rondjes draaien in mijn bed!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jadeke

rondjes draaien in mijn bed!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-06 10:12

hoi,ik heb iets heel raar :als ik naar bed moet dan ga ik eerst op mijn buik liggen dan op mijn linkerzij dan op mijn rug en dan op mijn rechter zij en dat doe ik tot ik in slaap val.heeft iemand daar een oplossing voor?Want meestal ga ik dan slapen om 14:00 en dat vind ik niet leuk:(
Want als het dan school is dna ben ik helemaal niet uitgeslapen!

groetjes van Jadeke

Qimm

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 10:15

om 2 uur smiddags slapen, vind je gek dat het niet lukt

Zorg voor een vast patroon, probeer zo veel mogelijk op dezelfde tijd naar bed te gaan. Als je niet kan slapen, ga er dan uit en iets stoms doen, huiswerk, stof afnemen of iets anders wat je helemaal niet leuk vind, afwassen ofzo (je moeder ook weer blij) Doe dat een kwartier an ga weer naar bed, slaap je nog niet snel in, ga er weer uit en wat stoms doen. Dan wil je wel graag slapen
Ook liever niet te veel eten voor je gaat slapen, dat geeft energie.

(schijnt te helpen)

Cyntje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 10:17

Ik denk dat de TS eerder 2 uur snachts bedoelt...

Maar ja tis vervelend, ik heb echt slapeloze nachten en er pilletjes voor, maar dat draaien in bed is volkomen normaal hoor, ik doe het ook en ik ken meer mensen die in hun bed liggen tollen

Qimm

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 10:19

Ik was ook niet erg serieus, ik ging al uit van een typfout

gekkesies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 10:19

Inderdaad, ik lig ook geen minuut stil, en word altijd in de meest vreemde houdingen en doorgaans zonder kussen en dekbed wakker

Jadeke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-06 10:34

weet je wat ik soms ook doe:zoenen op mijn hoofdkussen zonder dat ik het weet en dan s'morgens is heel men hoofdkussen nat,nu zullen julie denken:"hoeweet je dat nou?" nou mijn mama zegt dta altijd.how...echt vervelend!!

Arrabel

Re: rondjes draaien in mijn bed!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 10:52

Ik denk dat je rondjes draaien in je bed niet het probleem is, dat doen zoveel mensen.
jij kan gewoon heel moelijk inslapen, dat is het probleem.

Een probleem wat trouwens heel makkelijk op te lossen is.
Als je een uur voordat je gaat slapen 2 tot 3 dragees van Valdispert Nacht ineemt slaap je makkerlijker in en word je uitgerust wakker.
Het helpt bij mij echt super!
Het is 100% plantaardig er zit dus geen chemise rotzooi in.

Afbeelding
http://www.vemedia.nl/valdispert.html#

Arrabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 11:02

Hier nog enkele tips....
(ik weet niet of ze werken)

-Een paar druppels lavendelolie op de polsen en/of de slapen wrijven. Is rustgevend. (lavendel is natuurlijk rustgevend maar of je er echt van in slaap valt.... dat weet ik niet)

-Tegen slapeloosheid: eet of drink voor het slapen een calciumhoudend levensmiddel zoals melk of kaas o.i.d.. Lees een saai boek, en vermijd een spannende film of drukke gesprekken. Loop een blokje om in de frisse lucht en doe aan ontspanningsoefeningen zoals yoga. Sluit de dag af door nog 1 keer de dag in gedachten door te nemen en zeg dan als er vervelende/spannende dingen in gedachten terug komen: stop. Probeer eens voor te nemen om als je in bed ligt juist niet te gaan slapen wedden dat je dan wel gauw slaapt.

-Slapeloosheid omdat je 1000 dingen in je hoofd hebt? Alles opschrijven en je bent "er van af". (1000 dingen aan je hoofd? dan ben je nog wel even aan het schrijven....)

-Als u onrustig bent en slecht in slaap komt, doe dan een paar druppeltjes etherische lavendelolie op uw kussensloop. (dit zou kunnen maar is absoluut geen wondermiddel)

-Als je niet in slaap kunt komen, 'slaap' je lichaam in slaap! Begin bij de voeten; laat deze in slaap vallen. Zeg gewoon tegen je voeten dat ze gaan slapen, zeg het vervolgens tegen je kuiten, je knieen, etc. Ga rustig naar boven, waarschijnlijk haal je je buik niet eens! (ontspannings oefeningen zijn altijd goed, wat ook kan helpen: ga stil in bed liggen en verbeeld je dat je in het matras helemaal wegzakt, dan word je zwaar en ontspannen en kan je de slaap makkelijker vatten, ook heb je ontspanningsoefeningen op cd, die helpen ook vaak erg goed)

-Probeer als je in bed ligt,je ogen zo lang mogelijk open te houden.Dit houd je niet lang vol, met als gevolg dat je snel in slaap valt. (???)

-Kom je niet in slaap? ga een liedje voor je zelf zingen. Als je niet kan zingen is het extra leuk want je gaat dan ook nog eens grinniken en terwijl je door lacht & zingt raakt je energie na een paar minuutjes al op en val je snel in slaap. Ook werkt om eerst lekker iets leuks te doen, beter niet tv kijken of computeren maar een boek of lekker praten met iemand. (hmmm, dit lijkt me niks..)

Qimm

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 11:04

Seks helpt ook goed, maar ik weet niet of dat op de ts van toepassing is, ik slaap dan als een blok zonder woelen

Arrabel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 11:07

Hahahaha, ze zit nog op school...
Dan denk ik niet dat ze in de gelegenheid is om de avond daarvoor even flink te seksen.

