Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Arrabel schreef:Ik schat de TS rond de 13 a 14 jaar, ik weet niet of je dan al met dat soort tips kan aankomen....
Qimm schreef:Arrabel schreef:Ik schat de TS rond de 13 a 14 jaar, ik weet niet of je dan al met dat soort tips kan aankomen....
Ach de meeste mensen (meiden later dan jongens misschien) 'ontdekken' zichzelf rond een jaar of 11. Maar ik gooi ook maar een balletje op
Toch zonde dat er zo'n enorme taboe op rust.
Citaat:Romantisch calorieën verbranden
Gepubliceerd op maandag 24 januari 2005
Vrijen is een van de leukste manieren om je echte leeftijd naar beneden te krijgen. Maar hoe gezond is een vrijpartij eigenlijk?
Een goede vrijpartij is niet alleen fijn, maar ook gezond voor je lichaam en geest. Zo verbranden zowel mannen als vrouwen zo’n 7 tot 25 calorieën per orgasme. Ook hebben enkele recente onderzoeken aangetoond dat seks goed is voor hart en bloedvaten. Daarnaast verdrijft een goede vrijpartij de dagelijkse stress en zorgt het voor intimiteit, wat weer goed is voor je relatie en je eigen gemoedsrust.
Vrijen als body-workout
Hoewel seks dus een goede training is voor je lichaam, zullen weinig mensen een vrijpartij aangrijpen als body-workout. Gelukkig maar, want seks mag dan goed zijn voor je conditie, je hebt minstens 140 orgasmes per week nodig om 3500 calorieën te verbranden – de aanbevolen hoeveelheid die nodig is om het lichaam fit te houden.
Jadeke schreef:weet je wat ik soms ook doe:zoenen op mijn hoofdkussen zonder dat ik het weet en dan s'morgens is heel men hoofdkussen nat,nu zullen julie denken:"hoeweet je dat nou?" nou mijn mama zegt dta altijd.how...echt vervelend!!