Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Leo_ke schreef:Bij mijn weten sterven spermacellen direct wanneer ze in aanraking komen met de lucht.
In je lichaam overleven ze 3 dagen, soms 4.
Je kunt niet zwanger zijn zonder seksuele handelingen.
Silvaantje schreef:natuurlijk kun je zonder seksuele handelingen niet zwanger zijn, het is niet zo dat ze uit zijn broek vliegen en via de lucht plots bij jou je broek ingaan enzo..
Silvaantje schreef:natuurlijk kun je zonder seksuele handelingen niet zwanger zijn, het is niet zo dat ze uit zijn broek vliegen en via de lucht plots bij jou je broek ingaan enzo..
rommie schreef:Ik weet niet wat jullie doen hoor, maar ik zit niet zó op de wc bril dat sperma eventueel binnen zou kunnen komen... Daarbij ga ik er ook maar even vanuit dat mensen hun sperma niet aan de wc bril smeren dus de kans lijkt me eeeeeerg klein.
rommie schreef:Dat kan. Als het sperma niet te oud is en nog niet met water in aanraking geweest (daar gaat het acuut dood van heb ik begrepen?) én jij smeert het met je vingers op de goeie plek, dan kan het ja... Maar ook hier geldt, de kans is wel vrij klein
rommie schreef:Ik weet niet wat jullie doen hoor, maar ik zit niet zó op de wc bril dat sperma eventueel binnen zou kunnen komen... Daarbij ga ik er ook maar even vanuit dat mensen hun sperma niet aan de wc bril smeren dus de kans lijkt me eeeeeerg klein.
Ketaki schreef:rommie schreef:Dat kan. Als het sperma niet te oud is en nog niet met water in aanraking geweest (daar gaat het acuut dood van heb ik begrepen?) én jij smeert het met je vingers op de goeie plek, dan kan het ja... Maar ook hier geldt, de kans is wel vrij klein
ik heb ook van bepaalde mensen gehoord dat sperma heel goed kan zwemmen.
(anders zouden ze ook niet in je lichaam kunnen zwemmen)
maar als je nog nooit iets gedaan hebt met een jongen kun je niet zwanger zijn.
Citaat:Dat hoe het dan in je lichaam zwemt zat ik me eerlijk gezegd ook af te vragen toen ik het typte... Nou zit er in je lichaam natuurlijk geen 'puur' water zoals je het in bijvoorbeeld het bad tegen komt. Ik weet zeker dat ik het eens gelezen heb ergens maar zal het nog eens nazoeken, geen idee meer hoe betrouwbaar de bron was