipoog
- je moet eerst wele ven een lage rijbroek aantrekken hoor..
- en zwemmen, weet ik niet.. Heb het in maart gedaan Lachen

foto volgt ;
Afbeelding

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 17:31

ik wil er ook eentje.
Maar ben in februari met spoed opgenomen in het ziekenhuis omdat ik een aucte blinde darm ontsteking had, dus ik weet niet of ik ik er 1 mag.

3 littekens:
1- in navel
2e: langs men navel
3e: richting de onderkant (;))

Weet iemand of het nog mag?

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 17:32

Wat maakt een litteken uit. Het gaat erom hoe gevoelig je buik is voor snel littekens aan te maken, en niet ieder zijn navel is er geschikt voor. Die van mij was erg geschikt zei ze Knipoog

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 17:39

oke ik ook even Haha!

-hoe duur? bij mij kost het 50 euro, is dat een redelijke prijs? Ik betaalde 40 euro dacht ik, heb het niet in een piercingshop gedaan maar bij iemand thuis (hier in het hofje verderop Haha!) wel heel netjes enz hoor, want hij had de diploma's aan de muur Knipoog
- doet het erg zeer? nee, voor je auw kan zeggen is het al gebeurd, die man die het bij mij deed was zenuwachtiger dan ik Haha!
- heb je er lang last van? valt reuze mee, de 1e paar dagen is vreselijk wennen... achter kleren blijven hangen etc.. Clown maar ah naar 2 weken ben je al wel gewend.
- mag je echt 6 weken niet zwemmen? ik had het gevraagd omdat ik op vakantie naar ameland ging, in de zee mag het wel, dat water is erg zout dat is juist hygienisch (hoe schrijf je dat Clown ) omdat je ook met zout water schoon spoelt etc, dat mag wel, maar in een gewoon zwembad met dat vele chloor is iets minder, maar zolang je het na die tijd goed schoon maakt moet het willen Lachen
- hoe zit dat met je rijbroek? ik had eigenlijk nooit hoge rijbroeken (vind ik niet zo fijn) dus geen last mee, was eerst ook best bang dat het erachter zou blijven hangen ofzo.. maar nee dat viel reuze mee Lachen

littekens maakt niet zoveel uit Lachen het is alleen wat minder fijn om daar wat doorheen te doen (doet wat meer pijn als normaal) maar verder kan het prima Lachen

en idd, als je zon 'dichte' navel heb is iets minder geschikt dan gewoon een 'open' navel Lachen

xx_Merle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 17:46

ik betaalde volgens mij 30 euro hoor!! en ik zou zeker 6 weken niet zwemmen en een ringetje nemen op het begin.. dit kan je veel beter schoonhouden( betadine werkt goed..!)) en met je paardrijbroek .. sjaa op het begin zit het n beetje irritant anders je paardrijbroek omslaan! En ik vond niet dat het echt pijn deed.. oke je voelt een steek....... maar ja... tis zo over joh!!
veel succes:D
xxx Merle

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 17:47

ringetje werd me juist afgeraden!

doordat het gaatje dan te klein werd en staafje er moeilijker doorging...

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 17:53

ik heb gehoord dat een ringetje beter was omdat je t makkelijker schoon kon maken en t niet werd afgesloten en dat het prut er dan uit kon lopen
ik mag nog geen navelpiercing, moet eerst 18 zijn
dat wordt ik in november, dus ik hou t ff in de gaten dit!

Waventy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 17:54

milo schreef:

ik heb er 30 betaald maar 50 is redelijk,

- doet het erg zeer?

Nee voordat je er erg in hebt zit je piercing er in

last 1 dag, daarna wel iets gevoelig maar geen last

Het is een wondje ja, maar ga jij met een geschaafde knie niet zwemmen? Het wordt afgeraden maar ik ben na het zetten mijn piercing en tattoo gewoon gaan zwemmen.. Goed schoonmaken en houden

Sla hem een keer om no problem.

dat waren ze, thanks!!!

your welcome

ooh, links van foto's en ik wel benieuwd naar, hoe ze er bij andere mensen uitzien?

p.s standaart wordt er volgens mij een staafje gezet... ringetje brrr je zou maar blijven haken..

