Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Liedje schreef:Nou, ik heb een keer spul van de kapper in mijn haren gehad wat echt niet goed was hoorWat natuurlijk niet betekent dat al het spul slecht is, maar ik heb er niet zo goede ervaringen mee ...
HannaBel schreef:Liedje schreef:Nou, ik heb een keer spul van de kapper in mijn haren gehad wat echt niet goed was hoorWat natuurlijk niet betekent dat al het spul slecht is, maar ik heb er niet zo goede ervaringen mee ...
dan heb je warschijnlijk het verkeerde gehad.. of je hebt het maar 1 of 2 keer gebruikt.. ho vaker je het gebruikt, hoe beter de kwaliteit van je haar wordt.. na een paar x kanje er niet goed genoeg over oordelen...
emmaatjuh schreef:Mijn haar:
Oplossing:
laten stijlen met stijling creme, NIET met een stijltang, nu heb ik echt mooi glad golvend haar.
elke dag was Babyolie erin.
HannaBel schreef:iedereen heeft het er hier over wat voor stijlingsproducten je moet gebruiken, maar mooi en gezond haar begint natuurlijk bij de verzorging (ik kan het weten, ben kapster)
ik weet niet wat voor verzorgingsproducten je gebruikt, maar als je echt goed verzorgd haar wil zou ik je aanraden om eens langs een kapsalon te gaan en een diagnose van je haar te laten maken.. producten uit de winkel zijn goedkopen maar met bijvoorbeeld shampoo heb je er veel meer van nodig als dat van de kapper. spullen van de kapper zijn veel geconsentreerder...
de shampoo van de winkel bevat meerendeels zeep wat het haar juist uitdroogd.. shampoo van de kapper bevat veel meer verzorgende ingredienten.. en je hebt er de helft minder van nodig, dus je doet er 2x zo lang mee, wat dus betekend dat het in verhouding niet eens zo veel scheeld in prijs..
creme spoeling van de winkel is dus ook veel minder geconsentreerd en verzorgend.. het legt een soort film laagje om je haar waardoor de oppervlakte glad aanvoelt, maar dat is dus voornamelijk de buitenkant..
conditioner uit de kapsalon is veel verzorgender..
hoop dat je wat aan mijn verhaal hebt..
voordat ik aan de opleiding begon wou ik er ook niet aan omdat ik dacht dat het onzin was, maar toen ik het begon te gebruiken was ik overtuigd..
en als je er echt zo mee zit dat je haar zo is, heb je er denk ik ook wel ietsje meer geld voor over...
veel succes ermeej....
groetjes