Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Arrabel schreef:maar welke bokker?
Arrabel schreef:Deze gaan over zelfmoord.....
Slik...
http://www.gedichten-freaks.nl/lijst_th ... it1=Zoeken
Ik heb een medicijn wat nog niet zo heel erg lang om de markt is, het heet Cipramil en is een serotinine remmend medicijn.
Als je een bordeliner bent dan is je serotinine regeling in je hersenen helemaal door de war.
Je word snel depressief omdat het serotinine peil in je hersenen veel te laag zakt, veel lager dan mensen die geen borderline hebben.
Borderliners kunnen ook op een punt komen dat je bijna tot geen serotinine aanmaak hebt en dat is niet te vedragen, voor geen enkel mens.
Je voelt je dan zo wanhopig en stinkmodder en fiets-Up en bang en angstig en benauwt... Nou je je weet het.
En dan beginnen mensen met snijden in zichzelf om die pijn maar niet te voelen, en dan heb je ook nog veel mesnen die zelfmoord plegen omdat ze het niet meer aankunnen.
Maar ik kan hier nog wel uren over door blijven tikken maar je zal er zelf ook wel al alles van af weten.
Kijk uit met die gedichten lezen hoor!!
Ze zijn zeer deprimerend!
Arrabel schreef:Ja dat klopt, wat vind jij er van?
DaphneL schreef:Ik kan me een gedicht herinneren dat Heike weleens gepost heeft, over hoe iemand met borderline (of een andere stoornis, dat weet ik niet meer helemaal zeker) zich voelt. Ik kan het gedicht niet terugvinden, maar ik weet bijna 100% zeker dat het van Heike was, dus misschien kun je haar pb'en.
Citaat:ik kan niet zonder mn medicijnen, soms denk ik wel eens, het gaat goed en ik stop ermee, maar dan na 2 dagen begin ik me alweer erg vreemd te voelen, en dan neem ik ze gauw weer,