NiBo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 18:03

Ik heb er ook 1 en heb er totaal geen spijt van, ik hem vorig jaar op 25 augustus laten zetten.
Ik heb hem van mijn vriend voor mijn verjaardag gehad, en t was wel even spannend of hij erin mocht blijven
omdat ik die ochtend nog een MRI-scan gehad had, maar goed alles is goed gekomen en mijn piercing heeft
dus een beetje een speciale betekenis.. Lachen

Maar goed even antwoord op je vragen Knipoog
- Bij mij koste die 60 euro ik vond het best duur, maar ik heb hem voor mijn verjaardag gehad
- Bij mij deed het heel even een beetje zeer maar ik zou het zo weer over doen!
- Mijn piercing is nog nooit echt ontstoken geweest, wel een paar keer een beetje geirriteerd..
- Ik heb idd 6 weken niet gezwommen gewoon omdat dat mij geadviseerd werd
- Ik ben er een keer achter het randje van mijn paardrijbroek blijven hangen :S maar nu sla ik mijn broek gewoon om..

succes ermee! Haha!

wendely

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 18:06

wjerdo schreef:

p.s standaart wordt er volgens mij een staafje gezet... ringetje brrr je zou maar blijven haken..

Dat is niet waar, het ligt er gewoon aan waar je hem zet. De een zet standaard een ringetje en de ander standaard een staafje.. Ik heb een ringetje gehad, daar bleef ik minder snel mee haken dan het staafje wat ik er nu in heb!

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 18:24

NiBo schreef:
Ik heb er ook 1 en heb er totaal geen spijt van,

Ik moet je zeggen, heb hem nu 1,5 jaar. en ga hem eruit hale. Heb er wel spijt van, het staat me niet lelijk als ik veel mensen hoor. maar ik vind het altijd weer iritant, dopjes die los draaien. als je ergens op ligt trekt het. etc.

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 18:26

nou ik heb hem sinds vorig jaar april, maar nog geen spijt van hoor Lachen geen last van losdraaiende dopjes of dat het trekt

maar dat zal per persoon verschillend zijn Lachen

ohja die van mij is nog maar 1 keer ontstoken geweest, maar toen had ik er een staafje in, dat nep was.. ja wat wil je dan Clown
Laatst bijgewerkt door magic_lover op 07-07-06 18:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 18:28

Hmm, dat kan wel. maar ik blijf regelmatig ergens hange, of als iemand mij optilt.

Djaleesa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 18:44

Bij mij koste het 60 euro
Deed helemaal geen pijn!
heb er geen last van gehad 1x is die ontstoken geweest deed wel pijn maar dat gaat wel weer over Knipoog
Ik mocht gewoon zwemmen als je het maar goed schoonhoud!
Met je rijbroek merk je nieteens wat van dat je er 1 in heb Knipoog

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 18:49

Carlolover: Ik heb ook al jaren een navelpiercing en ben vorige zomer ook opgenomen in het ziekenhuis ( blinde darm ontsteking!).
Ik moest hem er toen uithalen maar 2 weken later had ik hem gewoon weer in.
Was beetje dichtgegroeit maar heb hem zelf weer doorgeprikt.
Denkdat het wel gewoon kan.
Ik heb ook een litteken onder mijn navel, 2 bij mijn liezen en 1 er tussen in.

Die van mij was €45,-
- doet het erg zeer?
Ik vond de klem niet echt een pretje.. maar echt pijn deed het niet!
Ik moest eigenlijk wel even blijven liggen, dat deed ik toen niet.
Daarna begonnen mijn oren te suizen en werd ik lijkwit. Die piercer was ook verpleegkundige.
Moest midden in die zaak op de grond gaan liggen anders was ik flauw gevallen Clown
Nee, niet echt!
Ik mocht 6 weken niet zwemmen, iedere dag goed schoonmaken!
Daar had ik geen last van eigenlijk.

