Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Noukie schreef:Overigens, regelmaat en verse groente en fruit had ik wel, 2 stuks fruit en 200gram groente per dag, standaard
Urielle schreef:Ik vraag me af of de jongeren dan moe worden van stress en angst of juist gestressed en angstig worden van vermoeidheid. Als ik me niet fit voel en/of oververmoeid ben, denk ik veel irrationeler en reageer ik veel emotioneler op dingen waar ik anders mijn schouders over op haal.
Ik zie de oorzaak vooral in een verkeerde levensstijl: welk kind krijgt nog elke dag verse groente, net als de generaties voor ons? Welke kind kent nog echte regelmaat?
runningkawa schreef:Ik ben helaas ook al lang vermoeid
Maar altijd een vrolijke blij gup geweest.
Maar idd, als je van alles wilt, maar je lijf werkt niet mee, wordt je daar niet vrolijker van
En angst, is er idd zoveel om angstig over te zijn?
meer dan vroeger?
Stress wel, prestatie dwang.
runningkawa schreef:Maar psygisch ben je dan toch bang voor verschillende dingen?
Of zie ik dat verkeerd?
Verder ken ik niemand die het heeft, dus misschien kun/wil jij uitleggen wat het precies inhoud?
urselin schreef:Ik heb nog steeds angst met bellen naar vreemde mensen, ik hou er niet van om ergens alleen te zijn, waar ik de weg niet ken. En waarom?
Ik zou het niet weten, ik krijg altijd het gevoel dat ik dan voor schut ga staan en wat die mensen wel niet van mij moeten denken. In de realiteit is zo'n situatie veel minder erg/eng dan ik het ervaar.
urselin schreef:Ik heb nog steeds angst met bellen naar vreemde mensen, ik hou er niet van om ergens alleen te zijn, waar ik de weg niet ken. En waarom?
Ik zou het niet weten, ik krijg altijd het gevoel dat ik dan voor schut ga staan en wat die mensen wel niet van mij moeten denken. In de realiteit is zo'n situatie veel minder erg/eng dan ik het ervaar.
Urielle schreef:Ik vraag me af of de jongeren dan moe worden van stress en angst of juist gestressed en angstig worden van vermoeidheid. Als ik me niet fit voel en/of oververmoeid ben, denk ik veel irrationeler en reageer ik veel emotioneler op dingen waar ik anders mijn schouders over op haal.
Ik zie de oorzaak vooral in een verkeerde levensstijl: welk kind krijgt nog elke dag verse groente, net als de generaties voor ons? Welke kind kent nog echte regelmaat?
Urielle schreef:urselin schreef:Ik heb nog steeds angst met bellen naar vreemde mensen, ik hou er niet van om ergens alleen te zijn, waar ik de weg niet ken. En waarom?
Dat heb ik ook, laat altijd mijn vriend bellen naar vreemden en indien mogelijk laat ik die ook meegaan naar 'nieuwe locaties'. Ik hou ook liever mijn plas op dan dat ik in een vreemd cafe de wc ga zoeken, maar ik zie dat dus echt niet als 'angststoornis'. Volgens mij is dat een hele normale reactie die de meeste mensen wel hebben.
Angststoornis zie ik meer in de zin van pleinvrees, smetvrees ed.