Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anna-Jelly schreef:Ik wil dat hele onderzoek niet. Denk dat ik mijn zwangerschap dan heeeel anders ga ervaren. Het is allemaal wel heel leuk en aardig. Maar ook een kindje met het syndroom van Down of wat dan ook is MIJN kindje.
knightloekie schreef:Kitty die eerste test (nekplooimeting) heb ik ook niet gedaan. Klopt helemaal wat je zegt.. Je hebt een kans van 1 op ... Lekker gevoel als dat 1 op 200 is dan zit je in een "verhoogd risico" maar dan is de kans nog heel klein dat het zo zou zijn en maak je jezelf onnodig gek de rest van de zwangerschap.
De screenings echo heb ik wel laten doen. Ze kijken echt alles na.
Of er een open ruggetje te zien is (dat is ook al veel eerder te zien).. alle hartklepjes werken, of er 4 kamers te zien zijn in het hart.. een hazenlipje, klompvoetjes, of de blaas werkt, of de kleine hersens etc aanwezig zijn. Noem maar op..
knightloekie schreef:wat ik had gedaan als er iets mis was op de echo.... daar kan ik geen antwoord op geven. Daar zou ik ook pas over nadenken als het zo zou zijn.. dus ik zou het nu echt niet weten... gelukkig maar !
daantjuhhh schreef:Mijn broertje had ook een syndroom die al eerder had opgemerkt kunnen worden.
Hartafwijking hoord bij zijn syndroom net zoals nog meer dingen.
Maar hij heeft het Charge syndroom!
horselover20 schreef:-als het een afwijking heeft bijvoorbeeld down blijft het nog steeds je eigen vlees en bloed en van die kindjes kan je ook superveel houden...
LDRD schreef:Moedige keuze hoor Nickyu......