heel vaak als ik de laatste tijd bijna wakker wordt heb ik het ontzettend heet in mn nest! ik heb een hele dunne pyama aan en heb gewoon een deken met katoen erin en mijn verwarming staat niet aan. weet iemand wat dit is en wat er tegen te doen is?
Heb het ook regelmatig als ik wakker wordt. Heb het idee dat het met de fase van je slaap te maken heeft. Als je in een bepaalde slaapfase zit, en je wordt wakker (doordat bijvoorbeeld je wekker gaat) kan dat voorkomen. Tenminste, dat vermoed ik.
Hmmm... ik val juist na de eerste keer uitzetten van mijn wekker (snooze) weer in slaap. Als ik dan vervolgens wakker schrik (meestal te laat) dan zit ik onder de vouwen en kreukels op mijn gezicht/lijf, en heb ik het snikheet....
ma ik heb dit ook altijd, en ik gooi dan ook altijd mijn voeten buitenboord! en zoek een koel plekje op mijn matras op... zonder deken slapen werkt bij mij echt niet! ik moet iets over me heen hebben... verder slaap ik alleen met een boxer en hempje
Ik heb een aerosleep hoes tussen mijn gewone hoeslaken en de multon. Bevalt prima! Door de structuur kan er lucht onder je doorstromen. Dit is een stuk koeler. Ik heb een stuk minder last van zweten 's nachts.
Ik heb 'm nog niet zo lang, maar ik denk dat ie in de winter te koud is en ik 'm dan tijdelijk opberg.
soms heb ik er ook wel eens last van..weet je wat ik dan doe;) mijn dekbed omdraaien...dan lig je weer onder een koel stukje;) en slaap je zo weer in;)
Ik heb een hoogslaper en zelfs midden winter staan de roosters open [waar ik dus naast lig omdat ik zo hoog lig] en vaak een tochtkiertje bij me raam, heb het altijd liever koud dan warm, als ik het koud heb kan ik tenminste heerlijk onder de dekens kruipen. misschien voor jou ook een optie, gewoon je raam op een tochtkiertje open? of gewoon enkelt onder een dekbedlaken [hahah hoe noem je dat dat ding wat om je dekbed heen zit] slapen en je dekbed gewoon aan je voeteneind liggen en mocht je het toch koud hebben kan je hem over je heen gooien
Steeds als je het warm hebt je dekbed omdraaien.. Klinkt als veel werk, maar ik draai hem altijd in 1 ruk om.. Doe het zelfs in m'n slaap.. best een irritant trekje, want als ik dan met iemand slaap, trek ik ook in m'n slaap de deken snel om.. ha ha..
heb ik ook, ik slaap alleen in een hempje en string, raam wijd open en gewone deken maar ik heb het 's ochtends altijd bloedheet.. En als ik dan wat buitenboord hang krijg ik het weer koud