Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Takkel schreef:Zit er ook wel eens over na te denken. En stel dat je ook nog iemand bent die amper een buikje krijgt.... Kom je er straks achter als je al 5 maanden zwanger bent ofzo!
Tja, en om nou elke week een zwangerschapstest te doen
Esmeralda schreef:er zijn zoveel vrouwen die zwanger worden door de pil heen, En ja tijdens je stopweek verlies je wat bloed. De enige zekerheid of je nu wel of niet zwanger ben is een test er zit niks anders op. En als jij denkt dat je zwanger ben, zal je ook van alles voelen (typich gevalletje van tussen de oren) Dus wat doe jij morgen?? Je stap naar de apotheek haalt zo,n test, effe plassen effe wachten hopla u weet het. Succes
LiNDz schreef:Esmeralda schreef:er zijn zoveel vrouwen die zwanger worden door de pil heen, En ja tijdens je stopweek verlies je wat bloed. De enige zekerheid of je nu wel of niet zwanger ben is een test er zit niks anders op. En als jij denkt dat je zwanger ben, zal je ook van alles voelen (typich gevalletje van tussen de oren) Dus wat doe jij morgen?? Je stap naar de apotheek haalt zo,n test, effe plassen effe wachten hopla u weet het. Succes
ja maarja, dan moet je elke keer zo'n ding kopen omdat je anders in de stress zit
deschels schreef:volgensmij is de kans om zwanger te worden wel zo minimaal, alleen als regelmatig de pil vergeet, diarree hebt gehad of bv langdurig een zware antibiotica kuur hebt gehad kan er een kans bestaan.
Tja en om het zeker te weten, dan toch maar een testje...
Bealy schreef:Alleen wanneer je Maria heet, dan zou ik me toch zorgen blijven maken.
LiNDz schreef:Takkel schreef:
Verder weet ik alleen van horen zeggen dat er 'spanning' op je borsten komen te staan en ze erg gevoellig worden.
Maar ik denk dat als je de hele tijd op elk gevoel in je lichaam gaat letten je een beetje jezelf gek maakt
Bealy schreef:Alleen wanneer je Maria heet, dan zou ik me toch zorgen blijven maken.