Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vanessa24 schreef:Wat ik vooral hoor van mensen is dat zo'n product best kan helpen, maar ten eerste kost het gigantisch veel geld en ten tweede zodra je daar mee stopt, kom je ook direct weer aan.
Wat wel helpt, is je leefpatroon veranderen, let op met wat je eet, drink veel water en beweeg meer. Dat zou voldoende moeten zijn.
Tijd zul je moeten maken voor sport, mijn collega is nu bezig met het '21 punten' systeem. Dat betekend dat je 21 punten op een dag mag eten, op die manier kun je nog steeds alles blijven eten wat je maar wilt, maar je leert om betere keuzes te maken, waardoor je, je totale eetpatroon veranderd.
Vanessa24 schreef:Wat ik vooral hoor van mensen is dat zo'n product best kan helpen, maar ten eerste kost het gigantisch veel geld en ten tweede zodra je daar mee stopt, kom je ook direct weer aan.
Wat wel helpt, is je leefpatroon veranderen, let op met wat je eet, drink veel water en beweeg meer. Dat zou voldoende moeten zijn.
Tijd zul je moeten maken voor sport, mijn collega is nu bezig met het '21 punten' systeem. Dat betekend dat je 21 punten op een dag mag eten, op die manier kun je nog steeds alles blijven eten wat je maar wilt, maar je leert om betere keuzes te maken, waardoor je, je totale eetpatroon veranderd.
ninja2 schreef:Vanessa24 schreef:Wat ik vooral hoor van mensen is dat zo'n product best kan helpen, maar ten eerste kost het gigantisch veel geld en ten tweede zodra je daar mee stopt, kom je ook direct weer aan.
Door dat 21 punten systeem ken ik al 2 mensen die er anorexia van hebben gekregen.
Die zijn kompleet doorgedraait daar door.
En het erge is dat ze ook nog kinderen hebben.
Het zijn hun vader en moeder die anorexia hebben.
En een andere vriendin van mij heeft het ook een tijdje gedaan en is nu zwaarder dan eerst.
Je moet het eigenlijk je hele leven blijven doen want als je ermee stopt krijg je weer meer calorieen binnen en wordt je gewoon weer zwaarder hoor.
JessyHorse schreef:Ik probeer ook al maanden af tevallen. Ik sport 4x in de week. Snoep nooit en heb recepten van het voedingscentrum waar heel weinig calorieen in zitten. Ik val dus niks af.
Ophelia schreef:Mss kun je je behoefte naar zoetigheid oplossen door extra chroom te gaan slikken? Dat schijnt heel goed te helpen daartegen..
gekkielee schreef:Ophelia schreef:Mss kun je je behoefte naar zoetigheid oplossen door extra chroom te gaan slikken? Dat schijnt heel goed te helpen daartegen..
chroom???
frieske schreef:weet je wat echt helpt??
HEEL veel fruit eten!! echt waar..eet het maar eens een aantal dagen onbeperkt!!