hoi lucienne, je moet uierzalf erop smeren.Want uierzalf trekt de huid niet in.Je huid staat nu mega strak vanwege die verbranding.Uierzalf zorgt ervoor dat je huid soepel blijft omdat het bagger vet is.Het werkt opzeker! succes ermee
nou lijkt me dat je aftersun juist wel kunt gebruiken hoor! en dat dat zeer doet...moet je maar eens goed voelen, dan voel je dat t verkoelt! maar dat ervaar je als pijn...dat is niet de parfum! naja echte huismiddeltjes heb ik verder ook ni, ik smeer dr altijd hydraterende creme op, voor vocht.
ik ben 1 keer verbrand in Spanje en ik had de blaren erop,mijn schouders,staan.Toen mocht ik absoluut geen aftersun erop doen van de campingarts.Gewoon ordinere uierzalf.Normaal wordt ik poepie bruin,want ben half indisch.Ik ga dus nu zonder iets de zon in en heb nergens last van.
Mijn opa zegt altijd dat je dan een zo heet mogelijke douche moet nemen.. Geen idee waarom, maar bij mij helpt het wel een heel stuk! Het trekt minder is het doet geen zeer meer.. (wel met koud water daarna nog een keer spoelen)
ik ben nu ook net een kreeft.. 1 voordeel: wat nu rood is is zo bruin! ik doe verder een koud-lauw bad nemen en goed scrobben, dan nog even afdouchen en lekker smeren met die aftersun!
ik ben ook verbrand!! :S dat is nogal vervelend!! ik ben nu erg aan het vervellen op me schouders alleen de pijn is al een beetje weg.. gelukkig maar (A) -- dOeii