Qimm

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 11:09

nou ja, misschien self-service? Is ook uitputtend en ontspannend.

Maar nu maak ik er een vunzig topic van

ibikus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 11:10

Zoals het hierboven staat omschrijven lijkt het ook wel een dwangneurose?

Moet je natuurlijk ook weer niet te lang sexen Qimm, dan komt je alsnog nachtrust tekort

Arrabel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 11:11

Ik schat de TS rond de 13 a 14 jaar, ik weet niet of je dan al met dat soort tips kan aankomen....

Qimm

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 11:12

Arrabel schreef:
Ik schat de TS rond de 13 a 14 jaar, ik weet niet of je dan al met dat soort tips kan aankomen....

Ach de meeste mensen (meiden later dan jongens misschien) 'ontdekken' zichzelf rond een jaar of 11. Maar ik gooi ook maar een balletje op

Toch zonde dat er zo'n enorme taboe op rust.

Kitty84

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 11:15

Probeer eens zonnatura thee en dan de nachtrust variant.

Ik ken diverse mensen waarbij het erg goed helpt!

En misschien eens kijken of je kussen en matras nog goed zijn?

Arrabel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 11:28

Qimm schreef:
Arrabel schreef:

Ach de meeste mensen (meiden later dan jongens misschien) 'ontdekken' zichzelf rond een jaar of 11. Maar ik gooi ook maar een balletje op

Toch zonde dat er zo'n enorme taboe op rust.

Voor mij rust daar zeker geen taboe op, ik mastrubeer vaak voordat ik ga slapen, om 2 redenen, en ik slaap lekker en je verbrand 500 caloriën als je klaarkomt!
Zo blijf ik lekker slank..

Qimm

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 11:49

Voor veel mensen wordt dat nog steeds als 'vies' beschouwd, 'dat doe je toch niet?!' Helaas... het is heel menselijk en leuk en gezond

Hmm dat moet ik ook maar eens leren Ik wil ook 500 calorieen verbranden

ibikus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 11:57

Ik heb pas bij Oprah gezien dat het lang niet zoveel calorieën vreet, helaas

Dit is de eerste hit die google gaf:

Citaat:
Romantisch calorieën verbranden

Gepubliceerd op maandag 24 januari 2005

Vrijen is een van de leukste manieren om je echte leeftijd naar beneden te krijgen. Maar hoe gezond is een vrijpartij eigenlijk?
Een goede vrijpartij is niet alleen fijn, maar ook gezond voor je lichaam en geest. Zo verbranden zowel mannen als vrouwen zo’n 7 tot 25 calorieën per orgasme. Ook hebben enkele recente onderzoeken aangetoond dat seks goed is voor hart en bloedvaten. Daarnaast verdrijft een goede vrijpartij de dagelijkse stress en zorgt het voor intimiteit, wat weer goed is voor je relatie en je eigen gemoedsrust.

Vrijen als body-workout
Hoewel seks dus een goede training is voor je lichaam, zullen weinig mensen een vrijpartij aangrijpen als body-workout. Gelukkig maar, want seks mag dan goed zijn voor je conditie, je hebt minstens 140 orgasmes per week nodig om 3500 calorieën te verbranden – de aanbevolen hoeveelheid die nodig is om het lichaam fit te houden.

Dus tenzij je 20 orgasmes weet te bereiken in 1 vrijpartij, zal je nooit aan die 500 calorieën komen

Desiree

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 12:08

Sjonge, dat wordt hard werken geblazen zo... dan kom je zowiezo niet meer aan slapen toe, grinnik.

By the way, ik lig ook altijd heel lang te draaien en het is zowiezo moeilijk om mijn draai te vinden in bed zodat ik eindelijk in slaap kan vallen. tenzij ik echt heel moe ben.

Arrabel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 12:22

He!! Jammer!!
Ik dacht echt dat ik lekker calorieën aan het verbranden was....

harlekijn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 12:25

Warme melk met honig werk goed voor je gaat slapen

anniek_uc

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 15:36

ik heb dit ook heel vaak, maar ik weet dat als ik op mijn linker kant ga liggen ik het snelste slaap.

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 23:09

Het kan zijn dat je last hebt van rusteloze benen. (restless legs syndrom) Heel vervelend. Ik heb er nu medicijnen voor want ik deed geen oog meer dicht en met dat gedraai schopte ik regelmatig mijn voor zijn schenen >;)

xx_Merle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 09:23

Ik draai ook altijd n hoop voordat ik ga slapen.....kom ook vaak moeilijk in slaap je moet vooral zorgen dat je overdag genoeg te doen hebt zodat je savonds wel echt moe bent.. en een muziekje opzetten werkt bij mij vaak ook wel dan word ik heel suffig en afgeleid door de muziek zodat ik niet kan gaan piekeren over '' wat ik allemaal nog moet gaan doen '' en sja dat draaien.. dat hou je toch wel denk ik
ik neem ook wel eens warme melk met vanillesuiker voor het slapen gaan of het echt werkt week niet maar het is wel lekker
xxx

esperance

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 16:48

Jadeke schreef:
weet je wat ik soms ook doe:zoenen op mijn hoofdkussen zonder dat ik het weet en dan s'morgens is heel men hoofdkussen nat,nu zullen julie denken:"hoeweet je dat nou?" nou mijn mama zegt dta altijd.how...echt vervelend!!

volgens mij houd ze zich al bezig met sex enz... vooral in haar dromen