ik heb nu al een aantal maanden ontzettende last van hoofdpijn!. ik ben altijd wel beetje gevoelig geweest voor hoofdpijn maar nu is het niet normaal meer! aantal maanden terug begon het. toen was het niet zo erg af en toe wat hoofdpijn oke zat ik niet overin want ik had het wel vaker. tot op een dag het steeds erger werd! en steeds meer, ik had gewoon elke dag hoofdpijn
en op een gegeven moment kreeg ik er misselijkheid bij. het is een een vreemde soort van pijn. alsof er veel druk achter mn hoofd zit en het is net boven mn ogen, en van mn ogen heb k dan ook last. dan drukt het achter mn ogen. tenminste zo voelt dat dan. Ook zit ik op wedstrijdzwemmen en als ik lange afstanden ga zwemmen gaat het ontzettend bonken en moet ik gewoon stoppen omdat ik er teveel last vant heb. zo heb ik vorige week ook mn Friese kampioenschappen verknalt maarja dat maakte me niet uit. maar ik kan gewoon minder zwemmen omdat ik er zo last van heb.omdat het niet helemaal gezond was ben ik naar de dokter gegaan en die wist het niet dus die zei dat ik maar moest bloedprikken. oke ik dat doen met veel angst
( vind naalden eng ) maar daar was helemaal niks uitgekomen. dus ik weer terug naar de dokter tijdje later want het ging maar niet over. nou toen dacht hij aan voorhoofdsholte ontsteking. oke zal best dus ik weer naar het ziekenhuis en toen gingen ze een scan van mn hoofd maken. uitslag gekregen, neej er was weer niks uitgekomen! en nu heb ik er nog steeds best veel last van. ik wacht eerst de examens af als het daarna nog niet weggaat ga ik weer naar de dokter en word ik door gestuurd naar een neuroloog. iemand die dit kent? of er ervaring mee heeft of enig idee heeft wat het zou kunnen zijn?xXx Henrieke
Maar zoals ik al zei is dit een heel lastig probleem... en natuurlijk kan ik nu van allerlei aandoeningen gaan opnoemen die jouw hoofdpijn zouden kunnen verklaren maar ten eerste word je daar alleen maar onzekerder van en ten tweede vind ik dat ik op dit moment veel te weinig informatie heb om dat te kunnen doen... en eigenlijk is er ook een lichamelijk onderzoek/evt aanvullend onderzoek nodig om hier wat beter over te kunnen praten. Vandaar ook dat het me niet onverstandig lijkt toch een even naar een neuroloog te gaan. Nu heb ik toevallig stage gelopen in het MCL in Leeuwarden en ken de neurologen daar een beetje... wanneer ik aanneem dat je nog niet zo oud bent zou ik je kunnen aanbevelen om eens bij dokter Sinnighe langs te gaan. Een hele aardige dokter die ontzettend veel weet!!

1 van mijn grootste probleem geloof ik