Ontharingscreme???

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

frenneker

Ontharingscreme???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-06 09:03

Wie heeft er goede ervaringen met ontharingscreme??? Verwijderen die de haartjes met wortel en al?
Ik zoek namelijk een alternatief voor scheren/epileren voor mijn bikinielijn....... Van scheren krijg ik na een aantal dagen ontzettende jeuk en voor epileren ben ik te kleinzerig

Ben benieuwd! Graag ook het merk erbij zetten bij goede ervaringen want dan ga ik het straks meteen proberen!

Bedankt alvast

none

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 17:57

Ik heb wel eens een creme van feet gebruikt.
Ook maar 1 keer maar ik vond het geen groot succes. Eigenlijk ook het ide dat je met een chemisch goedje je huid besmeerd die je haartjes oplost, nee doe mij maar gewoon een scheermesje

Die creme die ik heb gebruikt nam ook niet alle haren mee, en het bleef ook niet langer dan 1,5 week weg.
Maar het was al een iets oudere creme (nog lang niet over de datum) dus dat kan het ook zijn geweest.

Liselot11

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 19:33

Altijd lastig, dat ontharen bij de bikinilijn. Ik scheer het altijd, soms eens ontharingscreme, daar worden de haartjes wat zachter van. Wanneer komt er eens een pijnloze wonderoplossing?!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 19:37

Liselot11 schreef:
Wanneer komt er eens een pijnloze wonderoplossing?!

Als je dat weet, pb me dan

Ik heb ook wel eens van Veet gebruikt, maar daar gaan nog geen 10 % haartjes mee weg, ze worden wel heel donker en gaan er vies uitzien, maar weggaan, nee hoor.. Ben nog steeds op zoek naar wat anders [pijnloos] want met scheren krijg ik ook van die rot irritaties..

MRIIIS

Re: Ontharingscreme???

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 19:39

Ontharingscreme moet je echt niet gebruiken. De haartjes komen alleen maar meer en harder terug. Het beste is een epileerapparaat (gebruiken ik en m'n mama ). In het begin doet het even pijn, maar je went er wel snel aan.

Succes!

frenneker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-06 22:27

RakkerTwanko schreef:
maar je went er wel snel aan.

Succes!

Echt???? Went dat?

Oamaru

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 16:16

ja, de zenuwen (superkleine) raken beschadigt de eerste en de tweede keer. Ze functioneren dan minder goed, dus zenden ze minder signalen naar de hersenen, dus voel je minder pijn!

Af en toe vertelt de lerares biologie wel is wat nuttigs

miilou_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 16:28

mijn moeder heeft net ontharingscreme voor haarzelf gekocht, ik wou ook een proberen, maar ik denk dat ik haar maar eerst laat nu ik dit lees! ik denk dat ik maar scheermesjes ga halen

Spetterlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 16:31

Ik heb het wel eens van Kruidvat gebruikt, maar wat een waardeloze troep is dat zeg..

Sylvia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 16:33

Ontharingscrème doet hetzelfde als scheren: de haartjes aan de oppervlakte verwijderen.

Als je echt tot op de wortel wilt verwijderen zit je al snel bij harsen en epileren.

Overigens vind ik harsen best fijn, ik moet er wel bijzeggen dat ik 't laat doen. Zelf durf ik 't niet Maar het tintelt allemaal zo lekker als het klaar is

Ilsje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 16:36

:p ik ga dat spul halen, ik wil het welles zien. en voordat ik op vakantie gaa... ga ik harsen kwil toch allemaal is proberen

robincera

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 16:40

Spetterlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 17:06

paOlien schreef:
Liselot11 schreef:
Wanneer komt er eens een pijnloze wonderoplossing?!

Als je dat weet, pb me dan

Ja en stuur het dan ook meteen naar mij door

theelichtje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 17:15

Ik heb ook ontharingscreme van veet speciaal voor de bikinilijn en die werkt bij mij heel goed !

Do0w

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 20:46

RakkerTwanko schreef:
Ontharingscreme moet je echt niet gebruiken. De haartjes komen alleen maar meer en harder terug. Het beste is een epileerapparaat (gebruiken ik en m'n mama Bloos ). In het begin doet het even pijn, maar je went er wel snel aan.

