thanks
                                                         Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik weet niet of dat ook voor je gezicht helpt 

maar de astruc heb ik geprobeerd (internet) maar die werkte niet 

Ik heb het gewoon met een schuursponsje weggekregen, beetje pijnlijk maar je moet dr wat voor over hebben..                                                         Lenneke_ schreef:Misschien nagellakremover. Niet zo goed voor je huid, maar het helpt vaak wel goed om vlekken mee weg te krijgen

ik ben radeloos...  
                                                         Echwel schreef:Een beetje haarverf op een watje doen, dit verdunt de andere verf en lost het op.
Daarna gelijk afspoelen met water.
Dus verf haal je met verf weg...

scrubben kan ik nu absoluut niet meer doen vanwege me huid, maar bedankt                                                         
 Alleen niet zo prettig voor je hoofdhuid.                                                         
WildWings schreef:Ik gebruik nagellakremover.. dat goedje verwijderd allesAlleen niet zo prettig voor je hoofdhuid.
 jaa het verwijderd je huid ook 
 tenminste zo voelt het.. 
                                                         Lenneke_ schreef:Misschien nagellakremover. Niet zo goed voor je huid, maar het helpt vaak wel goed om vlekken mee weg te krijgen
marleen_usar schreef:schuurpapier?

PrinCessRomy schreef:t is juist alleen voor me gezicht, in me haar laat ik het liever zittenmaar de astruc heb ik geprobeerd (internet) maar die werkte niet