Lengte... wat is normaal?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sika

Lengte... wat is normaal?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-06 16:17

Ik heb even een schaduw account aangemaakt, na het lezen van dit topic weet je vast waarom....

Ik heb sinds korte een nieuwe vriend, en ik zit ergens een beetje mee.
In het verleden heb ik meerdere vriendjes gehad en ik dacht wel zo ongeveer te weten wat
een normale lengte van een penis is... (ja ja lachen jullie maar!! Knipoog )

Maar de jongen waar ik nu mee ga die heeft echt een heel kleintje! Bloos
Ik vind het zelfs zeer onaantrekkelijk om naar te kijken!
Als hij slap is ie zo klein, dan denk je echt dat word nooit meer wat!
En veel word het ook niet...

Ze zeggen wel is dat de maat niet uitmaakt maar ik vind dat niet helemaal waar.
Ik vind de sex echt een stuk minder lekker....
Wat moet ik daar nou mee????

Moet ik het uitmaken omdat hij een klein piemeltje heeft? Ach gut

Marja1988

Re: Lengte... wat is normaal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 16:19

als je het zou willen uitmaken omdat ie zo´n kleine piemel heeft vraag ik me af of hij jou wel waard is.

Een relatie draait niet alleen om seks

(oke ik ga ervan uit dat je dit zelf ook wel weet maar wou toch even mijn eerste gedachte neerzetten)

Arrabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 16:23

Nagelbijten / Gniffelen (sika is niet helemaal goed Gestoord hahahahaha)

nathe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 16:24

De penis in rust zou een gemiddelde lengte van 8 à 10 cm hebben, waarbij sommige bronnen het houden op een gemiddelde van 7 à 11 cm. Wat de penis in erectie betreft, deze zou gemiddeld een lengte hebben tussen 12 en 18 cm (van 10 tot 20 cm indien men wat breder kijkt). Het gemiddelde zou in Frankrijk meerbepaald rond 15 cm schommelen.

helpt dit?

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 16:39

Ik vind dit ook echt geen reden om het uit te maken. Als je echt gek op hem bent dan verzinnen jullie vast wel iets om de sex voor jullie allebei wel lekker te maken.

forgood

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 18:54

Een relatie is toch niet alleen gebasseerd op sex?
Er zijn toch ook andere dingen in een relatie.
Ik zou het in ieder geval niet uit maken omdat hij toevallig een kleinere heeft.
En net zoals Mieke_Lotte zegt jullie kunnen dan best wel wat verzinnen om de sex voor jullie allebei wel lekker te maken.
Vind een kleinere penis een beetje een rare reden om het met iemand uit maken, als jullie relatie voor de rest wel leuk en in orde is.

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 19:07

sorry maar ik zal dan wel erg lomp zijn, als de sex er door minder is dan kan de relatie hier zéker op stuk lopen Ja
iig mijn relatie toch wel!
maar ik heb ook exén met een kleintje gehad, alleen was de sex erdoor echt niet minder goed dus vond t geen probleem
zelfs eentje die slap de gemiddelde 8 a 10 cm zeke rniet haalde, denk 6 cm ofzo als ie slap was, maar als ie stijf was dan was je erg verbaasd hoeveel zo'n klein ding kon groeien Bloos!

maarja in het geva van de TS is ie slap erg klein maar stijf is t ook niet veel...als de sex hierdoor echt minder lekker is(probeer ff meerdere standjes, kan enorm schelen Knipoog ) en het voor irritatie en problemen gaat zorgen dan is het imo niet ondenkbaar dat de relatie hier op stuk loopt

tuurlijk is een relatie meer dan alleen sex, maar als he tin bed niet klikt krijg je vanzelf irritatie en daardoor op andere vlakken ook irritatie's en dus een relatie die niet lekker loopt.

en voor iedereen is het anders ik ken mensen met een relatie die aan 1 of 2x per week sex genoeg hebben, kan ik me niet voorstellen!
en zo kunnen mensen zich niet voorstellen dat de TS haar vriend dumpt ivm minder lekkere sex door een kleintje, ik kan me daar wel iets bij voorstellen
maar ook iemand met wel een normaal formaat kan de sex dusdanig slcht bij zijn dat een relatie er op stuk loopt, hoeft dus niet aan t formaat te liggen, maar ligt aan wat ie er mee doet!

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 20:20

Ooit las ik hier op bokt de uitspraak 'goede seks is 10% van een relatie, slechte seks is 90% van een relatie'.
En ergens zie ik daar wel wat in hoor, zolang alles goed gaat denk je er weinig over na, maar als het tegenvalt des te meer...

Als je denkt dat ie nu weinig heeft trouwens, hou er een ijsklontje tegen, dan lijkt het daarna weer heel wat Haha!

Borivage

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-06 23:04

Ik heb een vriend gehad met inderdaad minimale lengte en een met maximale lengte. En eerlijk gezegd..... liever kleiner dan groot hoor. En sex gaat niet alleen om de daad zelf maar ook alles er omheen en dat alles er omheen is vaker fijner dan het doen van..... Ik genoot meer van die met minder dan die met meer omdat we beiden meer op moesten letten dat hij me geen zeer deed en das nie prettig..... het moet lekker ontspannen gaan en af een toe een grapje .....niet te serieus nadenken erover.

Brownie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-06 23:08

volgens mij ben jij heel erg perfectionisties of hoe je dat schrijft ..Tong uitsteken ga bij jezelf na of je van hem houd of niet.. als je echt van hem houd maakt hetje niet uit dat hij een kleine penis heeft .. !!!