Succes!

Welke epilator gebruik jij dan? Er is zoveel keus namelijk, een gewoon dingetje van 35 euro of een of ander ding met massage dat de zenuwen verdoofd enz. voor 80 euro ofzo Tong uitsteken

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 19:17

hmm
k heb net dat van veet gekocht met zon mes loos 'mesje' erbij.... ben benieuwd maar eventjes proberen, mensen al ervaring mee?
zon epileer aparaat durf ik niet aan hoor Bloos

hoe gaat dat eigenlijks in zn werk.
en mensen ervaring met intiution ofzo? Bloos

Jamyloveu

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 19:24

Ontharings creme mag je volgens mij ook alleen op je benen gebruiken..

Gimli_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 20:19

Jamyloveu schreef:
Ontharings creme mag je volgens mij ook alleen op je benen gebruiken..

Nee hoor, is er ook speciaal voor bikinilijn. Lachen

Ik heb geprobeerd te epileren, maar kreeg niet alle haartjes te pakken. Scheve mond
En met een pincet, daar heb ik het geduld niet voor.
Ik ga morgen een pot wax halen, proberen we dat maar eens. Duivel

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 00:23

ik heb zo straks die veet ontharingscreme gebruikt met zon 'lepeltje' waar je het mee af moet halen (onhandig ding Clown )

Maar het viel me nog mee, 1e keer bleven er wel wat haartjes zitten op me ene been (had niet genoeg opgesmeerd ofzo) en bij mijn andere waren ze wel in een keer weg...

dat je moet laten inwerken is wel lastig als je ondertussen verder wil douche Clown

maargoed, tot nu toe ben ik dus nog tevreden over,
behalve dat het zo stinkt....... bah Misselijk

Luuz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 10:54

Heb net mousse van de etos gehaald, even een stukje been geprobeerd, maar lang niet alles was weg! Miss omdat ik het minimaal had laten intrekken?

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 12:06

dat van veet moest tussen de 3 en 6 min, ik heb het zo 4 a 5 min in laten trekken en was super weg!

Ideaal Lachen

Chris_Fire

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 17:44

Kan je die van veet ook gebruiken bij je oksels (zal wel niet) Want ik heb daar een hele leuke moedervlek zitten en daaroverheen scheren is niet fijn en volgens mij ook niet goed Tong uitsteken
Dus ik moet er nu steeds omheen maar dan gaan lang niet alle haartjes weg..

Yell

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 17:50

RakkerTwanko schreef:
Ontharingscreme moet je echt niet gebruiken. De haartjes komen alleen maar meer en harder terug. Het beste is een epileerapparaat (gebruiken ik en m'n mama Bloos ). In het begin doet het even pijn, maar je went er wel snel aan.

Succes!

eens..

die creme stinkt en is een kliederboel, en je kunt de volgende dag weer overnieuw

Sharifa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 18:16

paOlien schreef:
Liselot11 schreef:
Wanneer komt er eens een pijnloze wonderoplossing?! Haha!

Als je dat weet, pb me dan Sigaar

Ik heb ook wel eens van Veet gebruikt, maar daar gaan nog geen 10 % haartjes mee weg, ze worden wel heel donker en gaan er vies uitzien, maar weggaan, nee hoor.. Ben nog steeds op zoek naar wat anders [pijnloos] want met scheren krijg ik ook van die rot irritaties.. Sigaar

Ik had ook Van Veet gebruikt, maar dat heplt voor geen meter, Ik scheer ook, maar dat groeit ook weer zo snel aan enzo, en ik krijs irritaties ervan.

wendely

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 20:29

Aaah met zo'n epileerapparaat is echt een marteling. Heb het nu 3 keer gedaan maar nee bedankt! Ten eerste gaan lang niet alle haren weg blijft mijn huid een week rood en geirriteerd en schreeuw ik het hele dorp bij elkaar als ik dat doe Haha! Een regelrechte ramp! En nee we hebben een heel goed epileerapparaat!

Ontharingscréme wil ik ook nog wel eens proberen en dan vooral voor de bikinilijn.. Bah scheren wat een ramp zeg..