Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NoaC schreef:Ik moet het inderdaad bij de huisarts doen.....
EENDEBEK??? Slik! Was ik die even helemaal vergeten! Ga er toch nog maar even over denken ben ik bang.....
Javelin schreef:Beide keren heb ik het als prettig ervaren.
roosje84 schreef:Hele stomme vraag..maar wat bekijken ze precies bij een uitstrijkje?
Ilzas schreef:Wel briljant he ? Dat ze zoiets voor vrouwen bedenken en dat we dat dan ook allemaal en masse laten doen. Hoe genant, stom en vervelend het ook is. Ooit gehoord dat mannen iedere twee jaar zich in hun penis laten poeren om eens te kijken of er misschien iets mis is ? Nee he, nou dan ! Is gewoon weer iets genants verzonnen door mannen.
Ilzas schreef:Wel briljant he ? Dat ze zoiets voor vrouwen bedenken en dat we dat dan ook allemaal en masse laten doen. Hoe genant, stom en vervelend het ook is. Ooit gehoord dat mannen iedere twee jaar zich in hun penis laten poeren om eens te kijken of er misschien iets mis is ? Nee he, nou dan ! Is gewoon weer iets genants verzonnen door mannen.
Ik haat het, ik haat alles wat een vreemde zo nodig vindt om daar te moeten doen. Spiraaltje laten zetten: ook hell, ook nooit laten doen.
gabyfedde schreef:Ilzas schreef:Wel briljant he ? Dat ze zoiets voor vrouwen bedenken en dat we dat dan ook allemaal en masse laten doen. Hoe genant, stom en vervelend het ook is. Ooit gehoord dat mannen iedere twee jaar zich in hun penis laten poeren om eens te kijken of er misschien iets mis is ? Nee he, nou dan ! Is gewoon weer iets genants verzonnen door mannen.
Ik haat het, ik haat alles wat een vreemde zo nodig vindt om daar te moeten doen. Spiraaltje laten zetten: ook hell, ook nooit laten doen.
Wat een ontzettend domme reactie. Jij bent duidelijk ook verre van briljant. Alsof deze onderzoeken voor de lol van een arts gedaan worden![]()
Baarmoederhalskanker komt heel vaak voor. Door regelmatig een uitstrijkje te laten maken kan het in een vroeg stadium ontdekt worden en kunnen er tijdig maatregelen genomen worden.