Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mieke_Lotte schreef:Je mag niet meer dan 3 liter drinken, anders is het slecht voor je nieren. Van water drinken val je niet af, maar het voert afvalstoffen af. Dus gezond eten, veel water drinken en veel bewegen.
Mieke_Lotte schreef:Je mag niet meer dan 3 liter drinken, anders is het slecht voor je nieren.
Nandoman schreef:Nog iets: drink koud water en niet warm (thee bijvoorbeeld). Door het omzetten van het koude water naar lichaamstemperatuur verbrand je lichaam calorieën. Het zal niet superveel zijn maar het helpt wel
avanoort schreef:Nandoman schreef:Nog iets: drink koud water en niet warm (thee bijvoorbeeld). Door het omzetten van het koude water naar lichaamstemperatuur verbrand je lichaam calorieën. Het zal niet superveel zijn maar het helpt wel
Krijg je lekker last van je maag van.
Daphnezz schreef:2 liter idd, ik geloof alleen niet dat ik iemand ken die ook werkelijk 2 liter van echt water drinkt!!
Daphnezz schreef:2 liter idd, ik geloof alleen niet dat ik iemand ken die ook werkelijk 2 liter van echt water drinkt!!
OemmiejO schreef:Daphnezz schreef:2 liter idd, ik geloof alleen niet dat ik iemand ken die ook werkelijk 2 liter van echt water drinkt!!
Ikke wel.
Nee, serieus ik ben echt water- verslaafd.