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 11:48

Sex is voor een goede relatie zeker wel belangrijk. Ik vraag me alleen af of een kleine penis hier een negatieve invloed op heeft. Op de sex dus Knipoog

Als je echt helemaal weg bent van iemand, dan vind je ook de minder mooie delen van zijn of haar lichaam beeldschoon. Liefde maakt immers blind Knipoog Toch kan ik me voorstellen dat je in het prille begin van een relatie nog op zoiets onnozels af kan knappen! Tong uitsteken

Ga bij jezelf na of je deze persoon nog wel leuk genoeg vindt. Dat ligt dan niet aan de penis, nee door die penis ben je er dan achter gekomen dat je gevoelens toch niet voor een 100% de juiste zijn Knipoog Maar hoe je daarachter gekomen bent, hoef je dan natuurlijk niet tegen hem te vertellen Haha!

Mijn motto over piemels is: Grootte maakt niet uit, het gaat erom hoe hij hem gebruikt!
Laatst bijgewerkt door SophievdV op 25-06-06 11:49, in het totaal 1 keer bewerkt

KeeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 11:48

Houd je van die jongen?

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 12:59

Excuse me ? Size DOES matter! En daarnaast ook hoe je hem gebruikt.

"De Ontsnapping" gelezen van Heleen van Rooyen ??? Nou dan !

Maar goed, heb een man gehad met een uitstekend "apparaat", maar al het bijwerk er om heen stelde weinig tot niets voor, dan heb je er ook helemaal niets aan (dan doet het dus alleen zeer). Heb ook een gozer gehad met en een prima apparaat en die daarnaast ook het hele arsenaal trucen in zich had en uit de kast trok: kijk, daar heb je wat aan, dan wordt het gezellig. En dat kan iedereen...

Maar kan me goed voorstellen dat je er mee zit. Kijk een grote neus ZIE je in de kroeg meteen...

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 13:09

@Ilzas: Dan hebben wij toch verschillende ervaringen ermee denk ik zo Haha! Ik ga hier niet vertellen wat de mijne zijn, maar wel dat ik uit mijn ervaringen de conclusie heb kunnen trekken, dat het dus echt niet uitmaakt Knipoog Het is wel van uiterst belang HOE de man in kwestie zijn apparaat gebruikt. Met een juist gebruik, kom je een heel end Tong uitsteken

Dan heb ik het wel over gezonde mannen, dus geen micropenissen of andere afwijkingen Knipoog

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 13:10

zo gedetailleerd was ik toch niet ???

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 13:17

Nou ja, jij komt tot een ander eindoordeel dan ik. Daar leid ik van af dat jij wellicht andere ervaringen ermee hebt Knipoog

Je was idd niet zo gedetailleerd, heb ik dat gezegd dan? Volgens mij niet... Lachen

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 13:36

Kennelijk voelde ik me aangesproken...
(laat maar, daar gaat het topic niet over...)

Nou ja, the bottom line waar we het dus allebei over eens waren, was dat het dus het meest uitmaakt wat ie er mee doet, niet hoe groot ie is.

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 14:14

@Ilzas: Juist! *LOL*

@TS: gebruikt ie em ook beroerd?

Sika

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-06 11:26

Nee hij gebruikt hem niet beroerd, zeker niet, hij doet erg zijn best en het is ook wel lekker maar toch een stuk minder dan met mijn ex die duidelijk groter geschapen is.
Ik denk dat ik er gewoon aan moet wennen...

Ik heb zolang een relatie gehad met een man die een behoorlijke had en dan schrik je even als he erachter komt dat die dingen ook flink kleiner gemaakt worden... Bloos!

Nou moet ik wel eerlijk bekennen dat een hele grote ook niet altijd prettig is, met bepaalde standje doet het echt zeer omdat die gewoon tegen je baarmoedermond aan stoot.
Dat is ook geen pretje...

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 11:36

Lengte... tja ook ik heb daar wel es over zitten denken, mn ex had een enorme lengte (lees 22 cm)
Ik dacht dat ik het wel goed vond, maar toen ik mn huidige vriend leerde kennen, bleek toch dat groot echt niet alles is!
Tis even wennen, maar je kunt de seks zo goed of slecht maken als je zelf wilt!

Mn vriend zn penis stelt in ruste ook nix voor, die 11 cm haalt ie nooit!!
Hij zegt ook je hebt 2 verschillende soorten penissen: de bloed en de vlees penis
De bloed penis wordt gewoon 10x groter dan die in ruste is, de vlees penis is in rust groot, maar groeit in erectie minder.
En volgens mij heeft ie daar wel gelijk in Tong uitsteken

Jamyloveu

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 12:15

Ehh, ik zou het eerlijk gezegt nogal dom vinden als je het daarom uitmaakt! En wat de sex betreft, het is mínder lekker dus het is toch nog steeds fijn?
En bovendien, als je het uitmaakt en hij wilt de reden weten, dan moet je hem vertellen dat z'n penis te klein is.. Dat lijkt me zowieso al niet prettig..

ikisik

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 12:39

Een wattenstaafje kriebelt toch ook meer dan een zuurstok?

Sika

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-06 12:56

Hahahahaha Nagelbijten / Gniffelen

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 14:04

james100 schreef:
Een wattenstaafje kriebelt toch ook meer dan een zuurstok?

das wel een erg eh...Vreemde vergelijking Haha!
Ik vind het trouwens erg grof dat je het uit wil maken om zijn penis...Jij zou het toch ook niet leuk vinden als je vriend het uit maakte omdat je borsten te klein zijn? Scheve mond

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 14:20

Jij zou toch ook niet blij zijn als hij het uit zou maken omdat je bijvoorbeeld kleine borsten hebt?
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weert..