Een tijdje geleden ging ik maar weer eens aan de gang met Ontharingsspray. Het was de bedoeling dat ik een gezellig middagje aan het zwembad zou doorbrengen. Maar voor ik kon gaan, moest ik eerst mijn benen ontharen. Beetje ontharingsspray erop, je kent het. Normaal jeukt het wel. Maar dit keer, ik zat op de badkamervloer en stampte met mijn hakken op de tegels. Zo erg jeukte het gewoon! Niet normaal toch? Nou, op een aantal grote rode vlekken en nog wat jeuk na, toch maar naar het zwembad. Ik stap in het water, chloor natuurlijk. Maar dat deed me toch een potje pijn! En het begon op nieuw te jeuken. Eenmaal weer uit het water bleken mijn benen onder de bultjes en pijnlijke vervelende reacties te zitten! Hardstikke allergisch dus!
Dan maar weer over op de oude methode, scheren

Vind ik ontzettend vervelend, want meestal duurt het zo ontzettend lang, en mis ik de helft ook nog!
Nu is mijn vraag aan jullie:
Wat gebruiken jullie dat EN effectief, EN snel is! Het liefst ook nog zo lang mogelijk glad blijft. Een week, want binnenkort ga ik naar Rome

Voor onder mijn oksels gebruik ik gewoon een scheermes, ook voor even snel. Maar ik heb het idee dat ik het niet helemaal wegkrijg. Er blijft een grijze plek zitten. Waar ik niet zo van gecharmeerd ben. Dus ik diezelfde ontharingsspray natuurlijk ook op mijn oksels proberen, je bent immers niet overal even snel gevoelig. Maar ook daar, minder erg weliswaar. Maar het hielp dus niet.
Zelfde vraag hierbij

Groetjes, Janine