Lida

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 18:55

Ok meisjes hier wat antwoorden,

Ik heb een piercingshop dus zal jullie het een en ander vertellen.

Diploma's bestaan niet dat is leuk bedacht door iemand en die geeft een cursus maar dat
diploma is 0,00 waard niet erkend door de overheid.

Kijk of diegene waar je heen gaat werkt volgens de normen van de GG&GD daar moet
je dan ook een formulier van invullen.

Als er titanium als sieraad wordt gebruikt mag je altijd zwemmen, chirurgisch staal gaat
oxyderen (roesten) als het in aanraking komt met water vandaar het niet zwemmen
ligt dus aan het materiaal wat gebruikt wordt.

Kijk of er een nieuwe naald wordt gebruikt vraag naar de houdbaarheidsdatum en of er
met titanium wordt gewerkt.
Als dit het geval is hoef je alleen je piercing de 1e week 2x daags met unicura 3 te wassen en daarna
1 x per dag.

Voor verdere info verwijs ik jullie naar de webpagina van de GG & GD.

Veel succes.

Lida

Lisa_vD

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 18:57

ik betaalde 80 euro maar dat kwam door het staafje was gemaakt door speciaal iets. ik vond het niet zeer doen, maar ik zou wel een lage rijbroek aantrekken. ik mocht meteen weer zwemmen
Laatst bijgewerkt door Lisa_vD op 07-07-06 19:00, in het totaal 1 keer bewerkt

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 18:58

ja het was niet een soort diplopa hoor, ik weet niet precies, maar dat het was volgens mij wel zoiets van GG&GD o.i.d

en moest idd een heel formulier invulle.

ik moest het 2 week lang spoelen (kreeg bakje met zout en een bakje met zalf mee) moest ik water oplossen in lauw water en dan spoelen.. pff wat een lastig klusje Clown

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 19:07

[

Die van mij was ook €50,-
- doet het erg zeer?
nee had nergens last van terwijl ik echt een mietje ben het ging zo snel!!
Nee, geen ontstekingen niks
Sommige zeggen van niet die vrouw waar ik bij was moest ik een week niet zwemmen en waarom..? met een schaafwond ga je ook gewoon zwemmen.
alleen ik mocht niet in de zee vanwege zandkorrels die in je wondje kunnen gaan zitten en dan gaat het echt onsteken!
met grote sieraden zit je wel eens vast maar doet geen zeer !

milo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-06 20:07

ik heb de dochter van de man gezet die een pericing en tattoo studio heeft. zei vertelde mij dat je een ringetje krijgt, zodat je de wond beter schoon kan houden. en dat je niet mag zwemmen zolang de wond niet genezen is, i.v.m infectiegevaar.

mijn moeder wil het abosoluut niet hebben! haha! ze zei: niet zolang je hier in huis woont! maar ja, ben al bijna 21 he, dus echt veel heeft ze niet meer te zeggen over mij Haha!

MissyTara

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 20:14

Ik heb er vanmiddag een laten zetten. De prijzen varieerden van €40,- tot €50,-. Bij mij kwam het op €45,- omdat ik een staafje heb gekozen met een steentje erin, die waren iets duurder. Het zetten was even vervelend, maar voordat je dat kon denken was het ook alweer voorbij. Ik mag niet in een openbaar zwembad gaan zwemmen, wel in de zee. Of ik er nog last van ga krijgen weet ik natuurlijk niet, maar nu voel ik er helemaal niks van, al is het wel even wennen.....

laliz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 20:32

Mijn piercing kostte 125 gulden, inclusief speciaal ringetje, dus het was iets duurder dan normaal.
Er werd bewust een ringetje gezet, mocht ook niet kiezen, omdat een ringetje gedraaid kan worden waardoor het vuil er makkelijk uit kan. Zwemmen mocht, zolang je het daarna goed schoonmaakte. Met een staafje is het lastiger schoonmaken.
Het deed bij mij absoluut geen zeer, terwijl ik een watje ben. Alleen de klem voelde je wel.

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 22:36