hoe bevalt jullie de zelfbruinende bodylotion?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hollybolly

hoe bevalt jullie de zelfbruinende bodylotion?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-06 22:44

heb pas een fles nivea summer.... gekocht... en zelfbruinende lotion.

een kennis van mij zei dat ze er allemaal rare strepen van kreeg.
ik heb het net 1 keer opgesmeerd, zie er natuurlijk nog niks van.... ben benieuwd of je echt resultaat zult zien na vijf dagen.. Knipoog

mirror666

Re: hoe bevalt jullie de zelfbruinende bodylotion?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-06 23:24

ik heb de dove, werkt super, kreeg complimentjes over mijn bruine benen *(terwijl ik nog niet in de zon was geweest Cool )*
Was alleen vergeten mijn handen te wassen erna, dus die waren een beetje erg oranje Clown Je ziet het (bij de dove iig) wel, maar duurt eventjes Lachen

Mariek1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 07:17

Vind het spul VERSCHRIKKELIJK! Vind dat je benen erna zo vies plakken, getver!

En die strepen ja die had ik ook, maar is puur kwestie van gelijkmatiger verdelen...

Hollybolly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-06 08:53

de lotion trekt gewoon in je huid, na enkele minuten zijn ze mooi glad en zacht. bij mij tenminste. Ja die strepen vond ik ook maar raar bij een kennis van me, ik blijf net zolang wrijven, tot er niks meer van te zien is.

Jenny_Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 08:57

ik find het onsin wand je gegt als je en betje snel alerging regergert allemaal van roje stipjes op je licham Schijnheilig

Vladeli

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 09:13

Jenny_Moon schreef:
ik find het onsin wand je gegt als je en betje snel alerging regergert allemaal van roje stipjes op je licham Schijnheilig

Kun je misschien gewone nederlandse woorden schrijven? want dat is niet echt te lezen... Knipoog

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 09:28

Ik heb Dove en kreeg er een mooi egaal kleurtje van. Het nadeel vind ik wel dat je het bij moet blijven werken want toen ik het liet slijten liep ik erbij als giraffe.

Ludora

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 09:33

Vraagje, wat als je dan in de zon gaat met dat spul op je benen, hoe verkleur je dan ??

Hollybolly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-06 09:33

dus je moet echt dagelijks insmeren zeg maar. Tong uitsteken ik heb hier een zwembad in de tuin en daar zit chloor in dus ik zal het er dan wel weer afbleken vrees ik.
op die vraag wil ik ook wel antwoord ludora Knipoog

Vanessa24

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 09:40

Ook ik heb Dove en ik vind het een uitkomst! Ik heb echt melkflessen en nu kan ik zelfs in een bikini rondlopen zonder dat iedereen gelijk verplicht is om een zonnebril te dragen.
Ik vind het alleen lastig om het goed gelijkmatig te verdelen, sommige plekken zitten dikker in het spul als andere plekken, en helaas dat zie je dan wel.
Op de 2e dag zag ik echt dat ik iets verkleurd was en op de 3e dag had ik echt bruine benen (voor mij doen).
Helaas ben ik al een aantal weken vergeten om het te gebruiken, dus heb ik weer melkflessen Haha!

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 09:42

Ik deed het zelf eerst drie dagen op rij en daarna om de drie dagen bijwerken (tot ik geen zin meer had) maar ja, die huidcellen komen er ook weer af natuurlijk dus je moet wel bijwerken. Ik deed dat op een gegeven moment niet meer, en kon toen onder de douche beetje bij beetje de huid eraf pulken, alsof ik vervelde. Dus ik had toen overal witte plekken en dan zien je bruine plekken er dus uit alsof je je niet goed gewassen hebt *so ashamed*

Chloor zou geen effect moeten hebben, dat is in een eerder topic al eens besproken en daar had niemand last van.
In de zon kleur je, net als wanneer je je benen met gewone bodylotion insmeert, harder dan normaal omdat de zon reflecteert op de olie erin.
Zo is het tenminste in dat topic toen verteld.

Ludora

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 09:47

Oke dan, alleen dat vervellen en witte plekken krijgen is natuurlijk niet zo charming Haha!

Vanessa24

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 09:47

De eerste 3 dagen heb ik me ook netjes ingesmeert, maar ja het bij werken he? Haha! Daar ben ik niet zo'n ster in.
Maar als het mooie weer er weer aankomt en ik ga weer na het strand, dan zal ik de fles zeker weer te voorschijn halen.

Hollybolly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-06 09:56

inderdaad, ik ben ook niet zo weg van dat vervellen en witte plekken, maarja ik blijf het wel heel de zomer gebruiken want ik heb nu die fles gekocht

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 09:58

Ik vind het superspul. Je wordt er niet écht bruin van, maar je bent gewoon het hele witte kwijt! En als je een beetje goed uitsmeert heb je van strepen echt geen last hoor.

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 10:05

Goed!
Kreeg na drie dagen al opmerkingen; goh wat ben je lekker bruin!
En niet overdreven bruin, nee, lekker subtiel. Lachen

odetteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 10:13

Ik heb toennet maar eens de bruin-zonder-zon notenmelk van de kruidvat op gesmeerd. Hij ruikt iig erg lekker, over of het goed werkt breng ik later verslag uit.

Hollybolly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-06 10:15

oke we wachtenook op jouw verslag odetteke Tong uitsteken mijn verslag komt ook nog. haha.

Yell

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 10:38

Vladeli schreef:
Jenny_Moon schreef:

Kun je misschien gewone nederlandse woorden schrijven? want dat is niet echt te lezen... Knipoog

misschien dyslexie??????

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 10:45

ik heb het spul ook, bruin wordt je er zeker van, maar ik heb altijd lichtelijk ruzie met het gelijkmatig verdelen, dus stel je maar eens voor hoe ik er bij loopt, laatst had ik dat spul erop gesmeerd, maar aan een arm was ik gewoon een stuk vergeten (niet helemaal rond gesmeerd), nou dat zag me toch ff charmant uit moet ik zeggen, we hebben er hard om gelachen. Gelukkig zijn mijn armen nu van de zon al vrij bruin, en tsja mijn benen smeer ik dan toch maar ff in Tong uitsteken

xx_Merle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 10:58

ik heb ook die van nivea gehad! het helpt zeker.. je wordt echt wel bruin ervan maaaaaar ik kreeg echt ongelooflijk veel strepen enzo zag er niet uit !!! leek echt alsof ik een huidziekte had ozfo hahaha duss ik gebruik het niet meer... xxx

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 11:12

tvp
Lachen

Vanessa24

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 11:26

Yvonniej schreef:
[[quote="Jenny_Moon"]

[/quote]
misschien dyslexie??????
[/quote]

Ook dan kun je ervoor zorgen dat het beter leesbaar is. Maar goed, daar gaat deze topic niet over..

2Morrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 22:19

ik vind het troep. Ik kreeg er allemaal vlekken van terwijl ik het toch echt goed had uitgesmeerd ,

Noor17

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 22:24

Heb ook dat spul van dove heb het alleen gebruikt toen het nog zo slecht weer was en het werkte perfect geen problemen met verdelen alleen kreeg ik er een beetje oranje handen van toen ik het niet meteen er afwaste. Gebruik het nu niet meer ben al paar keer in de zon geweest en al veel bruiner dan dat je ooit met dat spul word. Maar voor de winter is het echt een uitkomst.