Ik heb namelijk last van puistjes op mijn gezicht, en ik wil graag dat zo snel mogelijk foetsie zijn!

Liefs,
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ierepier schreef:Veel water, fruit en groente dagelijks nemen.
Werkt het allerbeste.
)
LieveLotje schreef:Elke ochtend & avond reinig ik mijn gezicht met een reinigingsgel van Auriège en 's ochtends doe ik na de reiningingsgel een laagje dagcrème van 't zelfde merk op.
Daarbij probeer ik toch wel regelmatig naar mijn waterflesje te grijpen.
)Ik hoor van meedere mensen die dus de reinigingsmelk laten staan en dat het helpt.Ik zou het proberen als ik jou was.Succes! 
mandy101 schreef:ik verwijder altijd eerst goed mijn make-up
en was mijn gezicht 's ochtends en 's avonds.
Verder zo min mogelijk chocola eten.

sandrineP schreef:Sowieso ben ik geen voorstanden van cremes omdat ik geloof dat de huid zelf wel de capaciteit bezit zichzelf "goed" te houden. Als je je huid teveel verwent, wordt ie "lui". Schoonhouden is voldoende.
Nouks schreef:sandrineP schreef:Sowieso ben ik geen voorstanden van cremes omdat ik geloof dat de huid zelf wel de capaciteit bezit zichzelf "goed" te houden. Als je je huid teveel verwent, wordt ie "lui". Schoonhouden is voldoende.
Tsja, de mijne krijgt wel ongeveer om de dag een laagje vitamine E-crème, heb wel het idee dat mijn huid dit echt nodig heeft. Ik ben ook niet zo'n smeerdert, ben ermee begonnen omdat met mijn huid niets meer te beginnen was. Altijd schraal, puisterig, schilferig... Schoonhouden met wat voor iets dan ook ging niet wegens allergieën, alleen water droogde mijn huid verschrikkelijk uit. Toen op aanraden van verschillende mensen vitamine E-crème gaan gebruiken (alleen dagcrème trouwens) en ik moet zeggen dat ik daar ook wel tevreden over ben. Voedt het allemaal net wat meer. Heb ook niet het idee dat het direct slechter wordt wanneer ik de crème eens een paar dagen niet gebruik.
sandrineP schreef:
Ik volg je topic dus als je nog vragen hebt, lees ik het wel...
Dus meestal gebruik ik nu een tonic. En probeer zo weinig mogelijk make up te gebruiken en 2x per week scrubben.