ik zit niet echt met een groot probleem ofzo. Maar ik ben zelf in principe tevreden met mijn figuur. wel ben ik het afgelopen jaar iets dikker geworden
 nu zitten mijn ouders heel vaak tegen mij te zeggen dat ik niet zoveel moet eten en minder vet enz. als ik dan wat lekkers wil hebben ze heel snel commentaar  
 ik hou echt super veel van mijn ouders en ze bedoelen het goed, want ze zijn bang dat ik toch dik word en dat ik daar later spijt van ga krijgen, maar ze laten me wel iedere keer verschrikkelijk twijfelen. Soms wil ik gewoon een paar dagen niet gaan eten om mijn figuur van vorig jaar weer terug te krijgen, om hun te laten stoppen met die opmerkingen 
 ik ben zelfs zo ver gegaan dat ik naar mijn bmi ben gaan kijken, terwijl ik eigenlijk weet dat die goed is. Daar had ik dan ook gelijk in want mijn bmi is mooi gemiddeld
 maar vinden jullie dat ik nu wat moet gaan afvallen om mijn figuur van vroeger weer terug te krijgen?
 Uh jaaaaaaa. Maar nu is het dus over.                                                         

einde discussie, nooit meer iets gehoord